1.643 visninger
|
Oprettet:
Nu mor til 3 dejlige drenge <3
14. jul 2008 Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 147 Svar: 1.352
14. jul 2008 Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 147 Svar: 1.352
Når mor eller far flytter {{forumTopicSubject}}
Hvordan foregår det?
Jeg tænker på, hvordan bliver i enig om hvem der skal flytte, hvem der skal beholde barn/børn og hvordan reagere ungerne på det og hvordan skåner man dem bedst?
Den der så har slået op, hvordan har i det så når den anden par finder en anden, får i nogle uventet føelser eller troede at i ville blive kede af det men ikke bliver det når eksen finder en ny?
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 25 Svar: 117
Nu var det ikke mig der slå op, men min eks er allerede begyndt at se en anden, det er en måned siden han slå op. Og det gør forfærdeligt ondt på mig, Kan slet ikke beskrive den smerte. Jeg har fået nye følelser for min eks. men det er sku svært når han er sammen med en anden. Jeg både elsker og hader ham på samme tid, men nu er det hele også meget nyt, håber jeg snart får det bedre med det.
Det blev lidt langt. Håber du kan bruge mine svar til noget
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 214 Svar: 2.339
Jonathan er jo 11 mdr og han forstår ikke så meget endnu. han er glad for sin far. og vil da nok savne ham fordi han nok ikke ser ham hver dag.
uanset hvornår min eks finder en anden, vil jeg altid blive såret. men sådan er det vel altid.
Men nu flytter jeg forhåbentlig her næste weekend, og det er mig som kommer til at have jonathan størstedelen af tiden.
Min eks FORVENTEDE at jeg tog mig af jonathan den størstedel af tiden og han blev godt nok bange da jeg spurgte hvorfor han forventede det, da han ikke aner at selv dem som har en depression ikke engang kan overskue sit barn. Og han ved jeg har haft en slem depression, men godt nok ikke så slem at jeg ikke har kunnet tage mig af jonathan.
Det bliver nok ekstremt hårdt for mig at have jonathan de dage hvor jeg er nødt til at sidde i kørestol. men sådan er det jo bare.
sep 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 36 Svar: 587
Han flyttede hans ting, mens Victoria og jeg, var ude hos et vennepar.. Vi havde aftalt at jeg skulle have alle møblerne, og han skulle have bilen.. Der gik et par dage, og han havde så fået flyttet alle sine papire, tøj og personlige ting..
Her er det mig der har fået en ny kæreste, og bor sammen med ham idag.. Det er en rigtig god kammerat til mig igennem 6 år, så kender ham ud og ind.. Så det var jeg ikke bange for..
Victorias far har været meget blandet med at samarbejde med mig, mht hende.. Desværre har det gået udover hende.. Men jeg har valgt og se sådan på det, at det er et prioteringsspørgsmål hvor meget man ønsker at se sin datter, og tilbrigne tid sammen med hende.. Der er jeg nok bare en anden person, der ALTID vil sætte min datter først, og så kan andre vente, men sådan er vi jo, både desværre og heldigvis så forskellige..
mar 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Babyer: 1 Emner: 72 Svar: 3.459
Hvem der skal flytte er vi ikke helt enige om
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 147 Svar: 1.352
mar 2008
mar 2008
Hvofor lave det mere negativt end det er?
Det er klart når barnet kommer i en andens hjem så gælder deres regler.. Det har ikke noget med at lege mor at gøre..
Hvis jeg skulle finde en med et barn gider jeg da ikke have barnet ikke følger de regler der nu engang er mens det er på besøg..
mar 2008
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 88 Svar: 1.198
sep 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 36 Svar: 587
Men behøver ikke være en kælling, fordi man er sted/pap/bonusmor!
Når mor eller far flytter