1.299 visninger
|
Oprettet:
Vores forhold er en rutine!!! {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg syns bare vores forhold er en rutine!
Vores dag er en rutine.
Sex er en rutine.
Vores snakke er rutiner.
Jeg føler bare det er kørt fast...! Hi` hvor jeg er træt af det...
Har i været igennem det og hvad gjorde i?
Jeg må sige det der gr mig mest på er vores sex-liv!!!
Det er bare det samme og det samme og det samme! hvor er gnisten blevet af? Det sker måske hver 3uge og så kan man ikke rigtig undgå man føler sig ud tiltrækkende!
aug 2009
Følger: 8 Følgere: 8 Babyer: 1 Emner: 3 Svar: 133
Er det kun mig? Gisp... ikke godt...
jul 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 72 Svar: 859
det samme her ... men laver du meget der hjemme med den bette ? stresset ?
aug 2009
Men det er bare som om vi gør, siger og laver det samme hver eneste dag...! Det er så frustrende!!!
Og et sexliv, ja det kan man ikke sige vi har...
Føler også bare jeg bliver skubbet væk hver gang jeg prøver at hygge, ligge op til noget eller bare laver lidt sjov...
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 209 Svar: 1.288
Jeg har det på nøjagtig sammen måde som dig... kunne faktisk osse godt bruge lidt råd, så følger lige med...
Elsker min forlovet overalt på jorden og VIL havde det til a funger.. men der blir nød til a ske noget....
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 144 Svar: 1.405
men så tog min mand på søfarts skole og var kun hjemme i weekenderne, det var efter vi havde boet sammen i 1½ år... FÅRK det var hårdt, han savnede mig også for meget så han stoppede på skolen efter 3 mdr. og vi har ALDRIG haft det så godt efter der, vi er begyndt at sætte meget mere pris på hinanden og værdsætte hinanden i hverdagen... det er nu 3 år siden at han var afsted...
ellers forsøger vi at bekræfte hinanden i hverdagen, give komplimenter osv. der skal ikke så meget til...
når nu du siger at i intet sexliv har, jamen hvem ligger så op til lidt hygge i sengen (sofaen, køkkenbordet, brusekabinen) eller hvor det nu skal være? give i hinanden søde komplimenter, beskeder eller lign i løbet af en dag? har i evt snakket fantasier sammen, altså hvad i godt kunne tænke jer at prøve i jeres sexliv?
men ja nogle dage væk fra hinanden gør underværker (hos mange) da man så finder ud af hvad man egentlig har og at man savner den person...
som jeg siger, "man ved ikke hvad man har før man har mistet det"
jan 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 11 Svar: 359
sagt til ham når han kommer hjem at i aften vil du have sex?
evt spurgt ham om han synes jeres forhold er lidt kedeligt?
Finde en fælles hobby, måske noget med jeres barn eller noget hvor I er sammen og der så er en anden der passer barnet?
aug 2009
Jeg har hørt ham 100gange til om vi ikke skal starte til baby-svømning med Emma men det gider han ikke!
Jeg syns ikke han gider andet end at komme hjem, spille på sin computer og glo fjernsyn.
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
hav sex HVER DAG i en periode (start måske med 14 dage) og det er vigtigt at i ikke springer en dag over - ja det er rutine, men det skal gerne få gnist og lysten frem og føre jer tættere sammen igen + det kan medfører mere spontan sex bagefter .. Mer' vil ha mer' (:
det er sådan noget selvhjælp som der bliver foreslået inden man tager til proff hjælp (har jeg læst mig frem til)
Held og lykke (:
jan 2009
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 68
Overrask ham, gør noget i ikke plejer. Og frem for alt
, tag en snak med ham om hvordan du har det.
Parforhold er noget der skal arbejdes på, det er ikke altid fryd(o:
aug 2009
Jeg har prøvet at få ham med i bio, ud og spise, ud og bowle med venner UDE BØRN! men det gider han heller ikke!!!
Men en druk tur med venner står han ikke i vejen for...
Ang. det med sexlegetøj, det har vi hehe... Og kostume er ikke lige ham...
Jeg tør næsten ikke prøve at overraske ham med frækt undertøj, god mad osv. for er bange for han bare skubber mig væk...
Det er svært at arbejde på et forhold hvor man bliver ved og ved men at give og han hverken vil tage imod eller give tilbage...
jul 2008
aug 2009
aug 2009
Jeg forstår det bare ikke? Efter min egen mening syns jeg ikke jeg er ulækker, hehe... jeg gør rent, vasker tøj, passer godt på vores datter og for den sags skyld også han´s datter når hun er her, jeg tager mig tid til ham og vil heller end gerne lave lidt frække sager... Jeg er da drømme kærsten!!!! Men forstår bare ikke havd der er galt? hvad skal jeg ellers gør?
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 144 Svar: 1.405
jul 2008
aug 2009
Jeg snakker ikke seriøst med ham hele tiden, jeg har kun tage problemet op en gang og der snakkede jeg til døve øre...
Så må jeg bare tage det op igen og så må jeg jo få ham til at fatte det er alvor!!!
For det er ikke til at leve med!
mar 2008
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 155
Og det endte faktisk med at vi flyttede fra hinanden. DET holdt dog ikke særlig længe og vi har boet sammen i tre år nu. Adskillelse var det vi havde brug for for at få øjnene op for hvad vi egentlig betød for hinanden.
Jeg ville tage en alvorlig snak med ham, og hvis han ikke vil forstå at det er vigtigt for dig. Kunne man måske overveje om det var det værd?
aug 2009
Men det er heller ikke til at leve med heletiden at blive skubbet væk
Så ja det er også det jeg har tænkt mig at gøre!
mar 2008
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 155
aug 2009
Men den skal lige vende oppe i den øverste et par dage og så må vi yage nakken!
Vores forhold er en rutine!!!