{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
875 visninger | Oprettet:

? omkring grød og mos {{forumTopicSubject}}

Hej Piger.. Jeg har tænkt på lige så stille at forsøge mig med grød til lillepigen... Men har så lige et par spørgsmål:)

Vil gerne selv lave grøden til hende feks. risgrød. Men kan man lave grød til flere dage? altså kan det holde sig i køleskabet? Jeg havde tænkt at lave det på MME og så bare tilsætte dette inden måltidet, så det er friskblandet.

Og mht. mos, kan man så koge kartofler og andre grøntsager i portioner og fryse ned og så tage det op den dag det skal bruges?? eller er det ikke smart at fryse det... Så tænkte jeg at mose kartoflen, gulerod og så tilsætte MME og smørklat inden hun skal have det...

Nogle som evt har nogle gode grødopskrifter??





Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ? omkring grød og mos
  • #1   13. dec 2010 Jeg tror gedt nok ikke det bliver godt at fryse grød ned... det tager ingen tid at lave det selv smiley
    Jeg lavede til alexander af: Rismel, majsmel, beghvedemel og hirseflager og han elskede det smiley
    Brugte ca.15-30 gr mel (stor eller lille portion) - hirseflagerne skal der bruges mere af. 1-2 dl vand (alt efter hvor tyk den skal være... Prøv dig frem og der kan altid kommes lidt ekstra vand i smiley og så skal der mme pulver i starende til ca den mængde vand du har brugt.. (gerne en smule mindre da noget af vandet fordamper)

    Du kan sagtens fryse mos, men jeg kogte bare en smule til ham hver dag smiley

    Håber svaret er en smule brugbart.


  • #2   13. dec 2010 Ea får risgrød med frugtmos i.
    Jeg laver risgrød om aftenen når Ea er lagt i seng, og så er der til en hel dag (:
    Det tager max 5 min. og er simpelthen bar så nemt.


  • #3   13. dec 2010 Ok, det vil jeg prøve, mange tak for svar piger:) og god aften til jer

Kommentér på:
? omkring grød og mos

Annonce