{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.135 visninger | Oprettet:

Nelles-Pille :- )
Nelles-Pille :- )
Tilmeldt:
18. jan 2011
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 60

Åh altså den ventetid :-( {{forumTopicSubject}}

Hey piger..

Har lige brug for at få lidt frustrationer ud... Som nogen ved, er vi i fertilitetsbehandling, og fik vores første IUI forsøg i sidste cyklus, desværre kom min mens dagen før test dag, så ja ingen baby denne gang...

Nu er min mens lige stoppet, og jeg skal til follikel scanning på fredag, og så nok en gang mere inden næste IUI...

Men jeg er simpelthen ved at blive sindsyg af alt den ventetid.. Så venter man på behandlingen, så venter man på test dag, og så starter det hele bare forfra.. I forvejen er man jo fyldt med tanker og bekymringer, fordi man har prøvet længe hjemme i dobbeltsengen, inden man søgte hjælp...

Andre i samme situation?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åh altså den ventetid :-(
  • #1   23. maj 2011 Er ikke i samme situation, men vil bare sende dig en venlig tanke, da jeg lidt kan sætte mig ind i din frustration.
    Kan godt huske hvor trist man blev når mens kom, også selvom vi kun prøvede af naturens vej...
    Og så tror man lidt at når det endelig lykkes at blive gravid, så er lykken gjort... men så begynder ventetiden for alvor... og den er ikke altid helt så sød som den har ry for. Nøøøj, hvor føles 40 uger af lang tid når man ser frem. Og skal jeg ikke snart til læge, jordmor, scanning... så vi kan få at vide at baby er ok....
    Nå, men i morgen er jeg 37+0 - og vil bare fortælle dig, at lige meget hvor frustrerende det er, og lige meget hvor ubehageligt de ting man skal igennem er... smerter og kvalme, ventetid og 1.000.000 bekymringer. Det er det hele værd smiley og det siger jeg selvom jeg ikke har født endnu smiley


  • #2   24. maj 2011 Det kan jeg godt forstå, det må være hårdt

Kommentér på:
Åh altså den ventetid :-(

Annonce