{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.151 visninger | Oprettet:

Såh skal vi bare vente... {{forumTopicSubject}}

Ih hvor er det hele bare gået fantastisk hurtigt!

Vi fik brev ang. forundersøgelse på Brædstrup Fertilitets Klinik Den 02 September 2011 og den 03 November 2011 blev jeg insemineret med donorsæd.. smiley

Var ellers noget at et mareridt 2 dage før, da det viste sig at vi var blevet fejlinformeret til forundersøgelsen.. Her er hvad jeg skrev i min "Forløbsbog". ...

"31-10-2011. (Cyklus dag 9.) Ret underlig dag i dag!! Mine æg var ikke helt modne. Jeg havde ét stort flot æg og en masse små.. Vi fik recept på ægløsningssprøjten, som vi såh skulle hente på apoteket. Den kostede 338kr, og skal tage den i morgen kl. 22.00 og skal såh insemineres Torsdag kl. 8.50.

Mulle (min mand) spurgte såh lægen, om de havde fået sæden hjem, såh den var klar til Torsdag. Hun gik ud for at finde ud af det og kom tilbage 10-15 minutter efter, hvor vi såh gik lidt i panik, da det viser sig, at den læge vi talte med til forundersøgelsen havde fejlinformeret os, for når det er en donor man selv har valgt udefra, såh vil de slet ikke bestille det. Det skal man selv sørge for. Såh vi skyndte os at hente sprøjten på apoteket og såh derefter direkte hjem til mor hvor vi kunne komme på nettet og finde alle oplysninger til Cryos.

Viste sig såh, at den sæd som Sygehuset ville ha som var vasket, ville komme til at koste os 9800kr. for 2 sædstrå. Jeg hylede helt vild, for Mulle sagde vi ikk havde råd til det lige nu, og begyndte at snakke om, at vi da bare kunne tage en ukendt donor. Dér måtte jeg sige stop, for det kan jeg simpelthen bare ikke ! Jeg vil ikke gå med til bare at få et barn med en helt tilfældig! Det vil jeg virkelig føle som nærmest en krinkelse. Vi ringede såh op til sygehuset igen, der fortalte os, at vi sagtens kunne tage den uvaskede, og ved at tage det skulle vi kun af med 4500kr. såh dem satte jeg ind på deres konto med det samme, og såh skal vi bare vente på at de får sendt det til sygehuset i morgen.

Det hele tog såh hårdt på mig, at jeg sov hele vejen hjem i bilen, og da vi kom hjem gik jeg direkte ind i seng og sov helt ind til kl. 18.00."

Nåh men jah det hele løste sig jo såh, og jeg blev insemineret kl. 10.10 med 10 millioner super friske sædceller smiley
Havde ondt hele Torsdag, men siden da har jeg stortset ikke mærket noget til det, såh nu går jeg bare og ruger og håber på at kunne tage en dejlig positiv test den 19 November smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Såh skal vi bare vente...
  • #1   7. nov 2011 ej hvor spændene smiley held og lykke med det hele og håber virkelig at der gemmer sig en lille bebs i din maven smiley krydser fingre for jer smiley

  • #2   7. nov 2011 Tusind tak smiley

    Skal skam nok opdatere... smiley

    Står godt nok i Papirene at vi skal teste den 19 November, men jeg prøver nu at teste i smug her lørdag den 12.. Der skal vi op og fejre min mors fødselsdag, og vil såh gerne overraske min mand. Hvis testen er positiv, såh har fået en lille bodystocking af min veninde, hvor jeg skriver "Hej Farmand, vi ses til August !" på og sætter den fast i min bh og derefter tager en løstsiddende bluse uden over.. Når det rette tidspunkt såh er der, vil jeg afsløre "maven" for ham smiley


  • #3   7. nov 2011 ej hvor lyder det som en fantastisk måde at det på smiley håber du kommer til at lave din vidunderlige plan smiley held og lykke er helt glad på jeres vegne og venter i spænding med dig smiley

  • #4   7. nov 2011 Husk nu på at hvis man tester før tid kan den godt være negativ og så positiv dagene efter..

    men held og lykke med det hele smiley kan godt huske den lange ventetid !!


  • #5   7. nov 2011 Mor til Vigga & Silja d. 24 maj 2011.... Jeg ved det.. Har været gravid 2 gange før (vil helst ikk tale om det, for nu skal vi have glade tanker! smiley )

    Syns slet ikk jeg har travlt.. Glæder mig, men syns ikk ventetiden er såh skrækkelig.. Jeg kan sagtens vente til den 19, men den 12 ville bare være sådan en sød dag at fortælle det på, for min mor er allerede Mormor at hele sit hjerte..

    Hun har været med hele vejen igennem.. Såh sjovt, for hun går og fortæller sygeplejerskerne at hun skal være mormor, og at jeg er hendes datter, og at det hele bare er såh fantastisk.. som om at vi er de eneste i verden der skal prøve det.. det er SÅH morsomt at se hende sådan smiley


  • #6   7. nov 2011 Ihh hvor spændende... smiley

    Du skal også passe på ikke at teste for tidligt.

    Arbejder med 2 piger hvor den ene blev insemineret. Hun testede for tidlig og fik en positiv test. Det viste sig så at de hormoner hun tog ikke var ude af kroppen på det tidspunkt, så hun var ikke gravid alligevel...

    Men mon ikke du er informeret om det? smiley


  • #7   7. nov 2011 Tanja, Oliver og Alexander . - Jeg har slet ikk fået hormoner, for jeg er sund og rask.. Desværre min mand der er steril.. Men jah det har jeg oxo godt fået at vide smiley

  • #8   7. nov 2011 du har fået ægløsning sprøjte ikke Lene P ???

Kommentér på:
Såh skal vi bare vente...

Annonce