1. okt 2008 Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 61 Svar: 323
En rigtig møg Søndag! ;( {{forumTopicSubject}}
Jeg tilrider heste og var igang med en unghest igår der pludselig fik et flip og ga min en ordenlig kastetur og lander lige ned på hovede og nakke og går helt i panik da jeg ikke kan bevæge mig. Kommer så til mig selv og bliver rejst op og har da pænt ondt, men jeg er lidt stædig og hoppet op igen da den bare ikke skulle vinde! Jeg måtte hurtig stoppe da jeg har store smertet i nakke ryg og bækken. Kommer en tur på sygehuset og får klippet alt mit tøj og får en stor krave på da lægen var sikker på jeg havde brækket nakken! Åhhh nej det havde jeg virke ikke tid til med to små børn, det bar bare min tanke! bliver scannet nogen gange og lå derude hele dagen og ventet på de kom med svar, blev mere og mere nervøs når der gik så lang tid! Endelig kom de og fortalte mig den skønne nyhed at den ikke var brækket! Skønt!! men alle mine muskler i hals og nakke er helt svækket og har mega ondt. Plus jeg fik en ordeligt omgang hjernerystelse og forvredet bækken, så ligger her med kvalme, hovedpine og ondt i alle lemmer og helt blå i hovdet efter faldet mod det hårde grus. Øvv.! Nå, men ikke nok med det dør min onkels kone ret uventede i går aftes også. Sikke en dum søndag det var igår!
Lige et surt opstød herfra
apr 2008
Følger: 27 Følgere: 31 Babyer: 1 Emner: 144 Svar: 2.878
Go bedring's krammer herfra søtte ..
okt 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 61 Svar: 323
okt 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 61 Svar: 323
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 41 Svar: 391
Havde selv et voldsomt styrt med en unghest i 2004.
Han stejlede og væltede bagover, ned over mig. Jeg brækkede desværre mit bækken og det tog et år før jeg var helt på toppen igen. Den dag i dag døjer jeg desværre stadig med smerter i bæknet
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
Håber du snart er på højkant igen.
En rigtig møg Søndag! ;(