{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeg vil have opskriften!!
  • M L
    M L Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 183
    #1   7. sep 2008 Efter lag tids forsøg uden held, så gjorde jeg/vi således.

1. Jeg startede på gravitamin.

2. Jeg begyndte at motionere og spise sundere.

3. Efter sex om aftenen blev jeg liggende så længe som muligt. gerne hele natten, så tyngdekraften ikke modarbejdede vores projekt.

4. Tog ægløsningstest så vi vidste præcis hvornår jeg var mest frugtbar.

5. Havde selvfølgelig ekstra meget sex i de perioder jeg kunne blive gravid.

Og pludselig en morgen var der ENDELIG to streger på testen.

Held og lykke med jeres projekt smiley

• #2   7. sep 2008 Jeg smilede til kæresten :O)
    eller der er ikk meget galt.. hihi..

vi havde kun lige lært hinanden a kende da jeg blev gravid :O)

• #3   7. sep 2008 vi kunne ikk da vi hele tiden tænkte på det.. og lige som vi faktisk havde opgivet fandt vi ud af jeg var gravid.. smiley

så ikk tænk på det.. lad det ske af sig selv..

(og gå uden for i kulden og dyrk sex.. :D)

• #4   7. sep 2008 Vi tog beslutningen og så stod den ellers bare på sex.

• #5   7. sep 2008 jeg vidste det, jeg har også prøvet at sige til kæresten at man skal have sex for at få et barn ((griner))

ej, vi tager det stille og roligt, og så krydser vi fingre for at det snart sker smiley

• #6   7. sep 2008 drønede en tur til sydspanien og var der i 10 dage..ved ikke lige hvorfor, men det varme vejr satte lige ekstra fut i manden hehe

• #8   7. sep 2008 3 måneder uden p-pille fordi man ikke kan tåle det, så skal det næsten gå galt:) Hehe en gang uden beskyttelse det var nok i vores tilfæde..

• #9   7. sep 2008 Det er åbenbar MEGET lettere for nogle end andre... Mine veninder som også ville ha børn, har allerede fået deres drømme barn, nogle endda nr. 2 på vej...
    Øv Øv...

• #10   8. sep 2008 mig og kæresten havde ikke haft sex i meget lang tid fordi han havde skiftet stilling da han var blevet tilbudt en chefstilling så det tog hårdt på ham det første lange stykke tid hvor han skulle ansætte folk og først oplære dem så han tog på arbejde kl. 6 om morgenen og havde fri kl. 20 så han var hjemme kl. 20.30 og så sov han næsten lige med det samme de første 3 mdr. s vi havcde nok kun sex en gang om måneden på det tidspunkt fordi han arbejdede hcer dag og der var ikke noget der hed weekend.

vi havde ikke planlagt at vi skulle have barn for jeg ville vente, men så var der lige en søndag han havde fri og så pjattede vi lidt og ja endte inde i soveværelset.

det var kun den ene gang og jeg gjorde bare som jeg altid gør, inden det løber ud. ligeefter han er kommet og vi er færdige så løber jeg nærmest ud på toilettet og presser det ud.
    men har så fået en positiv test.

min veninde havde spiral og blev gravid så den blev fjernet omgående hos lægen da de fandt ud af det

• #11   8. sep 2008 gjorde ikke andet end at lade være med at tage p-pillen, og så ellers have sexliv som normalt smiley

Og nej, jeg lod ikke sæden blive længere tid inde, når vi var færdige gik jeg på toilettet og pressede resten ud, da jeg syntes det er klamt at skulle tørre det op fra lagnet eller trusserne smiley

jeg har været af pillen i omkring 1 år

• #12   8. sep 2008 Casual sex i skoven er også godt, virkede 1. gang, men der kan man selvfølgelig ikke ligge hele natten med numsen i vejret.

• #13   8. sep 2008 har altså hørt at det ikke er særlig godt at ligge med sæden oppe så lang tid. Normalt går rådet på ½-1 time men det bliver jo sprøjtet op igennem hullet i livmoderen så det ligger jo deroppe og du kan jo ikke presse alt det hele ud igen. Der kommer jo millioner billioner op så der vil være en kæmpe masse der skal ud igen, men selvom man presser og presser kommer der rigeligt op som ligger oppe i livmoderen og bevæger sig mod ægget.
    hvis kroppen er klar til at tage imod graviditet tror jeg ikke på at man kan forhindre graviditet ved at styrte på toilettet og presse alt man kan ud for der er kommet mere end rigeligt op til at befrugte og så vil den gøre det uanset og man vil stå med den positive test alligevel.

faktisk har jeg hørt mange steder at det ikke er godt at ligge med sæden oppe fordi det plejer at give underlivsbetænelse elller rod til det. -og underlivsbetændelse er jo ikke godt for fertiliteten. Det kan nedsætte chancen hvis man går med det, så tror ikke at det er en god idé for tror ikke at chancen bliver større af det. Kun at det er usundt for underlivet

• #14   9. sep 2008 Det var nu heller ikek for at forhindre graviditet at jeg gjorde det smiley Men får at jeg slap for at tørre det op andre steder bagefter

• #15   9. sep 2008 vi havde sex ;o)

• #16   9. sep 2008 Tanja:

Jeg hentydede slet ikke til dig hvis du forstod det sådan smiley jeg er altid selv kun skyndt mig derud for at få det ud inden det løb ud af sig selv og det var jo ikke altid man tænkte på at få toiletpapir med til at hode under på vejen derud hehe XD for forhindre graviditet kan det jo ikke, så jeg løb derud af samme grund for ikke at skulle tørre op fra lagnet smiley

det var mere for at vise at man ikke behøves ligge med numsen i vejret på den måde at graviditet lige så nemt finder sted selvom man skynder dig ud med et i toilettet da den milliondel der skal bruges har hat rigeligt tid til at blive opsamlet -eller når først det var skudt op var der ingen fortrydelsesret ved at skynde sig

Kommentér på:
jeg vil have opskriften!!

Annonce