{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.484 visninger | Oprettet:

hysterisk datter eller hysterisk mor !? {{forumTopicSubject}}

ja ved ikke lige hvor jeg skal starte men prøver lige sådan som jeg ser det smiley

min datter på snart 2 (24 november) er begyndt at være rigtig træls,
hvis der er noget hun ikke må og man siger nej til hende bliver hun bund hysterisk og tænder fuldstændig af og skriger som en stukken gris, når hun så er faldet ned igen starter det hele bare forfra hun gør den sammen ting igen på trods af man siger nej til hende igen og så bryder helvede løs igen.. sådan kan vi gå en hel dag, hun kan sågar finde på at slå når man siger nej ful bevist ikke i hysteri bare gå hen og slå en..
hvad dulen skal jeg gøre når nej ikke fiser ind ??
jeg tænker bare hvor meget forstår hun ?
jeg har prøvet at sige det mere alvorligt, har prøvet at sætte mig ned med hende og sige lige så stille hun ikke må slå for så bliver mor/far ked af det, men intet hjælper, og det hjælper jo heller ikke at råbe af de "kære" små vel ?? det tror jeg nemlig ikke man får noget ud af,

men hvad er jeres erfaring ?
og hvorfor dulen er hun begyndt at opføre sig sådan trodsealderen ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hysterisk datter eller hysterisk mor !?
  • #2   7. aug 2012 Følger lige med .
    Min datter er fra d. 25 nov. og er på PRÆCIS på samme måde !


  • #3   7. aug 2012 Der er ikke meget at gøre.. Når hun får hendes hysteriske "anfald", så lad hende gå helt amok, lad være med at give hende opmærksomhed når hun gør det, hvis hun fx går hen og slår eller sparker, så løft hende op uden en lyd og sæt hende et sted hvor hun ikke kan se jer (også den 8. gang hun rejser sig) og så gå til hende når hun er faldet til ro og fortæl at det ikke nytter noget at blive sur osv (: ..

  • #6   7. aug 2012 hmm min er 3.5 og hun er stadig hysterisk kan slet ikke fåforbindelse med hende når det står på

  • #8   7. aug 2012 min datter på lidt over 2 år er nøjagtig på samme måde..
    vi for hendes opmærksomhed afledet fra det hun ikke må og for hende til at interessere sig for noget hun godt må.. det hjælper for det meste..
    men hvis det ikke hjælper går hun fuldstændig amok og skriger, slår, skubber, niver og bider.. (forleden bed hun mig i ballen fordi hun ikke måtte tage lillesøsters sut)

    men så får hun lov til at skabe sig og vi ignorer hende indtil hun kommer og vil snakke eller lege.. nogen gange går der 5 min, andre gange går der 30 min. det er meget forskelligt.. men hun får ikke den opmærksomhed hun havde håbet på ved at skabe sig, så mister hun mange gange interessen..
    men en dag prøvede jeg at filme hende da hun havde sådan et raserianfald.. og viste hende det bagefter.. jeg spurgte hende om det så pænt ud når Jennifer lå sådan der og skabte sig? om hun sys mor og far sys det var sjovt at se på ?
    der svarede hun begge gange Nej.. og nu går der længere og længere imellem hendes raserianfald..


  • #9   7. aug 2012 uh majbrit du kom lige med noget guldkorn der smiley
    tror jeg at jeg vil prøve smiley
    og tak til jer alle troede lige et kort øjeblik det var ekstra slemt med min smiley


  • #10   12. aug 2012 Malthe bliver 2 til oktober, og han er på præcis samme måde! Vi gætter os på tidlig trodsalder herhjemme, det har stået på et stykke tid, det er ikke så tit det sker men når han så får de hysteriske anfald kan de virkelig os være slemme! Og han slår også...

  • #11   16. aug 2012 Ja du er slet ikke alene smiley
    Min datter er lige blevet 2 år, og lige siden hun har været 1½ år får hun hys anfald hver dag, nogle gange op til 10 gange,
    Når hun ikke får hendes vilje slår, napper, sparker, bider hun.
    Vi lader hende bare gå amok og hverken snakker til hende eller kigger på hende, her har vi prøvet at snakke med hende eller finde noget andet hun kan lege med, eller noget andet mad hun må få i stedet for slik, men det hjælper ikke her.
    Vi ved det bare er en periode og det skal nok blive bedre, det vigtigste er bare at de ikke vinder kampen, for så bliver det aldrig bedre.


Kommentér på:
hysterisk datter eller hysterisk mor !?

Annonce