782 visninger
|
Oprettet:
ked af det.. {{forumTopicSubject}}
ja efter jeg lige havde sat næsen op efter mig og kæresten skulle være forældre, kommer han så her til aften og siger han synes vi er for ung.. kan godt forstå at han synes det da jeg kun bliver 20 på lørdag og han er 21, men synes det er dybt ondsvagt efter at jeg nu er i uge 6+2, ved slet ikke hvad jeg skal gøre, skulle bare ud med det, godt nok blev vi gravide ved et uheld og vi regnede ikke med at det skulle være før om en 5 år, men han har altid sagt at det kommer når det kommer, også trækker han i land nu.. blev lidt langt undskyld..
mar 2008
Følger: 62 Følgere: 63 Emner: 358 Svar: 3.901
Men tror mange fyre er sårn , det med de sys man er for ung ..
Jeg blev 19 i juni , min mand bliver 27 til december , og han mener at jeg er for ung ..
apr 2008
Følger: 32 Følgere: 32 Babyer: 1 Emner: 77 Svar: 893
sep 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 12 Svar: 47
men tror selv omjeg havde været 30 så synes han nok stadig vi er for unge..
Lulle: er du gravid eller?
mar 2008
Følger: 48 Følgere: 46 Emner: 49 Svar: 1.601
sep 2008
mar 2008
Følger: 62 Følgere: 63 Emner: 358 Svar: 3.901
Men som de andre siger , ham må da lige tage sig sammen , lidt sent at finde ud af i er for '' unge ''
sep 2008
jun 2008
Følger: 65 Følgere: 64 Babyer: 1 Emner: 206 Svar: 3.445
jul 2008
Følger: 41 Følgere: 40 Babyer: 1 Emner: 47 Svar: 1.011
så er det jo nu du skal gøre op med dig selv hvad du vil....du må og skal ikke tænke på andre end dig selv din krop dine følelser dit liv altså osse dit valg.....
min eks.... og jeg planlagde at blive gravide for 10 år siden.... jeg stoppede med piller og blev gravid hurtigt... var så glad da jeg fortalte det til ham... men BANG meldte han ud han synes det var for tidligt!
HALLO vi havde jo sammen valgt det...... så jeg sagde jamen nu har vi valgt og jeg beholder uanset hvad.... så han flyttede..... men da jeg var i 6 måned valgte han dog at komme tilbage og deltog ... han var med til fødslen og han var pavestolt.......
Vi gik dog fra hinanden da hun var 4 men vi havde et super venskab og den dag idag er vi bedste venner og kan sidde og snakke om dengang.....
så du skal klart vælge efter dit hjerte... ingen andre end du kan træffe valget....pøj pøj herfra og stort knus ....
sep 2008
sep 2008
apr 2008
Følger: 17 Følgere: 16 Babyer: 2 Emner: 41 Svar: 384
Og ja, det var skide hårdt engang imellem, men kan jeg, kan du osse.. hvis det da kommer så langt..
sys du skal tænke dig rigtig godt om..
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 154 Svar: 1.216
men ja nogle fyre er først parate til at gå ind i faderrollen når bebsen er kommet til verden
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 66 Svar: 782
Selvom man er 2 om det, skal man alligevel tænke på, at hun risikerer at stå helt helt alene med et lille barn som 21-årig. Og det er da ikke meget ved. Jeg var selv gravid som 21-årig og jeg fik en abort. Jeg er da i dag ked a at fået en abort, men kan i dag se at det var den forkerte mand jeg var gravid med.
Jeg synes lige man skal tænke sig alvorligt om. Ikke være egoistisk, men tænke på hvad DU ALENE KAN TILBYDE ET BARN. Få ikke barnet for din skyld.
Jeg fandt en anden mand, der var mere baby-skruk end mig. Vi er i dag 26 og 25 som 1. gangs forældre. Jeg er glad for jeg har nået at få den livserfaing med mig uden barn. Og at jeg i dag ved at det er den rette mand. Min eks, synes altid vi var for unge.
Så lad være med bare at sige at han er en laps fordi han bakker ud nu. Det er ikke for sent. Du er kun 6 uger henne.
Sorry. Jeg bliver sikkert upopulær nu......
sep 2008
også efter en uge kommer han og siger nej ikke alligevel, og det gør jo selvfølgelig at jeg bliver endnu mere forvirret, jeg havde selvfølgelig også en drøm om at den dag jeg blev gravid ville vi hoppe og danse, men da det kom så tidligt gjorde vi det ikke.... men synes det er en kæmpe beslutning, for det er jo ikke kun 18 år af ens liv men sådan set hele ens liv..
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 35 Svar: 964
jun 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 78 Svar: 490
men tror bare han reagere .. giv ham lidt tid at komme sig på håber det hjælper, har ik li læst hele tråden igennem
ked af det..