{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mellem måltider 4 måneder
  • #1   27. dec 2012 Altså her får julian på 4 mdr, (startede for en uge siden) både hjemmelavet gulerodsmos og hirsegrød. Hirsegrød er det der købepulver fordi jeg ikk har haft tid til at kigge på opskrifter. Han får en lille smule hipp frugtmos i hirsegrøden så de smager af lidt, men efter nytår la er jeg selv mos og grød til ham.. Han får til middag og til aftensmad. En portion svare vel til ca 1 deciliter. Og så ammer jeg ham lidt bagefter.. Men tror godt han vil kunne spise mere end det jeg laver, men for at starte stille op og nok lidt for min skyld også ammer jeg ham bagefter.. smiley

  • #2   27. dec 2012 Sådan et gals hvor meget ville du give ham a det ad gangen...

  • #3   27. dec 2012 Vil sige maks 1/3 af glasset hvis det er frugtmos og du startede for 14 age siden smiley

    Men vil da anbefale dig at købe risgrød og hirsegrød og give ham det med lidt frugtmos på toppen smiley frugtmos er meget sød og man skal passe på de ikk kun vil have det smiley det smager jo "bedre" og det mætter jo ikk rigtig som det andet smiley


  • #4   27. dec 2012 hirsegræd får han to gange dagligt

  • #5   27. dec 2012 Ja jeg vil osse sige ca1/3 glas til start.

    Hvirsegrød laves som havergrød. Lav det på vand og bland evt mme i når det er kølet lidt.


  • #6   27. dec 2012 Købt hirsegrød og risgrød er der allerede mme blandet i. Men synes da du sal google lidt og lave noget grød selv. smiley og kog og mos nogle grøntsager. Fx en kartoffel, gulerødder, broccoli, etc. Men laver du det selv skal du huske og blande mme i, blndingsforholdne står i opskrifterne.. Giver her ikk kun ren frugtmos fra glas.. Det som at give baby slik. I mit hoved smiley køb fx nogle pærer, og kog dem, blend dem, og evt tilsæt lidt vanilie (fra en stang eller noget pulver) så det ikk er for surt.. Kan også være æble, svesker etc... Det er jo ikk den store kogekunst man skal have for at lave det hjemmelavet.. Men elers køb fx stemplers hirsegrød og bland fx ca 1 dl og så tager jeg to - tre tsk frugtmos , og blander i, så det får lidt smag.. Og det køre granske fint ned her, to gange om dagen.. Efter nytår når alle gæster/besøg har lagt sig, vil jeg selv lave grød og mos.. smiley

  • #8   27. dec 2012 Vil også sige hvis han får grød to gange så er det rigeligt med et par skefulde frugtmos i de to måltider smiley

  • #9   28. dec 2012 han får grød to gange om dagen med lidt frugt mos i nogen gange ellers mælk

  • #10   28. dec 2012 Det er også rigeligt når han ikk er ældre smiley

Kommentér på:
Mellem måltider 4 måneder

Annonce