{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.370 visninger | Oprettet:

Fertilitets behandling & mens {{forumTopicSubject}}

Jeg har et spørgsmål som jeg håber at en af jer vil kunne svare mig på, kan ikke Google mig frem til svaret..

Min mand og jeg er i fertilitets behandling, og har været igennem den første gang, og jeg er så ikke blevet gravid, men det havde vi heller ikke regnet med ville ske den første gang, men nu har jeg så fået min periode og ikke fordi jeg normalt syntes at det er sønderlig lækkert at få det, så er det blevet decideret ulækkert fordi blodet er så tykt og klumpet! Er det normalt?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fertilitets behandling & mens
  • Pjok
    Pjok Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 61
    #1   22. maj 2014 Kan du måske have været gravid og mistet?
    Jeg mistede ved min første graviditet i uge 6, og det var virkelig ulækkert! Og typisk nok nede på en tankstation smiley
    Nå men - blødte voldsomt klumper og derefter gik det over til normal mens.. Jeg havde ikke sådan helt vildt ondt smiley

• #2   22. maj 2014 Jeg ved det ikke, min mand mistænker det for det her er virkelig ulækkert og har været sådan her i et døgns tid.. Har heller ikke mere ondt end jeg plejer, plejer at have ondt sådan den første dags tid også er det det..

• #3   22. maj 2014 I øvrigt, det var da også lige et sted at få en spontan abort, men er ked af at høre at det gik sådan..

• #4   23. maj 2014 Nu skriver du jo ikke hvilken type behandling men normalt hvis bliver man jo stimuleret hvilket resulterer i en god tyk slimhinde som er det man udstøder ved mens og det kan give denne klumpede kraftige mens, vi har 6 års behandling bag os hvor vi har prøvet næsten det hele så kender til det smiley

Kommentér på:
Fertilitets behandling & mens

Annonce