1.653 visninger
|
Oprettet:
Heldig måske :-) {{forumTopicSubject}}
Jubii er gået 2 dage over Har ikke turdet tage en test endnu, da jeg stadig er bange for om det er psykisk Men indtil videre er jeg positiv..
Nogen der har prøvet at gå over og stadig ikke være gravid? Altså mener bare, at jeg aldrig nogensinde har gået over, og altid nærmest har kunnet stille uret efter hvornår jeg får det..
Tror måske jeg tar en test i morgen, men tænker os lidt, bliver man mest ked af det hvis den er negativ, eller hvis mens kommer for sent?? Undskyld hvis jeg skriver for indviklet osv, men der er vel mangm af jer, der kender det der med at være mega meget oppe og køre over det
På forhånd tak
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 21 Svar: 395
Bliver spændende at se om den så stopper i morgen som planlagt, eller om jeg også går en dag over den vej
Håber du er posetiv Håber du lige skriver herinde når du har testet
jun 2012
Følger: 1 Emner: 19 Svar: 158
Vi prøver også selv at blive gravide igen.
Jeg er denne gang også gået over tid, og stadig ingen tegn på mens :o) Jubii. Så jeg håber også selv :o)
- meen jeg er stadig bange for min mens pludselig melder sig....
SAå jeg har valg at jeg vil teste onsdag - så har jeg måske større chance for rigtig svar?? :o)
Held og lykke - jeg krydser finger for dig - og håber at du kommer med en lille opdatering :o)
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 43 Babyer: 3 Emner: 177 Svar: 2.659
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 43 Babyer: 3 Emner: 177 Svar: 2.659
maj 2012
Følger: 1 Emner: 20 Svar: 123
Hvornår kontakter man læge? Bare med det samme eller hvordan? Undskyld, men der kommer bare så mange spørgsmål ind i hovedet på en når det er første gang og man ikke ved så meget Men det er der sikkert os mange af jer der kender
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 73 Svar: 2.001
Tillykke med det!
Du kan sagtens ringe til lægen i morgen..
maj 2012
Jeg har ringet til lægen i dag. Havde dog desværre først tid i morgen. Men det går nok. Godt der ikke var en uge til han kunne hehe
jun 2012
Følger: 1 Emner: 19 Svar: 158
maj 2012
Heldig måske :-)