{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.388 visninger | Oprettet:

Udebleven mens. efter p-pille stop. {{forumTopicSubject}}

Jeg stoppede i d. 15 oktober med p-piller, og fik som sædvanlig mens 3 dage efter. Siden har jeg ikke fået mens. Jeg har lige testet, men var ikke gravid.
Jeg har hørt flere steder, at kroppen lige skal finde sig selv, så derfor kan der godt gå lang tid før man naturligt får menstruation. Har i oplevet det? og hvor lang tid gik det?
Kæresten og jeg vil gerne være gravide, og derfor er det jo lidt træls hvis det tager lang tid for kroppen at blive normal igen.. har hørt at man ku tage 1-2 p-piller for at kick-sparke det.. nogen der prøvet det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udebleven mens. efter p-pille stop.
  • #1   9. dec 2008 fra jeg stoppede til jeg var gravid gik der 3-4 uger, så man kan godt blive gravid med det samme...

  • #2   9. dec 2008 Hejsa
    Kender godt til dit problem..
    Jeg smed mine p-piller august sidste år, og fik kun min mens hver 3 måned, altså 3 gange på 9 måneder :S
    Jeg kontaktede først en læge, som sagde at det var helt normalt, og at der kunne gå op til et år hvis ikke mere før kroppen fandt ud af det! Det mente jeg ikke kunne være rimeligt, så kontaktede en anden læge..
    Hun sagde at det ikke var specielt sundt for kroppen, så hun sendte mig straks videre i systemet.. Da vi gerne ville have børn, var det meget svært at regne ud hvornår man havde ægløsning, når ens mens udeblev.. Det var ikke engang sikkert, at jeg havde ægløsning! Min læge mente at det muligvis kunne være PCO..
    Jeg blev henvist til en special klinik, så de kunne scanne mig for, at se om jeg havde cyster på æggestokkene (PCO), men dette fandt vi aldrig ud af alligevel, da det vidste sig at jeg lige nøjagtig havde ægløsning den dag jeg var på den klinik..
    Og sådan blev jeg gravid smiley smiley

    Ved ikke om du kan bruge det til noget, men tænkte at jeg lige så godt kunne fortælle min side af historien, da det er jo forskelligt fra person til person,..


  • #3   9. dec 2008 tak for svarene.. jeg regner også med at gå til læge, hvis der ikke snart sker noget.. det er belastende at gå rundt i uvidenhed-

Kommentér på:
Udebleven mens. efter p-pille stop.

Annonce