{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.242 visninger | Oprettet:

flov over min krop {{forumTopicSubject}}

Bliver lige nødt til at ud med dette.

Jeg har aldrig været stolt af min krop og vægt. Jeg er "kun" 23 (blev mor da jeg var 22)
Jeg er meget overvægtig (95kg, dette kan dog ikke ses på mig) og jeg har prøvet alverdens kure uden at kunne tabe mig.

Nå men efter jeg fik min smukke prinsesse, Er min krop blevet virkelig grim. Har fået en milliard strækmærker og ærlig talt er jeg virkelig flov over min krop..
Altså forestil jer hængemave der ligner stribet flæsk..

Dette er så gået udover vores sexliv, da jeg bestemt ikke vil vise min krop. Der skal være helt mørkt, ellers vil jeg ikke.
Ligeledes må han heller ikke røre min mave når vi går i seng eller bare generelt..

Har i nogle forslag til hvordan jeg kan overvinde dette?? Har virkelig brug for hjælp..

På forhånd tak..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  flov over min krop
  • #2   5. mar 2014 Accepter dine striber, for dem kommer du ikke af med.

    Træn, omlæg din kost. En livsstilsændring er den rette vej at gå for mange.


  • #3   5. mar 2014 Du skal arbejde med at elske dig selv og din krop. For hvis psyken ikke er med, så kan kostændring og alverdens andre råd være rigtige svære.

    Jeg ville få en rådgiver at snakke med.


  • #4   5. mar 2014 Overvejede at snakke med min læge om dette problem med vægten. Men er i tvivl om det ville hjælpe..

    Spurgte engang på apoteket om slankemiddel, men hun ville ikk sælge mig dette, da hun mente jeg ikke er overvægtig, men bare havde kraftige knogler..

    Min selvtillid har altid været = 0
    Da jeg hele min barndom er blevet mobbet pga vægten.


  • #5   5. mar 2014 Du skal ikke på kur. Du skal ændre din livsstil, og du skal lære at acceptere og elske dig selv.

  • #6   6. mar 2014 XL-S Medical fat blocker og træningscenter vil måske hjælpe dig på vej.
    Jeg har været et lille nips på 55 kg. Efter jeg blev gravid (fik abort) tog jeg på. Vejede 84 kg da jeg blev gravid. 116 dagen inden fødslen. Og nu er hun 3 år og jeg vejer 83 og skal igang med træning igen

    Jeg hader også min krop, er flov over den. Bryder mig heller ikke om berøring på maven fordi den hænger og er klam. Jeg har været sammen med EN fyr jeg var SÅ tryg ved at han kunne røre ved min mave. Så det handler om at føle sig tryg.
    Jeg glæder mig bestemt heller ikke til at skulle være nøgen foran ham jeg ser nu.


  • #7   6. mar 2014 Jeg har lige lagt min livstil om fra 1 februar og har allerede tabt 6 kg smiley det er mega hårdt her i starten og sys der er lang vej til mål, men jeg er træt af at være træt af min krop smiley
    Og det lyder nok hårdt, men "man kan tude eller man kan handle" som et ordsprog siger smiley
    Men hvis man ikke selv er "klar" eller motiveret så kommer man ingen vegne!


  • #8   7. mar 2014 Jeg er begyndt at gå/cykle med min datter i vuggestue (dsv kun 2,5 km hver vej) men det er en start. Dog er det MEGET hårdt da jeg virkelig døjer med knæproblemer.
    Men prøver på at kæmpe med det..
    Ligeledes har jeg op til flere gange ændret til en sund kost,.men selv efter længere periode uden nogen "gevinst" med vægten..

    Men er nu "startet forfra" igen og håber det vil hjælpe lidt.


  • #9   7. mar 2014 ALT motion er bedre end ingenting smiley og en ting der er vigtigt når man skal tabe sig er spis færre kalorier end du forbrænder smiley

  • #10   8. mar 2014 Har du prøvet at sætte dig lidt ind i kalorier? det er faktisk slet ikke så svært som det lyder, for det er sådan noget jeg aldrig ville have gidet, men faldt lige over kalorietabel.dk en dag og sad bare lige og så hvad nogle af de forskellige ting egentlig indeholdt. Det gav meget hurtigt en idé om hvad forskellige ting indeholdt. Og så kiggede jeg lidt bagpå et par pakker pålæg og hurtigt så kunne jeg ca. bedømme hver gang jeg spiste, hvor mange kalorier der ca. var for på min tallerken, uden jeg behøvede at veje og alt muligt. det gjorde jeg dog lidt i starten bare for at få et billede af hvor meget mad osv vejede.

    men det gjorde så at jeg hele tiden hurtigt oppe i hovedet kunne holde styr på hvor mange kalorier jeg havde fået, og hvor meget mere jeg kunne tillade mig at spise, og så væltede kiloene ellers af da jeg først fandt ud af det med kalorier

    for du kan sagtens tabe dig. Du får bare for mange kalorier ind i forhold til hvad du får forbrændt.

    så når du har knæproblemer så behøver du egentlig absolut at træne og pine dine knæ for at tabe dig. Du kan sagtens spise dig ned til den vægt du ønsker. Det har jeg gjort for syntes ikke helt jeg havde tid til at træne. Man skal så bare lige have lidt færre kalorier fordi man ikke rører sig så meget.
    men igen, hvis man f.eks googler "hvor mange kalorier skal jeg have" så kan man finde beregnere for hvis man vil tabe sig, hvor mange man så må få


  • #11   8. mar 2014 du kan også prøve madlog.dk hvis du synes det er for besværligt med kalorier. Der var nogen herinde der skrev om den side så skulle lige selv prøve. Så taster du bare ind hvad du har spist og så holder den styr på dagens regnskab og hvor meget du må få mere. Jeg syntes den var rigtig god

Kommentér på:
flov over min krop

Annonce