{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.443 visninger | Oprettet:

Malene M
Malene M
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Ingen menstruation {{forumTopicSubject}}

Hej jeg er ny på BG.

Jeg har siddet og læst lidt forums indlæg og kom nu til at tænke... Hvordan ved man om man har haft en sa?

Manden og jeg begyndte for et stykke tid siden på mission baby. Og efter et større vægt tab begynde min menstruation at komme mere regelmæssigt. MEN har nu ikke haft min menstruation siden sidst i september hvor jeg så havde blødt næsten en hel månede. Jeg har hele tiden tænkt at det måske var fordi min krop lige skulle finde sig selv, men nu har jeg læst om nogle af de beretninger om sa, og at man kan bløde længe efter og at der kan gå tid inden ens menstruation kommer igen. er der nogen måde at finde ud af om det kunne ha været en sa? Fik desværre ikke testet dengang da der ikke var nogen mistanke, da min menstruation er uregelmæssig.

Undskylder for evt stavefejl.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ingen menstruation
  • #1   10. jan 2013 Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med dit spørgsmål, men måske nogle andre kan. Eller hvad med egen læge?
    Du ønskes hjertelig velkommen på bg:)

• Lærke L
    Lærke L Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 14 Svar: 55
    #2   10. jan 2013 du skal kontakte din læge... kan sagtens være du har haft det... mange opdager aldrig de var gravide indne en sa. og der kan desvære stadig side væv og div ting i livmorden ..´der kan os sagtens gå 6 uger eller korter/længere efter sa. jeg har ikke set skyggen af min endnu efter sa. men ville da ta en snak med min læge hvis jeg var dig smiley

• Malene M
    Malene M Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #3   10. jan 2013 Jeg var ved egen læge igår og har fået en henvisning til gynækolog så kan være han kan finde ud af det når jeg kommer der hen smiley men tak for jeres svar smiley

Kommentér på:
Ingen menstruation

Annonce