1.018 visninger
|
Oprettet:
ked af det :'( {{forumTopicSubject}}
Inden vi fik Celine sagde min kæreste at han synes vi skulle blive gift bare på rådhuset fordi så havde vi sikret vores fælles barn sammen...
Nu har vi så fået hende også siger han at han ikke vil forloves fordi der er ikke forskel på kærester og forlovet..
Og han vil heller ikke giftes fordi det siger ham igen ting og han kan ikke huske han har sagt han gerne vil giftes.
Skal jeg bare acceptere det ?
Jeg er faktisk lidt ked a det fordi havde faktisk glædet mig lidt , og f'øler lidt det er fordi han ikke ved om han vil blive ved mig.
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Babyer: 2 Emner: 519 Svar: 5.581
jun 2008
Følger: 65 Følgere: 64 Babyer: 1 Emner: 206 Svar: 3.445
Min kæreste er kun 20 år vil heller ikke forloves, og selvom det betyder meget for mig kan jeg godt forstå det..
Han er stadig ung, og tror at titlen som far er rigeligt ligenu ..
jul 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 72 Svar: 859
min kæreste fylder 23 til december.
Det er bare det han siger at vi skal også noget fordi det er en god ide..
også glæder mig sig.
Men nu efter vi har fået hende har han totalt ændret mening . og man biver da lidt ked a det fordi det vil bare bekræfte at vi altid er sammen det er som om ordet kærester ikke er det samme
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 108 Svar: 1.315
Men i Torsdags lagde han sig på knæ og friede.. samtidig med en vildt flot ring fik jeg ti store røde roser og så blev det fejret med Champagne..
Dejligt var det.. dagen før var han lige kommet hjem efter 3 måneders arbejde på søen..
aug 2008
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 35
selvføgelig er det bedst at blive blive gift af rene praktiske grunde, men jeg tror ikke du skal gå og være ked af det, han skal nok sige til når det er, så hav toldmodighed.
Sender dig lige en krammer med på vejen.
jul 2008
takker :=)
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
men giv ham tid (: - nu er i jo rimelige unge , vi er 19 og 25 , og man har jo kun tiden foran sig ! går man hver til sit, er det jo bare heldigt aat man ikke forhastede sig med at blive gidt.
men kan sagtens forstå at du er ked af det , jeg havde skældt ham ud havde jeg :P!! "at give mig falske forhåbninger!!!! - for at sikre den lille! - tror du da ikke vi skal være sammen for evigt ?? *til døden os skiller* ? - jeg tror bare at han er blevet lettere nervøs , nu er det jo noget meget stort at blive en lille familie og noget meget stort
jul 2008
snakkede med ham igår om det da han kom hjem..
han sagde han gerne vil giftes når vi flyttede i hus fordi der va mere at sikre så for os begge.
of forloves vil han gerne men jeg skulle have noget at glæde mig til,
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 21 Svar: 454
Og når det er sagt, mener jeg ikke det er nødvendigt at være gift, fordi man har barn eller hus eller begge;) Der laver man jo sit testamente og bliver krysforsikret, så er man vist godt dækket ind, skulle jeg mene.
-eller som min far siger til min bror, damen er jo på prøvetid i 5 år, før man overvejer, om man skal gifte sig med hende hehe..
jul 2008
hehe ja og en af vores venner siger at man skal skifte kæresten ud efter 7år fordi der finder kender man dem bedst
ked af det :'(