{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.217 visninger | Oprettet:

Er så træt af kroppens signaler.. {{forumTopicSubject}}

Går i disse dage og venter på min mens.. er idag på 30. dagen i min cyklus så den er endnu engang forsinket.. smiley
I denne cyklus har jeg ikke kunne mærke min ÆL Som jeg plejer kun ved lidt smerte og så udflådet man får.. men siden forsøget har jeg haft mens og ÆL smerter.. Igår troede jeg så at min mens var ved at melde sin ankomst for er begyndt at få ømme bryster og luft i maven (Sorry detaljen).. Men idag minder symtomerne bare mere og mere om ægløsningssyptomer og ikke mens symptomer.. så det er bare vildt frustrerende.. Jeg kan vel ikke have ÆL nu????
Ved snart ikke hvad jeg skal gøre.. var blevet bedre til ikke at tænke over tingene de sidste par dage men det er jo klart jeg tænker over det nu at kroppen signalerer ægløsning i stedet for mens..
Jeg kan jo kun vente på at min mens kommer, men synes det er underligt at jeg har ÆL symptomer ...
Nogen der har prøvet noget lignende? Eller har andre råd end at jeg skal prøve og tænke på noget andet.. for det prøver jeg virkelig.. vil bare høre jer andre til råds nu..

Håber ikke det blev for forvirrende.. :-S


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er så træt af kroppens signaler..
  • #1   8. jan 2011 Har det på nøjagtig samme måde.. Får forkerte signaler på de forkerte tidspunkter.. De sidste 2 gange tog det 1½ måned at blive gravid.. Jeg tabte det sidste gang, og det er et år siden nu.. Nu har vi prøvet i omkring 4 mdr, og der er stadig ikke sket noget.. Hver gang man tror at nu er den der, så kommer min mens igen.. smiley

  • Helle J
    Helle J Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 40
    #2   8. jan 2011 Jeg tror, du får "forkerte" signaler fordi du netop er så opmærksom på din krop. Du er vel nærmest for følsom og registrerer ting, som du måske ikke normalt ville registrerer. Ved du har hørt det tusind gange før, men SLAP af, så gør din krop det også og tingene vil formentlig være som de plejer.

  • #3   8. jan 2011 håber for dig at der snart er gevinst så smiley

    Helle. Ja den har jeg desværre hørt rigtig mange gange og har lært af det for længst. Har lært at lade min krop gøre hvad den vil så tror ikke det er derfor. Jeg kan ikke styre min krop og det ved jeg. Og tænker normalt ikke over det da jeg ikke kan bruge en ægløsning til noget i en almindelig måned. Hvis du forstår. Så tror ikke helt på at det er derfor. Men ja det kan jo være jeg ubevidst tænker for meget.


  • Helle J
    Helle J Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 40
    #4   8. jan 2011 Har læst flere af dine indlæg om din krops reaktioner - reaktioner, som jeg aldrig har skænket en tanke, heller ikke da vi i lang tid forsøgte at få et barn. Så jo, jeg tror bestemt du tænker mere over det end godt er.

  • #5   9. jan 2011 Jeg kan jo et sted ikke gøre for at jeg kan mærke de ting.. vi er jo forskellige på de punkter smiley og man mærker jo tit forskellige ting.. og ja jeg har til tider tænkt for meget over tingene.. men gør det slet ikke på samme måde mere.. men ja ... Kan godt være jeg gør det ubevidst..

  • #6   9. jan 2011 har det også sådan... nu er det kun siden d 21 december jeg har været uden p piller men det er meget nyt for mig og mærke disse ÆL symptomer som minder så meget om graviditet. Sidst jeg blev gravid opdagede jeg det ved ømme bryster... så det helt underligt at ÆL smerter er som mens og graviditet... man blir forviret... for jeg har følt glæde de sidste dage ved ømme bryster og diverse symptomer men ved jo godt jeg ik allerede er gravid.. så man blir da nemt skuffet næste gang min mens kommer...

  • #7   9. jan 2011 Camilla.. ja kroppen er meget underlig når man går igang med PB.. synes godt nok min har været på prøve siden vi startede i behandling.. Og det er også bare vildt frustrerende... Håber der snart er gevinst hos jer smiley

  • helle n
    helle n Tilmeldt:
    nov 2009

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 14
    #8   11. jan 2011 Hej!

    Jeg har haft næsten samme problem som dig, at jeg ikke ville tænke for meget og så kom der mange symptomer efter ægløsningen og før mens, så jeg troede at nu var jeg da gravid men nej. jeg gik til lægen og fik at vide at det var PMS og at jeg skulle leve med det for eneste middel mod var p-piller (blev lidt sur, da vi jo prøver at blive gravide) og gik selv hjem og fandt nogle urtepiller som idenne månede har taget alle symptomer og skal have min mens på fredag, så er spændt på om jeg er gravid men er bare lykkelig i mig selv for at have det bedre, de sidste 6 måneder har været hårde og måske 2 bio hvor en var pga. en slem blærebetændelse smiley
    knus helle og skriv bare for at have en ven i nøden.....


  • #9   11. jan 2011 Puhh helle.. Sikke nogle ture du også har været igennem,.. Lyder bestemt heller ikke rart.. har prøvet det med symptomerne i mange måneder da vi selv prøvede men efter vi er startet i behandling har jeg jo ikke nogen grund til at tro jeg er gravid når forsøgene ikke lykkes.. og derfor forstår jeg ikke at symptomerne blev ved..
    Nu har jeg bare mens smerter on and off og helvedes ømme bryster.. så håber bare den snart dukker op..
    Håber for dig at pillerne kan hjælpe dig så.. smiley


Kommentér på:
Er så træt af kroppens signaler..

Annonce