{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
886 visninger | Oprettet:

Modermælkserstatning inden sengetid ?? {{forumTopicSubject}}

Vores dejlige dreng er 9 dage gammel nu.
I starten var der problemer med amniningen men det kører bare nu heldigvis, der er mælk nok og han sutter rigtig fint.
I starten da han fik modermælkserstatning sov han dog noget længere, det ligger jo lidt tungere i maven.
Nu ammer jeg faktisk hver anden time, det er også fint nok men om natten synes jeg det er lidt hårdt.
Jeg har så tænkt mig at prøve at det sidste han skal have at spise inden vi selv skal sove var en omgang modermælkserstatning i sutteflaske, hvad synes i om det?
Tror i det er en dårlig ide når det kun er den ene gang om dagen??
Jeg tænker på om det kan give ham hård mave og om den ene gang om pr dag kan få ham til at ville foretrække flasken frem for mit bryst?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Modermælkserstatning inden sengetid ??
  • #1   5. jul 2009 Det tror jeg sagtens du kan, tror umiddelbart ikke at han vil få hård mave, men det er da bare at prøve dig frem og finde ud af hvad der fungere bedst for jer også bettemanden kan sove noget længere om natten ;0)

• #2   5. jul 2009 tror også du kan der er andre der gør det nogen får hård mave andre får ikke men prøv dig frem

• #3   6. jul 2009 da jeg ammende, ammede jeg også rigtig meget om natten, men det var med til at holde min mælkepriduktion oppe, hvis du begynder at give ham en flaske om aftenen kan han sikkert sove længere om natten, og det er jo selvfølgelig dejligt, men det vil også nedsætte din mælkeproduktion...
    så gør det du føler er vigtigst... at amme.... eller at sove længere om natten... håber du forstår;-)

• #4   6. jul 2009 Min søn fik falske om aftenen efte 5 uger på fuld amning... min amning gik 7 uger efter helt i stå, fordi han foretrak flasken mere og mere, og ville ikke sutte ved mig.... jeg fortryder bittert jeg gav efter og gav en flaske om aftenen...

• #5   6. jul 2009 Altså jeg prøvede i går aftes og malkede ud inden vi gik i seng så det må jo næsten gøre det ud for den amning han skulle have haft så håber ikke det gør noget ved min mælkeproduktion men kan helt sikkert godt se hvad du mener smiley
    Og er netop også bange for det med han vil foretrække flasken men han er jo gået fra kun at få flaske de første 5 dage og så gå over til bryst igen NÆSTEN uden problemer så håber det går... Tak for jeres svar jeg forsøger mig lidt frem smiley

• #6   6. jul 2009 Jeg malkede også ud, for at prøve at holde produktionen i gang... men det gik mere og mere end af bakke, og gav ham endda mælken jeg malkede ud, men alligevel valgte han tilsidst flasken frem for mig, for det gik huritgere end han skulle kæmpe for det...

Kommentér på:
Modermælkserstatning inden sengetid ??

Annonce