{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
854 visninger | Oprettet:

er han sulten?? hjælp {{forumTopicSubject}}

jaa nu søger jeg simpelthen hjælp her
kære mødre hør min bøn

min søn er 100% amme barn, men for nogen dage siden begyndte han at gylpe/kaste meget vandet op, han har svært ved at sove og vil ikk sove i sin barnevogn, vil kun puttes i sengen med en pat i munden og han spiser konstant og når patten er væk går der 10 min og så vågner han og er sulten igen
sådan plejer han ikke at være sidder med ham i patten konstant

er det fordi han er sulten og jeg ikk mætter ham nok?

han vil absolut ikke ta imod en sutte flaske =s

hva ska jeg gøre?
og hvis det er fordi jeg ikk mætter ham nok hva kan jeg så gi ham ??
vil stadig gerne amme men vil jo gerne min søn blir mæt

HJÆÆÆÆLP
mvh en frustreret mor


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er han sulten?? hjælp
  • #1   12. jul 2009 For mig lyder det som om at han ikke bliver mæt nok at kun din mælk.

    Hvad med at supplere med noget af din egen mælk og nan ?


  • #2   12. jul 2009 Hva med start på skemad??

  • #3   12. jul 2009 Supplere ikke med flaske da han i sidste ende kan vælge dig fra frem for flasken..
    Men som Dorthe siger, opstart med skemad er vist en god idé, kan se han er rundet de 4mdr idag...


  • #4   12. jul 2009 har tænkte på at starte på ske mad for han vil ikk ha flaske og prøver jeg at gi ham NAN spytter han det ud'


    men hva ska jeg starte ham op på altså ske mad???
    det ska jo ikk smage så godt han ikk vil ha hygge pat

    og hvordan starter jeg op så han ikk får mave problemer ?

    åhh er så frustreret det er ik sjovt at se sin øjesten være helt grå i hovedet a træthed og bare ik ka sove =`(


  • #5   12. jul 2009 Du kan starte med enten Majs, ris, boghvede eller hirsegrød... det er det sundhedsplejeskene som regl anbefaler..

  • Trunte *
    Trunte * Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 87
    #6   12. jul 2009 Det kan også være appetitspring hvor han øger mælkemængden, det har min datter haft et par gange. Det er meget normalt, han er jo ved at blive større nu.

  • #7   12. jul 2009 Han øger med sikkerhed bare din mælk, det gjorde min datter også, det kan sagtens vare nogle flere dage...

    husk af spis oftere så din produktion også kan øges og har den rette næring osv


  • #8   12. jul 2009 - sonne.

    Jeg supplerede, min datter tager både flaske og bryst, og skemad, gaffel osv, uden problemer.


  • #9   12. jul 2009 Kristina - jeg tror sagtens man kan supplere med almindelig mad... jeg mener bare ikk man skal supplere med flaske, for der er RIGTIG mange hvis børn fravælger en frem for flasken da det er nemmere og går hurtigere for barnet... Noah fravalgte mig efter 7 uger hvor jeg supplerede... jeg ammede fuldt i 5 uger... så derfor synes jeg ikke man skal tage chancen... der er flere jeg kender der har suppleret med flaske, hvor de er blevet fravalgt...

  • #10   12. jul 2009 HAN VIL IKK HA FLASKE så det er ikk noget problem.......

    oki prøver mig frem


  • Trunte *
    Trunte * Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 87
    #11   12. jul 2009 bare lad ham babse et par dage

  • #12   12. jul 2009 det har stået på i 3½ dag nu
    og han er begyndt at virke mat

    tak for hjælpen alle sammen

    han kommer på ske mad kl 18 idag
    vil ikk t´strække den mere

    han ska ha lidt ske mad om aftenen kl 18 og pat for resten
    så prøver jeg at starte ham stille op sådan


Kommentér på:
er han sulten?? hjælp

Annonce