åhhh nej {{forumTopicSubject}}
Min datter er 1 ½ år og har ALDRIG brugt sut, MEN for et par dage siden fandt hun en i en kasse på sit værelse , jeg havde glemt hun havde( vi havde selvfølgelig nogen fra hun var helt lille, vi vidste jo ikke om hun ville have dem eller ej ) any way hun har fået smag for den og nu vil hun bare have den hele tiden. Ikke i dagplejen men herhjemme. Hun "leder" efter den og piver hele tiden. Vi har givet efter et par gange. I går aftes skreg hun om en sindsyg da hun skulle sove og til sidst fik hun den og hun sov 2 min. efter. Men vi vil ikke have at hun i den alder skal til at være suttebarn, hun har klaret sig indtil nu uden problemer... nogen gode råd ???? eller er det bare en kold tyrker????
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 61 Svar: 818
Selvfølgelig er det en træls vane at få som 1,5 årig at man nu skal bruge sut, men den er helt sikkert nemmere at fjerne på sigt end hendes tommeltot hvis det er den som tager over.
Så ville nok prøve med en kold tyrker, hvis I syntes sutten skal væk og bliver tommeltotten så erstatning så ville jeg give hende sutten og fravende hende den når hun bliver lidt ældere og kan forstå hvad man siger bedre end hun kan nu.
Vores dreng var omkring 4 mdr. før han fik sut, men fik det fordi han begyndte med tommeltotten og ahr set hvad det kan ende med.. AVAV,,,
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 147 Svar: 1.352
mar 2008
Følger: 15 Følgere: 15 Babyer: 1 Emner: 236 Svar: 1.060
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 121 Svar: 654
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 61 Svar: 818
Han har dem i en skål og når han skal i seng eller sove til middag vælger han nogle (bruger 3 en i hver hånd og en i munden) når han kommer op bliver de lagt i skålen igen og dertil skal siges at ville han have fat i dem kan han godt, da skålen ikke er sat så han ikke kan nå den.
mar 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Emner: 53 Svar: 922
personligt ville jeg tage en kold tyrker..
vores datter Liva-Marie er lidt over 8 måneder og hun har heller aldrig villet have sut og hun skal ikke til det nu..
Jeg har sørget for at smide alle vores sutter ud..
Skulle hun ske at finde en jeg havde overset ville den ryge i skraldespanden..
vores søn Villads har brugt sut siden han var 1 uge gammel men han smed selv hans sut i skraldespanden da han var 2 år og 4 måneder :o)
åhhh nej