{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.416 visninger | Oprettet:

hvorfor kan jeg ikke {{forumTopicSubject}}

shar været gift med en mand som jeg elskede rigtigt højt, og jeg har brændende ønsket mig et barn, vi var gift i 5 måneder før jeg valgte at forlade ham.
vi gik i seng sammen hver dag, og på et tidspunkt troede jeg, at jeg var gravid, jeg fik kvalme og min menstruation kom ikke... efter 2 måneder begyndte jeg at bløde, havde ondt i maven og der kom nogle klumper ud var jeg måske gravid?

kan det virkeligt passe at selvom men havde sex i så lang tid hver dag at men ikke kan blive gravid, eller kan jeg bar ikke få børn!?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvorfor kan jeg ikke
  • #2   16. nov 2010 det med klumperne ved jeg ik om har været en abort, men det er jo ik utænkeligt, måske du skulle have været ved lægen.

    med hensyn til dit andet spørgsmål, så kan det ligeså vel være din eks der ikke kan lave børn, eller det kan være i bare ikke passer sammen biologisk eller ja ved det ik er jo svært at sige smiley


  • #3   16. nov 2010 Du kan blive undersøgt ved lægen, om det ikke er muligt for dig at få børn.
    min kæreste og jeg prøvede også i 1,5 år inden det lykkedes, så du skal bare væbne dig med en masse tålmodighed næste gang, og så ikke være stresset over det.

    du kan sammenligne det lidt med hvis klokken er blevet mange, og du skal tidligt op, så stresser du for at falde i søvn men kan ikke... jeg tror det er lidt det samme...


  • #4   16. nov 2010 tåre de triller nede af kinden på mig, da jeg er så skræk over at lægen siger at jeg måske ikke kan få børn.
    hvordan forgår sådan en test hos lægen ?


  • #5   16. nov 2010 Hvor længe har i prøvet før i blev gift? for 5 måneder er ikke ret lang tid..

    Er du gået fra ham fordi du ikke blev gravid?


  • #6   16. nov 2010 jeg tror slet ikke du skal være bange for du ikke kan blive gravid, det er MEGET FÅ kvinder som ikke kan få børn, og når du får mens. så tror jeg du skal være ganske rolig! det kan være en snak med lægen er nok til at berolige dig, selve testen foregår ved at de sprøjter kontrast væske op i dine æggestogge, og så kan de se om væsken løber fint hele vejen, at dine æggestogge ikke er "stoppet" hvis de er det kan det også fikses.... så tag det roligt, og se at få ringet til lægen, det er ikke nødvendigt du går hjemme og bliver mere urolig.

  • #7   16. nov 2010 tanja, det ihvertifald en af grundende, de andre var at han var mig utro.

  • #8   16. nov 2010 min mor havde ingen problemer med at få børn, næsten lige som hun blev gift blev hun også gravid... nu har hun 5 børn med 1-2 års mellemrum. derfor er jeg urolig for jeg måske ikke kan få børn.

  • #9   16. nov 2010 camilla jeg elsker bare børn såå meget, har selv en lillesøster på 4 som jeg nogle gange ønskede jeg havde født istedet for min mor...


    jeg er bare bange for jeg måske ikke kan få børn :`(


  • #10   16. nov 2010 sara jeg ikke sammen med ham længere, jeg forlod ham for ik så længe., da han var min utro.

  • #11   16. nov 2010 Denisa S - har du prøvet at sidde dig ned og snakke med ham om det?

  • #12   16. nov 2010 Du er ikke sammen med din mand mere, du er 19 år og bekymrer dig om at du ikke kan få børn fordi du har forsøgt i 5 måneder?

    Men hvis det bekymrer dig så meget, så smut en tur til lægen og få ham/hende til at undersøge dig :o)


  • #13   17. nov 2010 jeg er selv 22 år , min kæreste og jeg har prøvede i 6 mdr og vi har stort set sex hverdag. så ja det er normalt at det kan tage 1 år før der sker noget..

  • #15   19. nov 2010 Det tog iøvrigt mig 2 år at blive gravid...

Kommentér på:
hvorfor kan jeg ikke

Annonce