er så ked og fustreret.. (langt) {{forumTopicSubject}}
jeg har fået bækkenløsning, og det er et helvede med smerterne alene, men ikke nok med smerterne så har jeg også meget dårlig samvittighed overfor min kæreste og datter!
At jeg har ondt og næsten ikke kan lave noget går mig meget på, for min kæreste bliver nød til at gøre stort set det hele, plus han jo også arbejder, og jeg sys det er meget at han skal klare, han arb. hver dag i en sfo. og så er han leder i en ungdomsklub, hvor han også har en del at se til, og nu skal han så også køre tussen i BH. og hente hende, hjem og handle, gøre rent osv.
så er der min datter, hende har jeg også meget dårlig samvittighed over for, jeg sys det er synd for hende, for hun har ikke valgt at jeg skulle være gravid, og det går rigtig meget ud over hende at jeg har fået bækkenløsning, jeg kan ikke gå de ture med hende som vi ellers gør hver dag, jeg kan ikke gå med hende ned på græsset og spille bold og lege fange som vi normalt ellers gør 2-3 gange om ugen, og jeg kan ikke rende og pjatte med hende på samme måde her hjemme som vi ellers gør, og det gør så ondt på mig når hun kommer og spørg mig om vi skal gå tur, eller lege hest eller ned og lege på græsset, og jeg er nød til at sige nej det kan vi ikke for mor har ondt. at se skuffelsen i hende gør så ufatteligt ondt, og jeg er sikker på at tog man en kniv og stak i mig og vred den rundt ville det ikke gøre halvt så ondt som det gør at se hendes smilende øjne forsvinde og blive helt triste!
jeg er så ked af jeg ikke kan være den kæreste jeg plejer at være og gerne vil være, og jeg ikke kan være den mor jeg plejer at være og gerne vil være. det er enormt hårdt for mig og jeg er så fustreret jeg føler en kæmpe del af mig er blevet frarøvet mig, og jeg føler bare at det er et kæmpe nederlag for mig..! :´( ikke at kunne være den kæreste og mor som jeg ellers normalt er.
undskyld det blev så langt men har virkelig bare brug for at få det ud..
aug 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 111 Svar: 805
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 167 Svar: 517
en kæmpe træste krammer.
jeg ahr ikke selv haft bækkenløsning under min graviditet, men føler med dig og for alt i verden skal du ikke føle dig som en dårlig mor eller kæreste. du ved jo det går over og at der kommer noget dejligt ud af det. det er svært når man ikke kan det man plejer men måske du kan hygge dig med din datter på en anden måde så hun stadig får sin tid med dig som hun plejer. din køreste er sikkert meget forstående overfor det. hvor lagt er du henne og hvor gammel er din dejlige datter.
dec 2009
Følger: 18 Følgere: 17 Emner: 69 Svar: 1.415
Bare det at skulle lave aftensmad er en stor overvindelse, da det resulterer i utrolig mange smerter.
Øv, men jeg kan intet stille op.
Pas på dig selv, og hold hovedet højt. Der er kun én vej, og det er fremad.
aug 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 111 Svar: 805
jo herren er skam meget forstående, og siger at det ikke gør ham noget at skulle ''overtage'' mit her hjemme så længe jeg går og har så ondt, men derfor har jeg det alligevel dårligt..
er så ked og fustreret.. (langt)