{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.831 visninger | Oprettet:

louise s
louise s
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 48

Stadig mulighed for graviditet? {{forumTopicSubject}}

Jeg er nu gået 5 dage over tid vil jeg tro.
Jeg fik lavet en test hos lægen for 5 dage siden, og den var negativ.
Sidenhen har jeg taget 2 tests. Den ene negativ, og den anden synes jeg at jeg kunne ane en fugt streg efter 2min. Men tror nærmere den er hvid end lyserød, og ser den derfor som negativ.

Jeg har ingen tegn på at menstruation er på vej. Har kun en masse udflåd, og slet ingen mens smerter eller lignende længere.

Jeg plejer normalt ikke at gå over tid.
Men hvis jeg var gravid.. Så burde jeg vel kunne teste det nu? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stadig mulighed for graviditet?
  • #1   28. nov 2010 første gang testede jeg positiv da jeg var gået 3 dage over tid...
    anden gang var jeg gået 1 uge over og kunne teste svag positiv....

men vent et par dage mere og så test... men jo du burde godt kunne teste positivt nu smiley

• #2   28. nov 2010 Det kommer jo helt an på hvor meget HCG du danner, og der er nogle der ikke danner så meget i starten.. Så vent du nogle dage og så prøv
    Med morgen urin da det er mest koncentreret.

• louise s
    louise s Tilmeldt:
    nov 2010

#3   28. nov 2010 Jeg brugte morgenurin i dag, og for 5 dage siden hos lægen.
    Men begge negative smiley men stadig ingen tegn på menstruationen.

• louise s
    louise s Tilmeldt:
    nov 2010

#4   28. nov 2010 Desuden har jeg lagt mærke til at jeg har virkelig meget udflåd, og så er min urin utrolig mørk :-s meget mørkere end normalt.
    Kan det være et tegn på at der kunne være noget andet galt?

• #5   28. nov 2010 Ja det kan være tegn på begyndende blærebetændelse. Sådan starter det hver gang ved mig. Mørk urin og øget udflåd.
    Men vil også skynde mig at sige, at det samme skete inden jeg viste jeg var gravid. Så troede bare at jeg var ved at få blærebetændelse igen, og slog tanken om en graviditet ud af hovedet igen.

Vent et par dage, og tag så en test igen. Jeg testede først positiv 15 dage efter befrugtning.

• louise s
    louise s Tilmeldt:
    nov 2010

#6   28. nov 2010 Jeg blev tjekket for alt hos lægen, og der var alt negativt.

har dog lagt mærke til at mine bryster er begyndt at se underlige ud. tydelige blodåre og har fået en masse små knopper omkring brystvorten.
    men kan det ikke også komme i forbindelse med mens?

• #7   28. nov 2010 Har aldrig oplevet tydeligere blodåre og flere knopper omkring brystvorten i forbindelse med mens. Men tilgengæld har jeg det nu hvor jeg er gravid.

• louise s
    louise s Tilmeldt:
    nov 2010

#8   28. nov 2010 befrugtningen skulle bare være sket for 18-20 dage siden nu smiley
    så forstår ikke jeg ikke kan teste positiv hvis jeg er gravid

• #10   28. nov 2010 jeg kunne først teste posektivt 13 dage over forventet mens 1dag så nå du ikke har fået din mens så er der stadig håb.

• louise s
    louise s Tilmeldt:
    nov 2010

#11   28. nov 2010 Lader til jeg bare må være tålmodig.. Hvorfor kan man ikke bare få svar med det samme. øv

• #12   28. nov 2010 Hej smiley

Uh, det lyder spændende smiley - krydser fingre
    Jeg er selv gået over tid, skulle have fået min menstruation i onsdags, og den er stadig ikke kommet. Føler dog jeg har lidt murren i maven engang i mellem, hvor jeg tror den er på vej, men den kommer ikke og plejer at få det ret præcist. Til gengæld er jeg begyndt at få kvalme om aftenen, men kan hller ikke lave en positiv test.

Knus

• louise s
    louise s Tilmeldt:
    nov 2010

#13   28. nov 2010 Jeg har ingen kvalme. Men jeg har murren, niv og jag i maven og jeg er enormt øm i min lænd. Føles som om jeg har overbelastet den.. men jeg har slet ikke lavet nok til at det ville kunne være det smiley

Krydser fingre for at vi begge står med en positiv test her en af dagene..

• #14   28. nov 2010 Jeg er også gået over tid. 11 dage og negativ test, så enten er jeg en af dem der først kan teste positiv sent, ellers er mens meget meget meget forsinket, som oven i købet plejer at være regelmæssig, så jeg forstår hvad du mener smiley
    Irriterende at der ikke bare kan være en positiv test eller at mensen kunne tænke sig altid at komme regelmæssig når der ikke er noget der spirer inde i maven endnu!

• louise s
    louise s Tilmeldt:
    nov 2010

#15   28. nov 2010 Ja, det er enormt frustrerende.
    Vil bare gerne have mens kommer NU hvis ikke jeg er gravid. Ellers ville jeg meget gerne se de to magiske streger.

Lige noget andet rigtig fjollet. Kan man gøre en brugt negativ test positiv ved at tisse på den igen hvis man er gravid? Ved godt det er rigtig skørt. Men synes jeg læste det et sted engang og kom til at tænke på det.
    Resultatet kan selvfølgelig ikke rigtig bruges.. Var bare en tanke som sagt.

• #16   28. nov 2010 Ej det var underligt det med lænden.
    Jeg har også rigtig ondt i min lænd, men har bare slået det hen med at det nok er pga. mit arbejde som SOSU-hjælper at jeg har lavet en forkert bevægelse ..:S
    ja den mens kan bare godt komme NU, hvis den alligevel har tænkt sig at komme. !!

• #17   28. nov 2010 Gør også ondt hvis jeg trykker nede på lænden , eller bare når jeg sidder..

• louise s
    louise s Tilmeldt:
    nov 2010

#18   28. nov 2010 Det gør også ondt hvis jeg sidder i samme stilling for længe af gangen :-s

Forresten.. Rigtig dumt det ved jeg.
    Men kan en brugt negativ test blive positiv hvis man prøve at teste igen og ikke er gravid? smiley hahaha

• #19   28. nov 2010 Jeg vil tro det er til engangsbrug eller må det være )
    Eeej jeg har det bare på præcis samme måde..
    hvornår kontakter du lægen hvis det ikke kommer? smiley

• louise s
    louise s Tilmeldt:
    nov 2010

#20   28. nov 2010 Ja man kan ikke regne med noget.
    det var bare min veninde og jeg(hun prøver også) der fik lyst til lige at lave det eksperiment og hendes forblev negativ.
    men min skiftede over til svag positiv. dét undret mig bare en del!

jeg kontakter lægen tirsdag for så er det en uge siden jeg sidst var hos lægen

• #21   28. nov 2010 Okay smiley
    Nej man skal også passe på med ikke at blive skuffet,,

• louise s
    louise s Tilmeldt:
    nov 2010

#22   28. nov 2010 Hvornår kontakter du din læge?

• #23   28. nov 2010 hvad gjorde lægen smiley tog en test eller hvordan og hvorledes? smiley

• #24   28. nov 2010 Jamen har tænkt mig at gøre det onsdag, hvis det ikker er kommet,
    Der har jeg fri og præcis en uge siden det skulle have været kommet.
    Undre mig når det altiid har været ret præcist... og vi har ellers prøvet æl teste osv.. og den her måned var jeg sikker på der ikke var noget, da jeg slet ikke har tænkt over det eller føler vi har gjort en stor indsats for det...

• louise s
    louise s Tilmeldt:
    nov 2010

#25   28. nov 2010 Tog bare en test der var negativ og bad mig komme igen om 1-1½ uge hvis den stadig ikke var kommet.
    Jeg ved vi har ramt ægløsningen i denne måned. Men jeg er lige stoppet på p-piller så havde ikke regnede med allerede at få ægløsning. Det fik jeg dog. Men måske det er derfor(altså p pillerne) min mens ikke er kommet

• #26   28. nov 2010 Okay smiley ej glæder mig til at hører nærmere...
    Jeg har været stoppet siden juli og der er den kommet hver gang på 28. dagen... præcis !
    jeg synes det er lidt sjovt det med vi begge har ondt i vores lænd.. ved ikke om det er en normal symptom?
    Men har hvertfald også ondt der..

• louise s
    louise s Tilmeldt:
    nov 2010

#27   28. nov 2010 Ja jeg ved det ikke.
    Undre mig dog meget over ikke at kunne teste positiv hvis jeg er gravid smiley

• #28   28. nov 2010 ka det er sindssyg frustrende !!
    Og er også svært ikke at tænke over det..

• #29   28. nov 2010 Hvornår testede du sidst smiley

• louise s
    louise s Tilmeldt:
    nov 2010

#30   28. nov 2010 I morges, og der kom en hvid streg. men det skete også i tirsdags.
    regner dem for negative - men det var så den fra i dag jeg for sjov prøvede at tisse på igen og så kom der en lyserød streg smiley hahah

• louise s
    louise s Tilmeldt:
    nov 2010

#31   30. nov 2010 stadig ingen tegn på menstruation eller positiv graviditetstest.
    hvor er det frustrerende

• #32   2. dec 2010 kender følelsen !
    Det samme her - har godt nok pletblødt lidt i dag og i går, men kun få få dråber. Men når jeg plejer at have mens, SÅ HAR JEG MENS, ikke bare en lille smule!
    Og er gået 15 dage over

• evy n
    evy n Tilmeldt:
    nov 2010

Følger: 1 Svar: 55
    #33   5. dec 2010 vil bare lige sige at jeg danner ikk hurtigt hcg tal og da jeg fandt ud af jeg var gravid var jeg i uge 8. ( fik min mens alligevel ) så tålmodighed skal du have :0)

Men held og lykke krydser fingerene :0)

Kommentér på:
Stadig mulighed for graviditet?

Annonce