{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
778 visninger | Oprettet:

hvor meget sex? {{forumTopicSubject}}

Ja, ved godt det er en mærkelig overskrift..
Mig og min kæreste har været sammen i seks år, og som planerne er nu begynder vi først projek baby om to år, men allerede nu bekymrer jeg mig en del om det overhovedet vil lykkedes. For det første havde jeg virkelig uregelmæssig mens. før jeg startede med p-piller, nogen gange gik der 60 dage imellem, andre gange 40, og nogle gange 20 dage, så jeg er da lidt nervøs for at det bliver svært at blive gravid...
Men så er det også sex-bekyrmingerne... vi har sex 1-2 gange om ugen (alt for lidt i mine øjne, jeg ville gerne hver dag smiley ), min kæreste er tit træt efetr arbejde og har en masse undskyldninger, så det blir ikke til mere, og så tænker jeg jo bare at så må chancerne da bare være minimale for at vi lige rammer ægløsningsgdagen...
Hvad gjorde I da I begyndte på projekt baby, var det bare sex hele tiden? For det ved jeg ikke kommer til at ske her... Tror bare det bliver nærmest umuligt at blive gravid her hos os...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor meget sex?
  • #2   12. maj 2009 Tak! åhh alle de dumme tanker, allerede nu, hvordan blir det så ikke når vi går igang!!! smiley

  • #3   12. maj 2009 Jeg blev gravid selvom vi ikke havde sex særlig tit, gennemsnitligt 1 gang om ugen, også pga arbejdet. Så det skal ikke bekymre dig, det kan godt lade sig gøre... ;o)

  • #4   12. maj 2009 ha ha.. sex hver dag, er det ikke alle fyres drøm?

    Nå men her har vi altså ikke sex hver dag. Det jeg har gjort er at regne ud hvornår æl finder sted. Og man kan jo ikke vide præcis hvilken dag.. man kan jo holde lidt øje med kroppen. Men jeg brugte diverse metoer til at udregne perioden, som gerne blev til en halvanden uges tid. Og i den periode havde vi sex ihvertfald hver anden dag smiley Og det har da virket udemærket da vi ramte rigtigt anden gang.. at det så gik galt er jo en anden siden af sagen.


  • #5   18. maj 2009 vi sexede hver anden dag i æl perioden ... som sofie regnede vi det også ud .. første cyklus var det lidt usikkert hvornår æl lå, men anden cyklus var der styr på det, og der var bid (: - nu har vi en søn på 9uger ...

    men det er vel meget normalt med tankerne omkring graviditet, han vi , kan jeg overhovedet blive gravid ? virker hans sæd? dyrker vi for lidt sex ? etc .. de tanker havde jeg/vii også,...

    held og lykke tid den tid smiley


  • #6   24. maj 2009 min kæreste og jeg har 1 gang om måneden .. smiley og det er mig som ikke lige har nogen lyst, men vil jo extremt gerne have et barn til næste år.

  • #7   24. maj 2009 nu var vores søn ikke lige planlagt, men vi have sex næsten hver dag. vi have boet sammen i lidt over 5 måneder, da jeg blev gravid....

Kommentér på:
hvor meget sex?

Annonce