{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.548 visninger | Oprettet:

* Louise *
* Louise *
Følger: 1 Emner: 41 Svar: 292

Amning {{forumTopicSubject}}

Milla er lidt over 8 mdr gammel. Hun blir ammet 2-3 gange om dagen og jeg er begyndt at amme om natten også... Øv! Pga tigerspring og tænder er vi gået lidt tilbage med det amning.

Hvor meget ammede I som ammer/ammede da Jeres små var omkring de 8 mdr?

Jeg håber snart at kunne stoppe...

Madskema -
Havregrød morgen, amning inden lur,
Øllebrød+ostehaps eller ½ figenstang til frokost (hun er begyndt at spytte rugbrødshapserne ud)
Nogle gange ammer jeg inden mellemmåltid.
Frugtmos med mælk eller yoghurt som mellemmåltid,
Havregrød eller tynd grøntsagsmos til aften
Amning inden natten

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.
  • Hænge to lamper op 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Amning
  • #1   10. okt 2012 Hvis du ikke gider/ magter mere, hvorfor går du så ikke over til tilskuds mme, for hun får jo rigeligt mad også smiley jeg stoppede selv med at amme da Stefan var 4 mdr, men det var fordi han ikke gad mig mere..
    Hvis det var mig ville jeg prøve med tilskuds mme og se om hun gad det i stedet for.

• * Louise *
    * Louise * Tilmeldt:
    feb 2011

#2   10. okt 2012 Jeg sys ikke der nogen grund til at vænne hende til sutteflaske nu for at tage den fra hende igen om kort tid.

• #3   10. okt 2012 Jeg ammede meget da min søn var 8 måneder, men han er så heller ikke god til fast føde, og har aldrig været det. Hvad hvis du skære ned på det om dagen, hvad siger hun til det ?? Jeg ammede kun om aftenen fra han var 1 år, og er så lige holdt for en måned siden og han bliver 2 til Nov. Siger ikke at du skal fortsætte så længe, men bare skære langsomt ned på det. Jeg ville heller ikke begynde at give hende flaske nu, for ja som du selv siger så skal hun bare af med den sener. smiley

• * Louise *
    * Louise * Tilmeldt:
    feb 2011

#5   10. okt 2012 Dina - jeg tænkte det ku være pga tænderne at hun ikke gider brødet. Eller kogte grøntsager i bider... Men forsøger at holde fast i det. Tak. smiley

Mor til ... - jeg tror du har ret. smiley jeg skal nok bare være mere viljestærk og nøjes med at give hende mælk morgen og aften. Og så trappe ned til en gang om dagen.

Det er bare meget rart lige at hører hvor meget andre ammer i den alder.
    Når jeg nævner at jeg stadig ammer ser folk næsten helt målløse ud.

• #6   10. okt 2012 Hehe ja det kender jeg godt, det skal du bare være ligeglad med, det er fuldstændig op til dig og din datter hvor længe i bliver ved. Jeg fortsatte så længe fordi Hjalte havde brug for den tryghed der er i det, har også hørt rigtig mange kommentar for det, men sådan er det jo smiley

• #7   10. okt 2012 Altså jeg stoppede med at amme Viktor da han var 7 mdr fordi han skulle starte i dagpleje... Og istedet fik han en natflaske med vælling også i håb om han ville sove igennem... Jeg stoppede på denne årstid med at amme og hvis jeg var dig ville jeg forsætte vinteren over med at amme, bliver hun syg osv ved du at bare hun får bryst får hun alt det som hun skal have og måske er bryst også det enest hun vil have hvis hun er syg... Så mine erfaringer med Viktor var at jeg ikke skulle have stoppet amning helt så havde jeg MÅSKE undladet et barn som var syg konstant hans første vinter... Bare nogle tanker jeg har gjort mig! smiley

Kommentér på:
Amning

Annonce