{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.670 visninger | Oprettet:

NannaNas :
NannaNas :
Tilmeldt:
27. jun 2012
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7

Jeg er ved at blive vanvittig!! {{forumTopicSubject}}

Hej Hej...
Please hjælp mig her piger - jeg er ved at blive vanvittig smiley
Sagen er den at kæresten og jeg prøver, og har gjort det i nogle måneder nu (5), uden resultat... Så langt så godt, det er jo helt normalt, så den del bekymrer mig ikke...
MEN de sidste måneder har jeg døjet med den her forfærdelige kvalme, som så er blevet rigtig slem de sidste to dage... Kan få nogle ubehagelige jag i underlivet, og jeg føler mig simpelthen så sulten... Ingen ømme bryster eller noget i den dur, og mens er helt normalt...
Jeg har tager tests, som er bragende negative. Så føler mig tidlig sikker på at det er min psyke der spiller mig et pus, og min krop måske tror at jeg er gravid. Spørgsmålet er så bare, hvordan forklarer jeg min krop at jeg ikke er det?? Synes simpelthen det er så træls smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er ved at blive vanvittig!!
  • #1   23. sep 2012 Ved ikke at tænke på graviditet og baby smiley

  • #2   23. sep 2012 Havde det på samme måde for en mdr .. vi prøver også men jeg var i b12 mangl så derfor min krop var sådan .. men jeg ville snakke med din læge ..
    Måske det er psyke der spiller lidt ..


  • #4   23. sep 2012 Tania: ro på!! Det hjalp her ved mig!!! Så den kommer altså ikke fra en der blev gravid i første forøg!!! Vi havde også forsøgt længe!!!

    Og det du selv anbefaler ts at gøre er jo det samme. At få tankerne væk fra direkte planlægning! Bare sagt på en anden måde! Men jo kender det skam alt for godt selv, det med at forsøge, og vente, og håbe.. Og der bare intet sker!!!


  • NannaNas :
    NannaNas : Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7
    #5   23. sep 2012 Jeg har såmænd en hobby der fylder rigtig meget, og vil bestemt ikke mene at jeg tænker baby tanker konstant. Den eneste grund til pt det hele tiden lurer i baghovedet, er smerten og følelserne i de nedre regioner.
    Kæresten er spændt, for han går jo og krydser fingre, og tænker straks kvalme=gravid... Men hver gang jeg så får mens, trods kvalme bliver han skuffet...
    Må nok se om jeg kan få en tid hos lægen...


  • #6   24. sep 2012 Åhh hvor jeg kender det der smiley

    Vi prøvede i 5 år inden vi fik hjælp og jo man skal ikke tænke på det ja ja selvfølgelig smiley

    Jeg har ikke et råd som sådan men det skal nok komme og så håber jeg at de smerter og kvalmen forsvinder for egentlig kunne du jo være gravid udenfor livmoderen...

    Håber at det vil lykkes jer smiley


  • NannaNas :
    NannaNas : Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7
    #7   24. sep 2012 Hvis man er gravid uden for livmoderen, burde en graviditets test så ikke være positiv??

  • #8   24. sep 2012 Jo, det var min, og jeg var gravid uden for livmoderen

  • #9   25. sep 2012 Arh se det havde jeg da glemt undskyld smiley

  • #10   25. sep 2012 Du behøver ikke sige undskyld smiley

  • NannaNas :
    NannaNas : Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7
    #11   2. okt 2012 Update!!!

    Hej piger. I får lige en update herfra... Skulle have haft mens i fredags. Havde det rigtig ubehageligt, og humøret var som det plejede op til, med kort lunte og det hele, he he... Men der er stadig ikke sket noget. Testede negativ i morges, og har det egentlig ganske glimrende... Så hvorfor jeg er i forsinket cyklus vides ikke. Men det er da lidt noget rod at skulle regne ægløsning ud bagefter...


Kommentér på:
Jeg er ved at blive vanvittig!!

Annonce