1.695 visninger
|
Oprettet:
Underlig menstruation {{forumTopicSubject}}
Kæresten og jeg er i gang med pb. Sidst jeg havde menstruation gik jeg en dag over tid, men så dukkede den op. Den her gang gik jeg igen 1 dag over tid. Dagen jeg skulle have haft min menstruation havde jeg kvalme og ingen appetit. Det samme da den dukkede op. Min menstruation dukkede op i torsdags. Jeg havde ingen menses smerter som jeg normalt har. Jeg havde som sagt kvalme og ingen appetit.
I de her dage jeg har haft den har den ikke været lige så kraftig som den plejer, og den er allerede nærmest væk igen.
Det plejer den først at gøre på 5 dagen.
Andre som har oplevet det? For den plejer at være reglmæssig
jun 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 12 Svar: 140
Håber da den var i hus?
Jeg havde også min "første" mins i min graviditet inden jeg testede positiv den lød præcis lige sådan. MEN..
Det kan altså desværre også være psyken der spiller et pust, jeg er en af de kvinder der har rendt år ud og år ind på ouh i fertilitetsbehandling. Så jeg ved desværre også hvordan psyken kan "få kroppen til at reagere" uden grund.
Håber i har den positive test og at i snart har jeres lille i fremtiden
okt 2012
Følgere: 12 Emner: 8 Svar: 92
Jeg har ikke testet, da jeg tænkte at det nok bare var min menstruation. Men hvis den opfører sig lige sådan her næste gang så må jeg heller teste og så håber jeg at testen vil være positiv
jun 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 12 Svar: 140
Det har meget støtter indflydelse ind vi tror i underbevidstheden
Jeg krydser alt der kan krydses jeres vej
okt 2012
jan 2014
Følger: 1 Emner: 21 Svar: 240
okt 2012
Den har altid været reglmæssig og dukket op på den præcise dag, men de 2 sidste gange har den rykket sig 1 dag.
jan 2014
Følger: 1 Emner: 21 Svar: 240
okt 2012
Det er ikke fordi jeg bekymrer mig om det. Det undrede mig bare, da den altid har været spot on
Men skal have den igen her den 23.. så krydser jeg bare fingre for at den bliver væk
Underlig menstruation