{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.257 visninger | Oprettet:

Stina B
Stina B
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 25

Sex hvor ofte ? {{forumTopicSubject}}

Min kæreste og jeg har prøvet i halvandet år at få en lille en , men mens dukker altid op præcis ??
Hvor ofte har i sex for vi kan godt gøre det 10 gange i dagene op til ÆL ?

Men kan det 'ødelægge' chancerne for at blive gravid ?

Hvad er jeres erfaring ?

Jeg skal til egen læge på tirsdag og jeg har tænkt mig at banke i ordet NU vil jeg tjekkes
For jeg syntes at halvandet år er lang tid . Jeg er 26 år

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sex hvor ofte ?
  • #1   23. mar 2014 Hver anden dag da vi prøvede. Han skal lige have en chance for at "lade kanonen".

• Stina B
    Stina B Tilmeldt:
    mar 2014

#2   23. mar 2014 Ok for i mit hoved tænker jeg sex jo oftere jo bedre , men ok næste mdr må vi prøve med hver anden dag .

• Stina B
    Stina B Tilmeldt:
    mar 2014

#4   23. mar 2014 Mange tak .

Min læge har indtil nu sagt at det var for tideligt at tjekke os da vi er unge 26 og 22
    Det tager bare tid at blive gravid . Men nu er der gået halvandet år , nu forlanger jeg at de sender mig videre ellers skifter jeg læge .

• #5   23. mar 2014 Vi havde ikke sex ret ofte, og gik ikke op i ÆL. Alligevel blev jeg gravid efter vi havde været sammen i 3 mdr, og det uden egentlig at prøve på det, vi gjorde dog heller ikke noget for at det ikke skulle ske.

Hveranden dag skulle være det bedste når man forsøger at blive gravid smiley
    Håber du kan få nogle svar hos lægen.

• Karina N
    Karina N Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 178
    #6   23. mar 2014 Vi havde sex hver 2. dag og det gav bonus..:) Første gang mistede jeg desværre tvillinger i 8. uge, men efter den spontane abort, da blødningen stoppede, fortsatte vi hver 2. dag og det gav bonus med det samme smiley Nåede ikke at have mens efter aborten, før jeg var gravid igen..Er nu 22+2 og venter en lille prinsesse smiley

Hvis det fortsætter, kan jeg foreslå at i opsøger en læge, for at finde ud af, om der er noget, der gør jeres chancer for at opnå graviditet nedsatte.

Held & lykke med projekt baby smiley

• #7   23. mar 2014 Har i prøvet at have sex for sexens skyld smiley ??

Vi planlagde ikke barn, men brugte ingen beskyttelse. Vi havde sex 1 gang og jeg blev gravid.

Held og lykke med projektet smiley

• Stina B
    Stina B Tilmeldt:
    mar 2014

#8   23. mar 2014 Ja vi har sex for begge årsager , barn og sex ??

Min kæreste kommer på 2 ryk og en aflevering , så for at jeg skal
    Kunne nå at få noget ud af det sker det minimum 2 gange dagligt .

Men så må vi 'nøjes' med en gang hver anden dag smiley

• Stina B
    Stina B Tilmeldt:
    mar 2014

#10   23. mar 2014 Nu er det halvandet år siden jeg stoppede med P pillerne ,
    Og lysten er der bare hele tiden nu

• Sara N
    Sara N Tilmeldt:
    jan 2014

Følger: 1 Emner: 21 Svar: 240
    #11   24. mar 2014 Mig og min kæreste besluttet os for at skal have et barn, og vi gjorde det mest der hvor jeg havde ÆL, koncentrer jer altid ca 2 dage før din ÆL, desuden lever sædcellerne også i 48 timer i underlivet. Jeg blev med det samme gravid, har hellere aldrig været på præventions piller, nogen kroppe har det også svært ved direkte at blive gravid når de har været på p-piller og deres krop skal lige bruge fra 6 mdr til et år og måske mer, og andre som har været på p piller kan hurtigt blive gravid, det forskelligt. Måske hvis du har været på p-piller og din krop "hviler" sig fra dem.

• #12   24. mar 2014 Hvis I har prøvet i halvandet år tror jeg ikke det er pga. intervallet imellem sex, der gør i ikke bliver gravide. Man kan få hjælp efter et år, så synes helt klart du skal kræve at der sker noget på den front nu.

• #13   24. mar 2014 Tager du ægløsningstest, så du ved hvornår den falder?
    Vi prøvede også halvandet år inden gevinst.
    Vi havde sex hver anden dag, hvor jeg troede min ægløsning lå, der skete bare ingen ting. Så prøvede jeg de tests og det viste sig at min ægløsning lå meget tidligere end jeg troede, faktisk kom den næsten lige efter mens og blev gravid første gang jeg brugte de tests.

• #14   24. mar 2014 Altså trods sex ret ofte og ubeskyttet sex i omkring 4 år blev jeg ikke gravid.
    (tre ex'er - og min nuværende) men for et år siden blev jeg så endelig mor smiley havde faktisk opgivet håbet om at kunne blive gravid.. Pludselig var den der..

• Stina B
    Stina B Tilmeldt:
    mar 2014

#15   26. mar 2014 Min læge er også endelig gået igang med at tjekke mig , mine æggestokkene skal skylles og jeg har fået taget en masse blodprøve plus en test om kønssygedomme

• #16   15. maj 2014 ved den første havde vi sex 1 gang 1 dag før og denne gang har vi ikke rigtig planlagt det, kun stille og roligt gået i gang. var meningen det først skulle ske næste måned men to streger er der.
    denne gang havde vi sex 5 dage før og 2 dage før æl. og den er der allerede, selvom det ikke var meningen endnu.

Kommentér på:
Sex hvor ofte ?

Annonce