{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
766 visninger | Oprettet:

ked af det.. {{forumTopicSubject}}

ja efter jeg lige havde sat næsen op efter mig og kæresten skulle være forældre, kommer han så her til aften og siger han synes vi er for ung.. kan godt forstå at han synes det da jeg kun bliver 20 på lørdag og han er 21, men synes det er dybt ondsvagt efter at jeg nu er i uge 6+2, ved slet ikke hvad jeg skal gøre, skulle bare ud med det, godt nok blev vi gravide ved et uheld og vi regnede ikke med at det skulle være før om en 5 år, men han har altid sagt at det kommer når det kommer, også trækker han i land nu.. blev lidt langt undskyld..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ked af det..
  • #2   1. okt 2008 øv hvor træls ..
    Men tror mange fyre er sårn , det med de sys man er for ung ..
    Jeg blev 19 i juni , min mand bliver 27 til december , og han mener at jeg er for ung ..


  • #3   1. okt 2008 hvis han ikke vil ha det,så behold det selv.. ;O) det er for langt ude og sige sådan noget lige pludseligt.. godt nok han siger det, men lidt for sent nu

  • #5   1. okt 2008 jah kan godt være de for kolde fødder når det så virkelig er.. men er helt sønder knust..
    men tror selv omjeg havde været 30 så synes han nok stadig vi er for unge..
    Lulle: er du gravid eller?


  • #6   1. okt 2008 ja ud over det så var jeg også "kun" 20 da jeg blev graivd med max..

  • #8   1. okt 2008 hvis jeg valgte at beholde det blev han her det er jeg ikke 1 sekund i tvivl om, men jeg har svært ved at gå ind og sige at det vil jeg har altid haft det sådan men er 2 om at lave et barn også er man også 2 om at tage beslutningen, jamen jeg ved ikke rigtigt hvordan jeg har det, lidt forvirret har jeg været hele tiden, men sådan inderst inde har jeg ikke været i tvivl om at jeg ville beholde det..

  • #9   1. okt 2008 Christine : Nej desværre jeg ville gerne smiley
    Men som de andre siger , ham må da lige tage sig sammen , lidt sent at finde ud af i er for '' unge ''


  • #10   1. okt 2008 hehe ja håber i kan forstå hvad jeg skriver det køre ikke rigtigt lige hehe

  • #11   1. okt 2008 Det kan han da ikke være bekendt ;s

  • #12   1. okt 2008 øv hvor er det unfair.......
    så er det jo nu du skal gøre op med dig selv hvad du vil....du må og skal ikke tænke på andre end dig selv din krop dine følelser dit liv altså osse dit valg.....
    min eks.... og jeg planlagde at blive gravide for 10 år siden.... jeg stoppede med piller og blev gravid hurtigt... var så glad da jeg fortalte det til ham... men BANG meldte han ud han synes det var for tidligt!
    HALLO vi havde jo sammen valgt det...... så jeg sagde jamen nu har vi valgt og jeg beholder uanset hvad.... så han flyttede..... men da jeg var i 6 måned valgte han dog at komme tilbage og deltog ... han var med til fødslen og han var pavestolt.......
    Vi gik dog fra hinanden da hun var 4 men vi havde et super venskab og den dag idag er vi bedste venner og kan sidde og snakke om dengang.....
    så du skal klart vælge efter dit hjerte... ingen andre end du kan træffe valget....pøj pøj herfra og stort knus ....


  • #13   1. okt 2008 Heidi N- jamen hvis jeg kunne svare på det gjorde jeg det, men da det kom lidt som et chok og jeg kun har vidst det lidt over en uge, så er jeg stadig en smule itvivl, nogle gange er jeg overhovde ikk itvivl om at jeg vil beholde det også kan jeg pludselig blive i tvivl..

  • #16   1. okt 2008 ja, men tror også at hans pludselig indskydelse gør at jeg bliver mere itvivl.. men der er også så mange tanker med om vi har råd, jeg er igang med en uddannelse som jeg er færdig med om over 1 år osv. men ja jeg må mærke efter hvordan jeg har det med det hele i løbet af de næste par dage..

  • #19   2. okt 2008 christine: du skal nok klare det uanset hvad.. jeg var osse "kun" 19 da jeg fik Nickoline.. Min kæreste var 28 og ikk engang han var ordenlig klar.. Så jeg var alene med nicko i 1 år ca.(men heldigvis er han det nu og vi venter nr 2..)
    Og ja, det var skide hårdt engang imellem, men kan jeg, kan du osse.. hvis det da kommer så langt..
    sys du skal tænke dig rigtig godt om..


  • #20   2. okt 2008 jeg var 20 da jeg blev gravid med patrick. en meget passende alder efter min mening..
    men ja nogle fyre er først parate til at gå ind i faderrollen når bebsen er kommet til verden


  • #22   2. okt 2008 Jakob og Min Mike: Jeg er så enig med jer....
    Selvom man er 2 om det, skal man alligevel tænke på, at hun risikerer at stå helt helt alene med et lille barn som 21-årig. Og det er da ikke meget ved. Jeg var selv gravid som 21-årig og jeg fik en abort. Jeg er da i dag ked a at fået en abort, men kan i dag se at det var den forkerte mand jeg var gravid med.
    Jeg synes lige man skal tænke sig alvorligt om. Ikke være egoistisk, men tænke på hvad DU ALENE KAN TILBYDE ET BARN. Få ikke barnet for din skyld.

    Jeg fandt en anden mand, der var mere baby-skruk end mig. Vi er i dag 26 og 25 som 1. gangs forældre. Jeg er glad for jeg har nået at få den livserfaing med mig uden barn. Og at jeg i dag ved at det er den rette mand. Min eks, synes altid vi var for unge.

    Så lad være med bare at sige at han er en laps fordi han bakker ud nu. Det er ikke for sent. Du er kun 6 uger henne.

    Sorry. Jeg bliver sikkert upopulær nu......


  • #23   2. okt 2008 grundet til jeg blev irreteret ove han træk i land var fordi at han første havde sagt at han var klar, jeg havde på daværende tidspunkt ikke selv gjort op med mig selv om jeg synes det skulle være nu, men var så småt begyndet at tænke på det som noget jeg endelig godt ville, selvfølgelig var der da nogle ting som der stadig var spørgsmålstegn ved,...
    også efter en uge kommer han og siger nej ikke alligevel, og det gør jo selvfølgelig at jeg bliver endnu mere forvirret, jeg havde selvfølgelig også en drøm om at den dag jeg blev gravid ville vi hoppe og danse, men da det kom så tidligt gjorde vi det ikke.... men synes det er en kæmpe beslutning, for det er jo ikke kun 18 år af ens liv men sådan set hele ens liv..


  • #25   2. okt 2008 I har skabt liv og nu må I så tage jer af det liv I har skabt. Det er for sent at fortryde.

  • #26   2. okt 2008 Tror altså bare det er en reaktion på han ikke ved hvad han skal gøre, min kæreste sagde det samme, men nu da det forsent så er han bare super glad. og jeg er altså 20 snart 21 med to.

    men tror bare han reagere .. giv ham lidt tid at komme sig på smiley håber det hjælper, har ik li læst hele tråden igennem


Kommentér på:
ked af det..

Annonce