{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.231 visninger | Oprettet:

Tori
Tori Hjælpe-administrator

Tilmeldt:
6. apr 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732

er ved at {{forumTopicSubject}}

opgive det hele, for tiden.
Det hele startede for 9 uger siden, hvor min mand var så uheldig at brække hans ankel. smiley
Først fik han dog afvide at den kun var forstuet, men 4 dage senere da han stadig ikke kunne mærke bedring tog han igen på skadestuen, hvor de så fandt ud af at den rent faktisk var brækket, (meget kompliceret brud) som de overvejede om den skulle opereres. Det mente de så dog ikke den skulle smiley Men han måtte så slet ikke støtte på foden, så derfor var det mig der kom til at stå med ALT. (rengøring, aflevering/afhentning af victoria, madlavning)
Nu har han så fået gipsen af, og lægerne mente at han her efter weekenden vil kunne gå nogenlunde normalt på foden, og jeg tænkte, hold op hvor lækkert, endelig kommer der lidt hjælp i min hverdag igen, men men men sådan ser det desværre ikke ud alligevel. For han siger han stadig ikke kan støtte på den uden det gør ufattelig ondt smiley
Jeg ved godt han selvfølgelig ikke selv kan gøre for det, men jeg er bare ved at opgive, da det er mig der skal gøre alt med victoria, da han jo ikke rigtig kan. Jeg er i total søvn underskud PT, da jeg skal op om natten til victoria (hun sover ikke så godt for tiden) og samtidig passe mit arbejde som dagplejer hvor min dag starter kl 6, hverdag for ellers kan jeg simpelthen ikke få tingene til at hænge sammen, har først fri 16.30 hver dag og så skal jeg hente victoria i børnehaven, handle ind, hjem og lave mad, rydde op/gøre rent, så der er pænt dagen efter. Er så selvfølgelig træt når så toria er komme i seng, men manden syntes det er træls at jeg så næsten sidder og er ved at falde i søvn på sofaen.
Jeg kan ikke "ansætte" en til at hjælpe med at aflevere/hente victoria i børnehaven, da hun ikke er meget for fremmede, og hun tager lang tid og blive tryg ved nogen.

tak til jer, da gad og læse det. jeg ved ikke helt hvad jeg vil med det, tror måske bare jeg havde behov for at komme lidt ud med det. Hvis i har nogle ideer, til hvordan jeg kan lette min hverdag, høre jeg gerne om det.

hilsen Jeanette


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er ved at
  • #1   24. jan 2010 Sikke en øv situationen at du står med alt selv når ifør var vant til at være 2.. Men heldigvis er det kun midlertidig at du er alene om alle tingene, men manden må da også have lidtforståelse for at du er træt om aftenene og det er det eneste tidspunkt at du kan tillade dig ikke at "være på" selvom din manden sikkert mener det er der du skal "være på" for ham.. smiley

    Det eneste forslag jeg vil kunne komme med som kan lette din hverdag, ville være at handle stort ind i weekenden, så du er fri for at skal ud og handle efter du har hentet victoria.. Også kunne du evt. lave noget lave nogle retter til aftensmad i weekenden, som du kan fryse ned og spise i løbet af ugen, så du også der har mulighed for at spare tid i hverdagen..


  • #2   24. jan 2010 Hmmm, har i ikke en kontorstol s han kan skubbe sig frem og tilbage, for så ville jeg da mene han sagtens kunne tømme og fylde opvaskemaskinen og lave andre små lette opgaver. Det er som regel dem, man blir gladest for blir ordnet af manden :o) Men du er dælme da uheldig.. Håber han snart er helt klar igen så du kan få indhentet lidt søvn.

  • #3   24. jan 2010 jeg vil også sige som de andre.. Han kan sagtens lave noget.. når han har brækket foden har han vel også haft krykker han har kunne bevæge sig rundt på

  • #6   24. jan 2010 Står i præcis samme situation med en mand som så brækkede forden og var tæt på en operation også. står os med barn på 1 år, 2 katte og en ny hundehvalp som tisser på gulvene og skal luftes!! Det er sku hårdt, og skal os op halv 6 for at komme på arbejde og tage bus med vores datter op og aflevere hende og dersefter videre på arbejde og så fri kl halv 4 og handle osv, kommer tidligst hjem kl 5. Det er ikke sjovt;(( Han kan INTET!!! Kan ikke tage en kop ud af bordet eller løfte Malou op, føj. Kunne godt undvære det. Det er nu 3 uger tilbage af dette helvede for os ;//

  • #7   24. jan 2010 jeg tror sku bare de skal have et spark i røven, for selvfølgelig kan man lave nogen ting når man har brækket foden, tror bare at de nyder at blive vardet op i hoved og røv. SNAK MED STORE BOKSTAVER SÅ DE FORSTÅ DET, det havde jeg sku gjordt.

  • Tori
    Tori Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #9   25. jan 2010 mange tak for jeres svar. Vi helt sikkert forslå ovefor manden at han skal ligge tøjet sammen eller, stå for lidt af madlavningen.
    kan desværre ikke trække på nogen bedsteforældre til at hente victoria i børnehaven, da både manden og min mor er død, og manden snakker ikke med hans far (har aldrig gjort i de 9 år vi har været sammen) og min far arbejder stadig rigtig meget, så der er ikke rigtig nogen hjælp fra de kanter.


Kommentér på:
er ved at

Annonce