{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Grød/mos - Nogle gode opskrifter?
  • #1   8. sep 2010 Jeg kan anbefale bogen der hedder "Mam"
    Super god bog med masser af opskrifter til barnets mad det første års tid.. smiley


  • #2   8. sep 2010 grød:
    1 dl/100 ml vand + 3 teske majsmel/rismel + 1 klat smør + 3 skeer nan mælkeerstatning..

    mos:
    pærer/æbler skrælles og skæres i tern, kommes i en gryde med vand i bunden koges 15-30 min.. deresfter moses og kommes i små beholder til køleskabet eller i fryseren.. Smager dejligt at komme i grøden..

    Det samme kan gøres med jordbær, svesker, rarbaber, solbær m.m.


  • #4   8. sep 2010 Louise.. Nej det sys jeg ik.. Er det rismel du har købt og ik risflager? Mit ligner hvedemel inden det kommer det i vandet.. Mærket kan måske gøre forskelle, jeg bruger produkter fra urtekram mener jeg det hedder.. Nå det først har været oppe og koge er det fint når jeg laver det og jeg laver det i gryden..

  • #6   8. sep 2010 du kan oz købe det der hedder maizena mel det kan du bruge til vælling og grød og opskrfiterne står på pakken.. har ikk prøvet a lave bælling a det men grød er 8dl mælk og mener det er 1 dl mel der stå godt nok oz sukker men det har jeg aldrig brugt for hvis man mosre en banan i så bliver det sødt nok laver det stadig nogen gange til line selv om hun er 3 og så kan keg heller ikk la vær med a spie en potion selv det smager mums og har været et rent hit her og man kan komme alt mos på

  • #7   9. sep 2010 Louise det kan godt være det ja.. Her nå det nemlig at boble inden det bliver tykt og jeg bruger samme opskrift på både ris og majs mel.. Hirseflager kan hverken mig eller vikker li men sys også det bliver så melet i det.. Kommer du frugt mos igrøden?

  • #9   9. sep 2010 Jeg blander sveske mos eller bananer i hans grød for at han smager lidt forskelligt.. Han spiser mellem 1-1,5 dl grød pr gang også får han grød 2-3 gange og kartofler og grønsagsmos 1 gang.. Også får han kiks, frugt og grønt som mellem måltider og bryst inden han ska i seng.. Ja det er vist det smiley hva får clara?

Kommentér på:
Grød/mos - Nogle gode opskrifter?

Annonce