{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.945 visninger | Oprettet:

marie M
marie M
Tilmeldt:
30. sep 2012
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 64

hvor meget sex?? {{forumTopicSubject}}

ja, hvor tit har i sex nu hvor i er gravide, i forhold til før???

jeg mistede lysten til sex i starten, men fra uge 16 kom den tilbage, mif og manden snakkede om hvor meget/ hvor lidt sex, vi egentlig havde forventet at "få". og han havde ikke forventet vi havde sex flere gange i ugen, for de mænd han kender med gravide koner, har nærmest ikke sex...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor meget sex??
  • #2   20. feb 2013 Da jeg var gravid, var jeg bare liderlig 24/7. Kunne slet ikke få nok, og jeg havde lyst hele tiden. Endte tit med at jeg havde lyst, men han ikke kunne mere! smiley nederen!

    Sådan var det egentlig hele graviditeten, men det blev dog lidt besværligt til sidst. smiley


  • #4   20. feb 2013 I min graviditet, havde jeg os mistet lysten meget, den kom pludselig igen da jeg var 6-7mdr henne, men der syns jeg allerede det var besværligt med mavsen, så vi gjorde det kun en gang i mellem men uden forspil for ville enlig bare gerne have det overstået når vi var gået igang.

  • #5   20. feb 2013 Vi har ikke haft sex endnu, da jeg har været sygemeldt med smerter- og er bange for at tabe det! Ved logisk godt at det ikke sker, men hvis nu- så ville det ko være min skyld.. Så vi venter lidt endnu til jeg er tryg ved det..

  • #7   20. feb 2013 Jeg havde allerede sex10 dage efter fødslen ... Så frygt ikke tøser :b

  • #8   20. feb 2013 I begge graviditeter er min sex lyst steget fra ca 12 uge, faktisk frustrerende da det ofte er når manden ikke er hjemme.. Sidst havde vi sex hele vejen og igen ca 2-3 uger efter fødsel (blødning skulle lige stoppe + jeg havde et skadet haleben)

  • #9   20. feb 2013 Vi har sex hver anden dag herhjemme ca:) har på intet tidspunkt mistet lysten og er 37 uger henne smiley

  • #10   20. feb 2013 Det er helt okay smiley i missionær hvor jeg har en pude under måsen, og så kan vi self ikke komme tæt på hinanden, som man normalt gør, da dunken er der. Så manden har armene godt strækte smiley
    Og så hvor vi ligger på siden, bagfra. Og så farvoritten, som er doggy;) der bemærker jeg stort set ikke at jeg dr gravid smiley


  • marie M
    marie M Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 64
    #12   20. feb 2013 vi har sex 2-3 gange om ugen.... jeg kan godt få vild lyst til sex om morgenen når jeg vågner men der er manden taget afsted, så den sidste uge, har jeg vækket ham inden hans vække ur ringer, så kan vi lige nu en halv time smiley
    jeg føler mig ikke sexet med min mave denne gang (det gjorde jeg sidst), men når vi har sex glemmer jeg helt maven..


  • #14   20. feb 2013 Da vi ventede Freja gjorde vi det 2 gange om dagen. Havde os forkerte livmoder hals og hun blev derinde

  • #15   20. feb 2013 Vi gjorder i intet fra uge 34-35 da jeg var i indlagt. Men fik grønt lys af min jordmoder til at sexe ugen efter, da hun mente det var sikkert. Men er jo stadig 2,5 cm åben, og min livmoderhals er stadig kun 0,5 cm.. Og intet er der sket selvom jeg er relativt moden..

  • #17   20. feb 2013 Vi ville heller ikke have gjort det, hvis ikke vi havde fået en faglig
    Vurdering på det var okay:) men ja han et pisse stædig!!;) Men så dejligt at vide at han er parat til verden og færdig bagt nu smiley


  • #19   20. feb 2013 Jeg kan ikke havde sex mere da maven fylder for meget og for meget vand i kroppen og jeg kan ikke bevæg mig som før når vi havde sex.
    Så glæder mig til at få "normalt" sexliv igen.


  • #20   20. feb 2013 Jeg er single og har været det næsten hele graviditeten ;p Så... Jeg har ikke rigtig haft lyst til at finde mig en ny fyr eller noget mens jeg selv synes at jeg ikke er i mit lækreste stadie af livet hehe.

  • #21   23. feb 2013 Jeg havde hele vejen igennem min graviditet rigtig meget lyst til sex! Mere end før jeg blev gravid!
    Desværre havde jeg en mand som absolut ikke mente han kunne tænde på mig, da først der kom en lille bule, så vi dyrkede måske sex 3-5 gange fra uge ca. 17 og frem til 3 måneder efter fødslen hvor min blødning stoppede.. Slet ikke i mens jeg blødte dog.

    Og nu er det bare SLET ikke det samme mere, så jeg har ikke så tit lyst og det har manden heller ikke...


  • #22   25. feb 2013 før jeg blev gravid , havde jeg enlig ikke den store lyst , da jeg hurtig mister lysten til sex (har jeg erfaret) og i starten af graviditeten var det slet ikke ændret , gjorde det kun 2 gange for farens skyld , men efter jeg ramte 16 uge , så har jeg bare ikke været til at styre , har nærmest lyst konstant smiley

  • #23   25. feb 2013 Jeg havde en af de mænd der var overbevist om at ramme baby, så det var ni hårde måneder :-))
    Ej fil han dog til at indse 5 dage over termin at det kunne sætte skub i sagerne, så han blev tappet morgen og aften de sidste 5 uger ;-))


  • #24   25. feb 2013 Dage* , åndsvage stavekontrol!

Kommentér på:
hvor meget sex??

Annonce