{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp... min dreng vil ikke spise!
  • #1   8. maj 2009 Jeg måtte amme fuldt ud til 6 mdr da min datter nægtede at spise andet ;s

  • #2   8. maj 2009 det er altid træls når de får de perioder... men har lige luret din dreng og selvfølge forstår jeg din bekymring, at være magtesløs og føle det er skide hammerende svært at skulle kæmpe ved hvert måltid.

    Frederic er 8 mdr - 76 cm og lige fået ham op på 9 kg - en kamp uden lige.

    Han har nu fundet ud af at han nu i højstol kan læne sig fremad så hans leverpostejs stykker næsten selv falder ud...


  • #3   8. maj 2009 hvor gammel er han?

  • #4   8. maj 2009 12 mdr.

  • #5   8. maj 2009 Vi havde os en kamp med Noah på et tidspunkt.. han nægtede andet end mælk, og efter han blev 6 mdr...
    Men nu har faktisk efter han blev 8 mdr, så er det blevet meget bedre..

    Tror måske det er noget alle børn skal igennem på et eller andet tidspunkt?
    Ellers så prøv lægevagten, om de har nogen gode råd...


  • #6   11. maj 2009 Min datter er 8 måneder og jeg har det samme problem...
    Jeg gør alt for at få hende til at spise men intet hjælper det..
    Jeg har med nød og næppe fået hende til at tage lidt grød engang imellem. Jeg har ladet hende sidde og lege med maden og få hende til at tage det i munden der, og det har hjulpet lidt på det, men hun spytter bare maden ud ..
    Havde selv overvejet at skrive en tråd om det her, men nu har du gjort det så jeg vil følge med herinde i stedet smiley
    Held og lykke med det smiley


  • #7   11. maj 2009 phillip er ca 83 cm og vejer 9 kg og han er 11 mdr.
    han havde også en periode hvor han helst ikke ville spise og jeg mere jeg pressede på jo mere nægtede han. så derefter lod jeg ham spise så meget han havde lyst til og pressede ikke og så fik han det han kunne li, så han fik noget at spise og i dag spiser han rigtif godt af alle ting.


  • #8   11. maj 2009 Det kan godt være jeg presser for meget på, men bliver jo frustreret over at han ik vil spise rigtig mad! Skal jeg bare lade ham være??? Han er startet i DP, men der vil han slet ik spise kun drikke mælk af kop. Han skal starte i vuggestue til Juli, så håber jeg han vil spise der...

  • #9   12. maj 2009 lad ham gøre det i hans tempo og så se om der ikke er noget du kan friste ham med. tror godt han kan mærke din frustration og det påvirker nok også ham. så prøv dig frem, men ikke tilbyd ham alt muligt forskelligt så kan han ikke finde ud af det. hvis det ikke virker efter et stykke tid så spørg lægen eller sundhedspl.

  • #10   17. maj 2009 Puha . Dejligt at hore , at vi ikke er alene. Min datter Isabella har nu kort paa 4 dagen , hvor hun nagter at spise andet , end det vi faar og hvis hun saa spiser noget af vores mad , saa vil hun ikke mades , men vil spise selv , og saa er det jo begranset , hvor meget hun faar ned.

















    Somebody help me. Lober snart gradende hjemme fra.


Kommentér på:
Hjælp... min dreng vil ikke spise!

Annonce