{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.519 visninger | Oprettet:

Min underlige krop! {{forumTopicSubject}}

Fatter ikke hvad der sker.
Vi er jo i behandling, og har lige haft en cyklus uden hormonbehandling men bare med scanninger og pregnyl.
Skal først have min mens på lørdag.
Men nu er den lige kommet??
Sidste måned ( hvor jeg fik menopur ) kom den også et par dage før tid.

Har jeg aldrig prøvet før.
Kan det være alle hormonerne der forstyrrer det hele?
Det er godt nok til at blive irriteret af.
Ringer til gynækologen når hun åbner. Så må jeg se hvad hun siger.
Kan self også være jeg bare er stresset. Skal til eksamen lige om lidt i mit sidste afsluttende fag. Og på mandag skal jeg starte med at skrive bachelor.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min underlige krop!
  • #2   1. nov 2012 Min mens kom også et par dage før da jeg var på hormoner

  • #3   1. nov 2012 Tak.

    Nå okay. Gjorde den bare ikke i de tre første behandlinger. :s


  • #4   1. nov 2012 Min kommer altid på 30. dagen med hormoner og 40. dagen uden.. Held og lykke med eksamen smiley

  • #5   1. nov 2012 Tak.

    Den gik rigtig dårligt min eksamen. Plejer altid at ligge på 10 og 12. Men fik kun 7 idag. Er simpelthen så skuffet.

    Tuder konstant. Føler slet ikke jeg dur til noget. Kan ikke få børn, og ny kan jeg heller ikke få en ordentlig karakter.
    Hvad skal jeg så opnå i livet?
    Fuck hvor er jeg bare et tudehoved idag. Bogstaveligt talt !


  • #7   1. nov 2012 Jeg kan desværre ikke hjælpe med et svar:( Hvad læser du til?
    Jeg har også selv lige været til eksamen i tirsdags, og ja man stresser lidt op til..

    Mor til sofia- det er ikke spor snobbet at sige sådan.. Jeg var selv til eksamen og jeg vil indrømme at jeg ville blive skuffet hvis jeg fik under 10..
    Jeg har også kun 10 og 12 taller på mit eksamensbevis og jeg vil også blive skuffet over at få 7, selvom dette er en fin karakter.. den er bare ikke fin til mig, når jeg ved jeg kan gøre tingene bedre.


  • #8   1. nov 2012 Føler mig bestemt ikke snobbet.
    Synes på ingen måde andre der får det. Eller for den sags skyld, under det, er dårlige. Ved bare at jeg kan mere end det.

    Jeg læser til pædagog. Det var det sidste fag der skulle afsluttes. Nu mangler jeg kun bachelor. Den starter på mandag :s



  • #9   1. nov 2012 spændende Christina smiley Jeg læser selv til pædagog og var oppe i DKK.. Hvad skal du skrive bachelor om?

  • #10   1. nov 2012 Spændende.
    Der fik jeg 10.

    Jeg ved ikke helt præcis hvad det bliver endnu. Men noget med sprog og sprogudvikling hos småbørn.
    Hvor jeg bl.a kan komme ind på TRAS og sprogscreeningstesten.


  • #12   1. nov 2012 spændende smiley Jeg var oppe i sprog og sprogstimulering og fik 12 smiley
    Det kunne også helt sikkert være et emne jeg kunne finde på at skrive om til den tid. Er meget nysgerrig på sprogområdet smiley


  • #13   2. nov 2012 Hvor flot. Tillykke med det!!

    Netop Amalie. Tror hormonerne hjælper godt på at gøre det værre.
    Græd hele aftenen igår. Hvilket ikke ligner mig.
    Fik bare følelsen af at jeg ikke dur til noget som helst. Kan hverken få børn eller den karakter jeg ønsker.
    Er dog faldet lidt til ro her til morgen.
    Og skal på arbejde nu. Så har jeg det at tænke på.


  • #14   2. nov 2012 Ej, det var øv med den karakter - jeg ville bestemt også være blevet skuffet. Jeg har også nogle få 7-taller på mit eksamensbevis som sygeplejerske, og dem er jeg meget skuffet over.
    Så kan vi tude sammen, Christina. Jeg laver stort set heller ikke andet end tude, og jeg kan slet ikke genkende mig selv indimellem. Er bundulykkelig, for tror nemlig heller ikke det lykkedes denne gang. Man er så påvirket af de dumme hormoner hele tiden, man får slet ikke nogen pause. ARGH, jeg HADER at være barnløs!!!

    Undskyld - det hjalp vist ikke på det.. Held og lykke med bachelor - får du brug for noget hjælp, må du gerne skrive - ja, jeg er godt nok sygeplejerske, men har da lige skrevet en bachelor i julen smiley


  • #16   2. nov 2012 Ikke enig smiley Nogen gange handler det også om, hvad lærer man har smiley Jeg var engang til en eksamen i sygepleje, hvor jeg kunne mit stof til UG - kunne endda nogle fagudtryk som sygeplejelæreren ikke engang kunne huske. Men jeg var også lidt kritisk og kritiserede uddannelsen.
    Da jeg kom ind igen, sagde hun selv ordret: "Ja, der er ikke en finger at sætte på din faglige viden, men jeg er ikke enig i din kritik af uddannelsen, så derfor får du kun 7".


  • #17   2. nov 2012 Det er jeg bestemt ikke enig i.
    Har givet den 100% med denne opgave. Går meget op i min skole.

    Ja man tuder meget!! Og over de mindste små og ligegyldige ting.
    Synes man er fanget i en fremmeds krop. Man kan slet ikke kende sig selv. :s


Kommentér på:
Min underlige krop!

Annonce