23. mar 2008 Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 168 Svar: 2.135
Barn sulten MEGET tidlig om morgenen - hjælp! {{forumTopicSubject}}
Hej piger
De sidste par dage har jeg haft en dreng der vågner mellem 4-5 om morgenen og er sulten, indtil videre har jeg jo stået op med ham og givet ham morgenmad.. Men når han så skal til at i dag pleje ved en 7 tiden er han jo allerede ved at være træt når han står så tidlig op.. Selvom han spiser normalt i løbet af dagen og til aften - han er 18 mdr og får stadig en godnatflaske - jeg vil i aften give ham en rugbrød eller haveegrød inden han skal i seng for om det måske kunne hjælpe på at han vågner så tidligt om morgenen pga af sult..
Men tænker lidt at andre må have prøvet dette i en periode og hvad gjorde I? Skal jeg give drenge en banan inde i seng og putte ham, synes også godt det måske kunne blive lidt noget grisseri eller har i nogle gode råd til en mor som ikke kan li at komme op så tidlig - hahaha?
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 42 Svar: 902
Og det var da også frygtligt tidligt hehe
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
feb 2011
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 1.972
Vi var oppe 4-5 tiden og igang!!:O De sov meget tidligt og længe i VS og sådan var det bare! Jeg sørgede for at fortælle de havde været meget tidligt oppe og de tog lidt hensyn!!!:)
Tror ikke der er så meget at gøre, du kan da godt prøve at se om du kan hjælpe det lidt ved at give lidt at spise lige inden sovetid men jeg er ikke sikker på at det hjælper!
Det skal nok vende igen..:)
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 168 Svar: 2.135
mar 2008
Vil prøve med til mad inden sengetid også hans flaske inde i seng, håber snart det vænner ellers må faren til at tage et par dage tidlig oppe om morgenen..
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 63 Svar: 400
mar 2008
Barn sulten MEGET tidlig om morgenen - hjælp!