1.434 visninger
|
Oprettet:
Abortion og efterfølgende mens?! {{forumTopicSubject}}
Jeg har lige et lille spørgsmål fra min veninde!!
Hun havde sin almimdelige mens. i maj, og aborter 5+4, hvor hun bløder i 5 dage on/off. Derefter går der 19 dage og så begynder hun at ''bløde'' eller havde sort/brunt udflåd i 4 dage. Derefter har hun ikke haft nogen som helst tegn på blødning (mens) siden så hvis hun skulle følge den gamle cyklus så er det nu 34 dage siden sidst og hun plejer kun at ha' 29 dage mellem.
Hvordan med jer der også har prøvet noget ligende, hvornår blev det normalt igen? og skete der ellers nogle ænding i 'systemet'?
dec 2011
Følger: 1 Følgere: 8 Babyer: 1 Emner: 135 Svar: 484
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 73 Svar: 2.001
Min kom dog som den skulle, og jeg kom i ny behandling for barnløshed.
Man har jo større chance for at blive gravid, når man lige har være det, fordi kroppen er mere modtagelig.
Grunden til de anbefaler at vente, er netop pga den ofte uregelmæssige cyklus, så det kan være svært at beregne termin. Men min læge sagde jeg ikke skulle bekymre mig om det. Jeg ville bare få en tidlig scanning, så de kunne se det der.
Håber mine svar kunne hjælpe lidt. Ellers må i spørge igen.
okt 2010
Det brune udflåd er ikke mens. Jeg blev scannet da jeg havde det (efter min abort), og det var bare gamle blodrester der kom ud. Dog kom min mens 5 dage efter, og dér startede vi så den nye behandling.
dec 2011
Følger: 1 Følgere: 8 Babyer: 1 Emner: 135 Svar: 484
okt 2010
Abortion og efterfølgende mens?!