{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.625 visninger | Oprettet:

Når mor eller far flytter {{forumTopicSubject}}

Hvordan foregår det?
Jeg tænker på, hvordan bliver i enig om hvem der skal flytte, hvem der skal beholde barn/børn og hvordan reagere ungerne på det og hvordan skåner man dem bedst?

Den der så har slået op, hvordan har i det så når den anden par finder en anden, får i nogle uventet føelser eller troede at i ville blive kede af det men ikke bliver det når eksen finder en ny?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når mor eller far flytter
  • #1   2. jan 2011 Her var det williams far der slå op. Vi har hus sammen, Men jeg valgte at flytte hjem til min mor med det samme, da jeg ikke kunne holde ud a bo under samme tag som ham, og det ville jeg heller ikke byde william. Jeg har nu fået lejlighed fra 15 januar. Vi blev hurtige enige om at jeg skal have william og den lille ny boende,. William er 1 år, og jeg har godt kunne mærke på ham at han er forvirret, efter hans far ikke lige er der hver dag. Og det har været det der har været sværest for mig, og der har jeg været ked a at min eks ikke har været bedre til at samarbejde. nu er han meget utryg og vil helst være i nærheden a en hele tiden og allerhelst hænge på min arm, hvor han førhen sagtens kunne sidde og lege alene. Håber snart jeg får min glade dreng tilbage smiley

    Nu var det ikke mig der slå op, men min eks er allerede begyndt at se en anden, det er en måned siden han slå op. Og det gør forfærdeligt ondt på mig, Kan slet ikke beskrive den smerte. Jeg har fået nye følelser for min eks. men det er sku svært når han er sammen med en anden. Jeg både elsker og hader ham på samme tid, men nu er det hele også meget nyt, håber jeg snart får det bedre med det.

    Det blev lidt langt. Håber du kan bruge mine svar til noget


  • #2   2. jan 2011 Altså jeg var desværre nødt til at tvinge mig selv til at bo under samme tag med min eks, det var ham som gik fra mig. da min mor bor 1,5 km fra byen og vuggestuen.
    Jonathan er jo 11 mdr og han forstår ikke så meget endnu. han er glad for sin far. og vil da nok savne ham fordi han nok ikke ser ham hver dag.

    uanset hvornår min eks finder en anden, vil jeg altid blive såret. men sådan er det vel altid.

    Men nu flytter jeg forhåbentlig her næste weekend, og det er mig som kommer til at have jonathan størstedelen af tiden.
    Min eks FORVENTEDE at jeg tog mig af jonathan den størstedel af tiden og han blev godt nok bange da jeg spurgte hvorfor han forventede det, da han ikke aner at selv dem som har en depression ikke engang kan overskue sit barn. Og han ved jeg har haft en slem depression, men godt nok ikke så slem at jeg ikke har kunnet tage mig af jonathan.
    Det bliver nok ekstremt hårdt for mig at have jonathan de dage hvor jeg er nødt til at sidde i kørestol. men sådan er det jo bare.


  • #3   2. jan 2011 Her var det mig der gik fra Victorias far..

    Han flyttede hans ting, mens Victoria og jeg, var ude hos et vennepar.. Vi havde aftalt at jeg skulle have alle møblerne, og han skulle have bilen.. Der gik et par dage, og han havde så fået flyttet alle sine papire, tøj og personlige ting..

    Her er det mig der har fået en ny kæreste, og bor sammen med ham idag.. Det er en rigtig god kammerat til mig igennem 6 år, så kender ham ud og ind.. Så det var jeg ikke bange for..

    Victorias far har været meget blandet med at samarbejde med mig, mht hende.. Desværre har det gået udover hende.. Men jeg har valgt og se sådan på det, at det er et prioteringsspørgsmål hvor meget man ønsker at se sin datter, og tilbrigne tid sammen med hende.. Der er jeg nok bare en anden person, der ALTID vil sætte min datter først, og så kan andre vente, men sådan er vi jo, både desværre og heldigvis så forskellige..


  • #4   2. jan 2011 Uanset hvem der flytter så har vi aftalt vi kører det med at hun er hos den der flytter hver 2. weekend, ferie osv..

    Hvem der skal flytte er vi ikke helt enige om


  • #5   2. jan 2011 Her går snakken også om vi skal flytte fra hinnanden, men manden vil helst ikke og vil at vi skal i parterapi, men jeg ved ikke hvad jeg skal for som det er nu fungere det ikke og ungerne reagere voldsomt på det, men jeg ved heller ikke hvordan jeg skal takle det med at så er deres far her også er han her ikke, og det er ham der skal flytte da vi har dyr og han kører som lastbil chauffør og er væk 5½ dag i ugen.

  • #6   2. jan 2011 Camilla - hvem siger den nye mor er en kælling?

  • #7   2. jan 2011 Camilla - Nej det syntes jeg bestemt ikek det gør :S

    Hvofor lave det mere negativt end det er?

    Det er klart når barnet kommer i en andens hjem så gælder deres regler.. Det har ikke noget med at lege mor at gøre..

    Hvis jeg skulle finde en med et barn gider jeg da ikke have barnet ikke følger de regler der nu engang er mens det er på besøg..


  • #8   2. jan 2011 Camilla - Derfor kan du godt skrive ordneligt.. Jeg syntes bare det er underligt at lave det mere negativt end det er, det kan barnet sagtens mærke, og det vil ikke ligefrem gøre tingene mere lette for det

  • #9   2. jan 2011 jeg gik fra mayas far..foreslog parterapi men ville han ikke...boede hos ham indtil jeg ventede på lejlighed...flyttede fordi det var hans lejlighed...er da helt sikker på det er underlidt at hun ikke har sin far hver dag,men vi kan få det til at fungere og kan se hende når han vil...vi fik vores glade lille pige tilbage igen. inden daskulle hun pludselig hænge ved os fra hun stod op om eftermiddagen til hun skulle i seng om aftenen og sådan havde det aldrig været før. Sikker på hun kunne mærke den dårlige stemning og at man var ked og ulykkelig

  • #10   2. jan 2011 Camilla - Jeg syntes da bestemt ikke jeg er en kælling.. Min kæreste har to børn, og syntes da bestemt ikke jeg er en kælling overfor dem, eller leger mor overfor hans børn.. Når de kommer i vores hjem, skal de selvfølgelig følge vores regler, og siger til dem hvis der er noget de ikke må, uden at skælde ud..
    Men behøver ikke være en kælling, fordi man er sted/pap/bonusmor! smiley


Kommentér på:
Når mor eller far flytter

Annonce