1.753 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "En mulighed for"
Stadig mulighed for graviditet?
Jeg er nu gået 5 dage over tid vil jeg tro. Jeg fik lavet en test hos lægen for 5 dage siden, og den var negativ. Sidenhen har jeg taget 2 tests. Den ene negativ, og den anden synes jeg at jeg kunn...
Jeg er nu gået 5 dage over tid vil jeg tro. Jeg fik lavet en test hos lægen for 5 dage siden, og den var negativ. Sidenhen har jeg taget 2 tests. Den ene negativ, og den anden synes jeg at jeg kunn...
Skrevet af: louise s - 28. nov 2010
Ingen mulighed for dagpleje
Ja idag fik jeg så lige den trælse nyhed at jeg ikke kan få dagplejeplads til min datter :-/ Der er kun én dagpleje i den by jeg bor i, og hun er fuldstændig booket op til engang til næste år ):-@ Ku...
Ja idag fik jeg så lige den trælse nyhed at jeg ikke kan få dagplejeplads til min datter :-/ Der er kun én dagpleje i den by jeg bor i, og hun er fuldstændig booket op til engang til næste år ):-@ Ku...
Skrevet af: Kamilla *Nu med 2 skønne prinsesser * - 18. jun 2010
Mulighed for tidlig scanning?
Hey i garvede kvinder! Er jo så heldig at være 6+2 uger henne idag (ca.) med min skønne kæreste som far... MEN, har efterhånden haft en ret hård start på min graviditet, med en kæreste der er vare...
Hey i garvede kvinder! Er jo så heldig at være 6+2 uger henne idag (ca.) med min skønne kæreste som far... MEN, har efterhånden haft en ret hård start på min graviditet, med en kæreste der er vare...
Skrevet af: Kamilla *Nu med 2 skønne prinsesser * - 2. maj 2010
Spar penge på din forsikring
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 73 Svar: 2.001
Ægget er jo også et par dage om at sætte sig fast.
Du må nok væbne dig med tålmodighed, og vente ca 14 dage så du kan teste..
Held og lykke!
maj 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 1 Emner: 104 Svar: 226
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 73 Svar: 2.001
kender alt for godt til utålmodighed!
Men man kan bare ikke få svar før der. Og hvis man endelig tester tidligt, kan det jo være en bio. det har jeg selv prøvet..
okt 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Emner: 123 Svar: 958
maj 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 1 Emner: 104 Svar: 226
En mulighed for stadig at være gravid ?????