{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.520 visninger | Oprettet:

Du skal være FAR !!! {{forumTopicSubject}}

Hvordan reageret jeres mand/kæreste da i fortalte han skulle være far?? smiley

Jeg havde taget 5 test der alle viste positiv.. Men min kærste var ikke overbevist så jeg tog til lægen.. Og som jeg sagde var den også positiv nede ved læge, så måtte jeg jo ringe kærsten op og fortælle den gode nyhed.. Han var ude og køre da jeg ringed, og da jeg så fortæller han skal være far bremser han op og holder bare stille, han siger slet ingen ting holder bare stille i en stor lastbil ude mit på vejen, han får sig så samlet lidt og kørt ind til siden.. Han blev bare så glad, og så var det på hans fødselsdag, ingen bedre gave findes vist ikke.. Og nu sidder vi med lille Bastian på 5 uger.. Hvor er livet dog skønt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Du skal være FAR !!!
  • #2   13. jun 2008 min mand blev ellevild og vi tog også sindsyg mange tests med en første... for nu at være sikker, men blev overbevist i uge 6 til special scanning og der lå et lille blinkende hjerte og pumpede.. så var vi overbevist.... manden var overlykkelig smiley

  • #3   13. jun 2008 vores lille prinsses var planlagt, og vi var heldig at ramme den rigtig dag. vi tog til lægen sammen og der fik vi af vide at vi skulle ringe dagen efter og få svaret dagen efter var vi ude og shoppe i køge hvor jeg så ringer til lægen og jeg få svaret at den er positiv, siger det så til min kæreste og han stopped bare op uden jeg lagde mærke til det så jeg gik bare vider finder ud af at han er stopped op og jeg vender mig rundt og ser efter ham også ser jeg bare at han stå og hopper he he så han blev vidst rigtig glad...

  • #4   13. jun 2008 min kæreste var på vej til julefrokost med sine venner dajeg fortalte det og han var pæn stiv da han kom hjem smiler. men han blev rigtig glad for at høre det

  • #5   13. jun 2008 Christina M: haha.. den var nu meget god.. haha.. ej, sad lige og grinede lidt for mig selv:D

    min datters far er muslim og fra tyrkiet.. så enlig var han ligeglad.. han var da glad, men lidt som om det ragede ham en papand.. men hvad kan man forvente.. ohh good.. men er nu heller ikke sammen med ham mere.. og er heeelt alene med min pige, taler ikk engang med ham.. så om han er glad, sur eller stadig ligeglad rager mig nu:)


  • #6   13. jun 2008 faktisk blev hans venner gladere end ham selv.. smiley

  • #7   13. jun 2008 Camilla N: Hvad er han da for en, det blir jeg sku sur over at høre sådan noget.. Sådan kan man bare ikke behandle folk!!!

  • #8   14. jun 2008 Jesper sad helt stille og kiggede på mig, og sagde så "du tager pis på mig ikke".
    Og det gjor jeg ike just, lidt efter blev han ellevild og ringede til alle i hans familie=)


  • #11   14. jun 2008 Vi havde prøvet i et godt stykke tid og havde taget et hav af negative test... Kunne ik lige huske hva dag min mens skulle komme men havde det lidt mærkeligt og tænkte næste morgen var tid til en test... Stod op dagen efter og testede og der kom 2 streger!! Gik faktisk idt i panik og vækkede kæreste og spurgte om han kunne se noget... der var 2 tydlige streger ... Han jublede krammede og kyssede mig mens jeg sad lidt zombi agtigt... Tabte desværre lille dut da jeg var 2 mdr henne...

  • #12   15. jun 2008 Vi havde taget mange negative tests efter vi mistede den første, så til sidst havde jeg slet ikke lyst til at chekke dem. Jeg blev så skuffet hver gang så det var min mand der tjekkede den, den dag der var 2 tydelige streger, vi var begge to ovenud lykkelige smiley

  • #13   16. jun 2008 Min kæreste blev bange, men vi var enige om vi ikke sku have barnet. Men jeg ombestemte mig og nu sidder jeg og kigger på farmand der sidder med sin datter i armene og er meget stolt.
    Den bedste beslutning jeg nogensinde har taget:-)


  • Eva K
    Eva K Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 19
    #14   16. jun 2008 Hehe, hvor er det fedt at læse om de mænd der bare er blevet så måløse og glade - sidder helt og griner stort og er rørt.

Kommentér på:
Du skal være FAR !!!

Annonce