564 visninger
|
Oprettet:
*Lizette - Nu som mor til dejlige Liam <3 *
4. maj 2008 Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.227
4. maj 2008 Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.227
Behandling og mens? {{forumTopicSubject}}
Lidt underlig overskrift´og nok også et underligt spørgsmål.. Men sad lige og tænkte over.
D. 5. november når vi skal til samtale i Holbæk er jeg på dag 33 i min cyklus og derfor ved jeg jo ikke om jeg har fået min mens.. sidste gang kom den på 36 dagen og denne gang på 34 dagen.. Lige meget om jeg har den eller ej skal jeg have lavet passagetesten (eller hvad det hedder) men hvad så med opstart på behandlingen? Så kan jeg vel ikke nå det denne gang og skal vente en cyklus? Eller hvordan?
Og så kommer vi jo ind midt i december måske? Der er vel juleferie også..
Nogen der ved noget om det?
jul 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 73 Svar: 1.735
maj 2008
Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.227
jul 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 73 Svar: 1.735
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 231 Svar: 1.263
maj 2008
nov 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 89 Svar: 1.240
Men nej, du kommer ike til at nå og starte op på behandling i november. Der skal først komme svar fra alle prøverne / undersøgelserne.
Når du skal starte op på behandling skal du menlig ringe ind på en telefonsvarer (er det de fleste steder) og melde om mens start den dag den er startet, og så bliver du vidst kontaktet tilbage om du skal starte behandling og hvilke dage du så skal møde ind til scanning af antal æg. Inden da har du fået recepter på de piller og sprøjter du skal tage, og god vejledning i hvordan du skal tage dem...
Dog tænker jeg nu du skriver samtale - er det indkaldelse til undersøgelsen du "kalder" samtale eller er det kun en samtale på fertilitetsklinikken du skal til. Kan godt være det er anderledes i Holbæk, men jeg har for mange år siden fået foretaget den undersøgelse, og den blev jeg indkaldt til fra en hel anden afdelig af sygehuset, ikke på fertilitetsklinikken.
Hvis jeg var dig så ville jeg for en sikkerheds skyld ringe ind og lige spørge m.h.t. undersøgelsen vs. din mens, så du ikke kommer og risikerer at de siger de ikke kan foretage undersøgelsen. Det passer nemlig meget godt hvis de har regnet dig udfra en "normal" 28 dages cyclus, at du så lige burde være færdig med at bløde men stadig ikke har haft ægløsning når undersøgelsen laves.
nov 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 89 Svar: 1.240
maj 2008
Det er den eneste undersøgelse vi mangler svar på og det kan de jo give svar på med det samme, har jeg hørt.. Og har læst at når man har været til samtalen så plejer behandlingen som regel at gå igang umiddelbart efter når man får sin mens..
Har skrevet i spørgeskemaet at jeg har en cyklus på 28 dage dog de sidste 3 måneder har den været forsinket pga. stres og så skrevet cyklus længden..
Mere ved jeg desværre ikke :-S
Bowie.. vil bestemt ikke føle mig godt tilpas men omvendt så skal det også bare overstås så håber da ikke de vil rykke det hele.. jo til et par dage tidligere måske så vi kan komme igang..
maj 2008
Men må vidst lige ringe og snakke med dem.. for tror den er ved at blive mere normal men ved det ikke..
Behandling og mens?