{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.054 visninger | Oprettet:

hjælp.. min krop giver ingen mening ;) {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.


Mig og min kæreste har nu besluttet os for at få vores første fælles barn ( vi har 2 hver i forvejen smiley ). Jeg har i 3 år haft stor glæde af en hormonspiral men har d.21/6 fået den fjernet.

Jeg er ikke helt med på hvordan og hvorledes det er med at blive gravid bagefter og mht. menstruation.. Jeg fik en lille blødning dagen efter jeg fik spiralen fjernet og den varede 5-6 dage. Derefter syntes jeg at det virkede på min krop som om at jeg havde æggeløsning men fik så, ca.7 dage efter pletblødningen endte, en ret kraftig omgang menstruation. Er dette normalt...?? Og kan jeg allerede være blevet gravid imellem/under de to blødninger...??

Jeg oplever en nogle symptomer på graviditet ( kvalme, ømhed i skeden, halsbrand og ømme bryster).. Så er det jeg tænker : er det en graviditet eller er det bare min krop der er ved at vænne sig til ikke at have en spiral mere...??

Jeg har tidligere haft MEGET nemt ved at blive gravid og har meget meget tidligt i de andre graviditeter kunne mærke at jeg var gravid..

Jeg har taget en test og den siger : negativ.. Hvor tidligt har i oplevet at en test kunne vise noget...??



På forhånd tak for svarene smiley

kh. Camilla


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp.. min krop giver ingen mening ;)
  • #1   12. jul 2012 Før denne graviditet havde jeg selv hormon spiral, den blev taget ud da jeg næsten var færdig med min mens, da jeg måtte til mandens læge, fordi min egen ikke lige gad, og det SKULLE altså passe med planlægningen, så jeg kunne komme tilbage på andet år af min hf.

    Men jeg fik også en ekstra blødning da den blev taget ud, og det var vel også de der 5-6 dage. efter det var der en negativ test og mens. men blev gravid efter den.

    Jeg har selv meget nemt ved at blive gravid, og manden har også elitesoldater i snablen, så her skal der ingenting til ;O)

    Men vil sige, at chancen er der da, men jeg ville ikke selv håbe på noget, da kroppen jo lige skal af med de "ekstra" hormoner.


  • #3   12. jul 2012 tak for svar begge to.. jeg håber selvfølgelig at en er der i første hug smiley men jeg er dog også realistisk nok til at jeg nok ikke helt tror på det.. jeg synes bare min krop opførte sig underligt.. lige nu er min mens ved at stoppe igen.. og så er mit næste spørgsmål... hvornår har jeg så æggeløsning....??? smiley kan da virkelig ikke finde rundt i det skidt.. smiley

  • #5   12. jul 2012 Jeg købte ægløsnings tests, som jeg brugte omkring de 14 dage efter mens var startet.

    Min cyklus var aldrig stabil før p-piller, og fik min spiral efter fødslen af min søn. så har ikke haft styr på hvordan min cyklus var, derfor prøvede jeg mig frem, og da jeg testede positivt denne gang havde jeg en perfekt 28 dages cyklus.

    Så vil sige læg ud med at gå ud fra at din cyklus er 28 dage. Altså ægløsning 14 dage fra mens første dag, og ny mens eller udebleven 14 dage efter ægløsning.


  • #6   12. jul 2012 skal lige være sikker på at jeg er helt med her... smiley det vil sige at man har "normalt" æggeløsning 14 dage efter sin mens er startet...?? og hvor længe varer den så..? smiley

  • #8   12. jul 2012 okay... smiley tusind tak for hjælpen smiley men åhh så dårlig en timing smiley det er liiige i den weekend hvor vi har alle 4 børn smiley hihi.. smiley


  • #9   12. jul 2012 Så må de da bare ud og lege :O)

    Her hvor vi bor er der et rend af unger, men hvis ungerne kommer det ene sted og gerne vil være jamen så er de bare der, så har de andre forældre fri hænder til lige hvad de vil smiley

    Og sådan 4 børn burde da kunne lege ude i bare en halv time ;O)


  • #10   13. jul 2012 Ja du har da helt ret ;):) vi må bare igang smiley

  • #11   21. aug 2012 lige en lille update som jeg da bare bliver nødt til at dele med jer :):)

    jeg testede positiv d.3/8 :):):):):):) weeee :):):)


  • #12   21. aug 2012 Stort stort tillykke. Hvor dejligt for jer smiley

  • #13   21. aug 2012 Tillykke med det smiley Blev ungerne sendt udenfor ;O)

  • #15   22. aug 2012 haha smiley nej vi klarede den bare imens de sov smiley smiley og tusind tak alle sammen smiley

Kommentér på:
hjælp.. min krop giver ingen mening ;)

Annonce