{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.002 visninger | Oprettet:

ked af det :'( {{forumTopicSubject}}


Inden vi fik Celine sagde min kæreste at han synes vi skulle blive gift bare på rådhuset fordi så havde vi sikret vores fælles barn sammen...

Nu har vi så fået hende også siger han at han ikke vil forloves fordi der er ikke forskel på kærester og forlovet..
Og han vil heller ikke giftes fordi det siger ham igen ting og han kan ikke huske han har sagt han gerne vil giftes.

Skal jeg bare acceptere det ?
Jeg er faktisk lidt ked a det fordi havde faktisk glædet mig lidt , og f'øler lidt det er fordi han ikke ved om han vil blive ved mig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ked af det :'(
  • #1   19. maj 2009 Tror du skal gi ham lidt tid til at være far inden han skal ha en ny titel mere... smiley Kan godt være det skræmmer ham lidt at tænke på at et ægteskab er for livet..

  • #2   19. maj 2009 Nu kan jeg se du kun er 19 år, ved ikke hvor gammel din kæreste er ?
    Min kæreste er kun 20 år vil heller ikke forloves, og selvom det betyder meget for mig kan jeg godt forstå det..
    Han er stadig ung, og tror at titlen som far er rigeligt ligenu ..


  • #3   19. maj 2009
    min kæreste fylder 23 til december.
    Det er bare det han siger at vi skal også noget fordi det er en god ide..
    også glæder mig sig.

    Men nu efter vi har fået hende har han totalt ændret mening . og man biver da lidt ked a det fordi det vil bare bekræfte at vi altid er sammen det er som om ordet kærester ikke er det samme


  • #4   19. maj 2009 giv ham noget tid.. min forlovet, kommende mand, ville heller ikke giftes.. sagde ham ingenting blablabla..

    Men i Torsdags lagde han sig på knæ og friede.. samtidig med en vildt flot ring fik jeg ti store røde roser og så blev det fejret med Champagne..

    Dejligt var det.. dagen før var han lige kommet hjem efter 3 måneders arbejde på søen..


  • Sara F
    Sara F Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 35
    #5   19. maj 2009 giv ham tid, Han er stadige ung og derfor kan han have svært ved at forholde sig til alle de nye titler og ting som kommer med et barn.

    selvføgelig er det bedst at blive blive gift af rene praktiske grunde, men jeg tror ikke du skal gå og være ked af det, han skal nok sige til når det er, så hav toldmodighed.

    Sender dig lige en krammer med på vejen.


  • #6   19. maj 2009
    takker :=)



  • #7   19. maj 2009 min kæreste (forlovede) siger også at han ikke ved om han vil giftes- ikke at vi som sådan har snakket om det for alvor, men jeg vil rådhus og han vil kirke- så længere er den ikke smiley
    men giv ham tid (: - nu er i jo rimelige unge , vi er 19 og 25 , og man har jo kun tiden foran sig ! går man hver til sit, er det jo bare heldigt aat man ikke forhastede sig med at blive gidt.

    men kan sagtens forstå at du er ked af det , jeg havde skældt ham ud havde jeg :P!! "at give mig falske forhåbninger!!!! - for at sikre den lille! - tror du da ikke vi skal være sammen for evigt ?? *til døden os skiller* ? smiley - jeg tror bare at han er blevet lettere nervøs , nu er det jo noget meget stort at blive en lille familie og noget meget stort smiley


  • #8   20. maj 2009
    snakkede med ham igår om det da han kom hjem..

    han sagde han gerne vil giftes når vi flyttede i hus fordi der va mere at sikre så for os begge.

    of forloves vil han gerne men jeg skulle have noget at glæde mig til,


  • #9   20. maj 2009 synes da også bare han skal have tid.. Jeg siger ofte til min kæreste "nej, det kan sq da ikke være rigtigt at 3 af mine tætteste vennepar er blevet/skal giftes og det ene par har et barn på vej, nu må det snart være min tur!!" men dette er sagt med et smil på læben, for når jeg skal forloves og giftes, vil jeg da gerne overraskes den dag, han falder på knæ. Og vi er ganske enige om, at når man først er forlovet, er der et bryllup senest året efter. Og det ved jeg at vi ikke har råd til i øjeblikket, så det må vente smiley

    Og når det er sagt, mener jeg ikke det er nødvendigt at være gift, fordi man har barn eller hus eller begge;) Der laver man jo sit testamente og bliver krysforsikret, så er man vist godt dækket ind, skulle jeg mene.

    -eller som min far siger til min bror, damen er jo på prøvetid i 5 år, før man overvejer, om man skal gifte sig med hende smiley hehe..


  • #10   20. maj 2009
    hehe ja og en af vores venner siger at man skal skifte kæresten ud efter 7år fordi der finder kender man dem bedst smiley


Kommentér på:
ked af det :'(

Annonce