{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
941 visninger | Oprettet:

Du skal være far :) {{forumTopicSubject}}

Så fik jeg lige tid til at fortælle hvordan kæresten reagerede, da jeg fortalte at han skulle være far smiley

Jeg fandt jo ud af, at jeg var gravid farsdag, og om tirsdagen var jeg ved lægen ,for at få det bekræftet smiley

Jeg skulle hente kæresten onsdag aften, og vi havde en times kørsel hjem i bil... Jeg sad bare der og tænkte, så kør dog smiley jeg skal hjem og fortælle dig noget smiley hi hi

Da vi kom hjem spurgte jeg om han ville have hans farsdagsgave?? smiley JAAA det ville han gerne...
Han satte sig ned i stolen og jeg satte mig oven på ham... Jeg sagde at hans gave faktisk var her nu... Han begynte at sidde og kigge rundt... Så sagde jeg at den var her nu, men at han ikke kunne se den... Det kunne om om ca. 5 uger, og om ca. 7 måneder ville han kunne se den sådan rigtig : )
Han sad og tænkte og ville ikke rigtig sige noget.. Jeg spurgte hvad han tænkte - han vidste ikke hvad det var.... Jo sig nu hvad du tænker smiley Jeg sidder og tæller måneder, sagde han med et smil på læben smiley og så havde han gættet det smiley Han blev vildt glad og begyndte at græde smiley det var bare så sødt smiley

Hi hi jeg sagde at jeg gerne ville holde det hemmeligt, til jeg har været til den førstel scanning.. Hi hi han havde rigtig svær ved ikke at sige det til nogen smiley
Efter et par dage kunne han stadig begynde at græde når vi snakkede om lille bebs - det er bare så sødt smiley

Hvaordan fik i sagt det til kæresten? og hvordan reagerede han? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Du skal være far :)
  • #1   21. jun 2009 Vi havde prøvet i 1 år, og da jeg fandt ud af at det endelig var lykkedes havde han self weekendvagt hos beredskabet.. Så jeg tog et billede af testen og sendte til ham i en mms.. Han blev hvis lidt overrasket og kunne slet ikk få ordene ud.. Da jeg kørte ned til ham om aftenen var han bare mega glad, og kunne ikk lade vær med at kramme mig hele tiden.. smiley

  • #2   21. jun 2009 Nååår hvor sødt at han begyndte at græde smiley

  • #3   21. jun 2009 jah det er vildt sødt, at han reagerede sådan:) Må jeg spørge hvor gamle i er?:)

  • #4   21. jun 2009 25 og 26 smiley

  • #5   21. jun 2009 okay:) bare fordi ved ikke helt hvordan min kæreste kommer til at reagere - jeg troede jeg var gravid for en måned siden. Og vi snakkede om det - han vil gerne, bare ikke nu. Mén jeg vil så gerne.. Så hvis det sker inden vi har planlagt - har jeg også tænkt over hvordan jeg vil sige det - men din metode sys jeg var fantastisk - vildt du kunne holde det for dig selv - inden du kom til lægen:)

    Tillykke med det hele:)


  • #6   21. jun 2009 Sussi: Dejligt at din historie endte godt smiley Det må godt nok ikke have været sjovt - hvor langt henne var du, da du fandt ud af det?


    Ja det er bare rigtig dejlig at han blev så glad smiley Jeg skal til læge på tirsdag om en uge.. Ved i om man får sin tid til scanning der? smiley jeg er nemlig 8+2 nu og når jeg skal til lægen er jeg 9+5 smiley


  • #7   21. jun 2009 Jeg havde haft ondt i mine bryster i ca 2-3 ugers tid, så jeg tænkte at det kunne være jeg var gravid, men tænkte ikke mere over det. Så kom dagen hvor jeg skulle have taget billeder af mit knæ, da jeg skulle have opereret det dagen efter. Så jeg ringede til min læge og sagde jeg gerne ville have taget en test for at være helt sikkert. Og om jeg ikke var gravid, det var det jeg var. Så da jeg kom ud fra lægen fik min kæreste det af vide og blev super glad. Men fik aldrig min operation.

    Men det gør heller ingenting, da vi har fået en dejlige prinsesse ved navn Isabella d. 30/5-09


  • #8   21. jun 2009 Åååårh hvor lækkert at han blev så glad smiley

  • #9   22. jun 2009 Ja.. Vi havde forsøgt i et par år inden der var noget der ville lykkeds så det at den pludselig var der var noget rystende for os begge to *G*

    Jeg arbejdede på et plejehjem da jeg fandt ud af jeg var gravid. Tænkte ikke over at det var en graviditet der var på vej for havde ikk nogle ømme bryster, ej heller kvalme der indikerede at det var en graviditet der var undervejs..
    Jeg var bare godt gedin træt og mand og unger skulle bare lade mig være når jeg kom hjem fra arbejdet af, for jeg var bare træt så det baskede. Nå men så en dag da kæresten hentede mig skulle vi ind og handle og jeg købte en test med hjem. Mere af hensyn til at kunne udelukke at jeg ikke gravid for den træthed var virkelig begyndt og nage mig meget, såå var det ikke det så ville jeg kontakte lægen da min mor er død af kræft i 2001..
    Nå men sagde til kæresten at jeg ville gå i bad for min ryg og lænd gjore bare ondt og gik så på badeværelset og gjore klar til badet.. tænkte jeg kunne da lige så godt lave den test nu for den var jo som altid negativ.. Den slog ud i det første rum som den skal og så slog den sgu også ud i det andet.. er i gale hvor min hjerte pludselig bankede afsted.. pulsen steg meget hurtig og mine ben rystede.. Fik gemt den og kaldte så på kæresten.. stemmen har åbenbart lydt underlig for han var hos mig i løbet af et splitsekund.. "Hvad er der los ?" fik han sagt.. øhhh ja siger jeg så.. se lige pakken her ik... sådan ser den ud hvis den er negativ og sådan hvis den er positiv ik ? " joooooooo" siger han så... luk lige dine øjne i.. han kiggede på mig og så meget spørgende ud...ja gør det nu bare lige ik og han lukkede sine øjne og så placerede jeg prøven så han IKKE kunne undgå og se den var positiv og at han skulle være far..
    Sagde nu må du åbne øjnene og han kiggede og så blev han bare stille... så kom reaktionen " nej ..... nej..... nej...... Jeg skal være far..... Og det vover du at gøre ved mig i en alder af 42...." ... jeg var færdig af grin... " DET koster kaffe..... og jeg skal ringe til min mor og min mormor....." " Altså skat hvor er du dejlig..." og så fik jeg både kram og knus og kys...
    Dagen efter afleverede han en prøve ved lægen som også blev testet positiv og han var total rundt på gulvet...
    Sådan fik kæresten det at vide.. hehe... og glemmer ALDRIG hans ansigtsudtryk da han var med til første scanning.. det sidder brændt fast i mit indre...



  • #10   22. jun 2009 Vi havde også prøvet næsten et helt år uden held at blive gravide, men så begyndte jeg pludselig at få meget spændte bryster som gjorde virkelig ondt. Jeg kunne vågne om natten hvis jeg vendte mig fordi det føltes som om nogen bare hev i dem, det var rigtig ubehageligt, så en formiddag hvor kæresten sad ved sin computer besluttede jeg mig for at tage en test, selvom jeg var så bange for den endnu engang bare var negativ. Men denne gang var den positiv og jeg sad lidt og kiggede på den ude på toilettet inden jeg så gik ind og lagde den foran kæresten... Vi sad lidt og kiggede på hinanden og små grinede, og vidste ikke helt hvordan vi skulle reagere. Vi var begge både meget lykkelige, men samtidig var vi også meget bange for det ansvar som nu lå på os begge... Vi havde kun lige fået bekræftet graviditeten før kæresten ringede til hele hans familie for at fortælle at nu skulle han være far smiley

Kommentér på:
Du skal være far :)

Annonce