{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
754 visninger | Oprettet:

Dele børn - hvordan? {{forumTopicSubject}}

Jer der har børn, men er flyttet fra hinande, hvordan dele i tiden imellem jer?

Jeg har mine børn fast og min x har dem hver anden weekend. Han har 4 dags uge og er hjemme tordag eftermiddag.

Han plejer at hente dem fredag eftermiddag og afleveringstidspunket er kl 16 søndag, men han kommer næsten altid med dem før.
Nu har vi været fra hinanden siden februar og han har ikke haft dem i nogle af helligdagene, han havde dem en uge i sommerferien hvor han to dem med op til min fætter og hjalp ham med at kører halm fra onsdag til søndag og parkede ungerne ved min fætters kone.l
Sommetider kan han lige strække sig til at tage dem fra torsdag, men så får jeg smidt i hovedet at jeg bare vil af med mine børn og hvad jeg har så tralvt med siden jeg vil af med dem.
Og sådan er det jo slet ikke, jeg vil jo gerne at mine børn får et godt forhold til deres far og også ser ham.
Nu har de efterårsferie og igen siger han bare at han ikke kan få fri, så nu ser de heller ikke deres far denne ferie.

Jeg troede vi kunne blive enig om det her uden at statsamtet skulle ind i det, men jeg bliver desværre ikke ved med at tro at det kan lade sig gøre.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dele børn - hvordan?
  • #1   13. okt 2011 her har han børnene når han har lyst og tid

  • #2   13. okt 2011 lige nu køre vi uge uge men syndes satme det er hårdt

  • #3   13. okt 2011 Jeg har mine 2 børn på en 50/50 ordning med deres far. Sådan har det altid været siden vi flyttede fra hinanden og det fungerer rigtig godt. han vil virkelig også gerne vores børn, hvilket det så måske ikke lige lyder til med din X.
    Min x får hjælp af sin mor hver morgen på hverdagene, fordi han arbejder som entrepenør og med de mødetider, kan han ikke rigtig bruge BH´s åbningstider til så meget - jeg føler dog ikke at han "parkerer" dem hos andre, det er bare hvad han har brug for, for at kunne se dem.

    Men jeg synes at du bør søge hjælp i Statsamtet, for det nytter ikke noget hvis I ikke kan snakke sammen uden bøvl og beskyldninger. Det er ingen tjent med. Nej så hellere en skriftlig aftale, som begge skal holde sig til.


  • #5   13. okt 2011 Min veninde har den ordning der hedder at han deres datter fra torsdag eftermiddag til mandag morgen hver anden uge.. Den anden uge har han hende en overnatning fra onsdag eftermiddag til torsdag morgen... Og det fungere fint for dem, de aftaler indbyrdes hvilke ferier de har hende i.. Men nu vil han også gerne se sin datter... Lyder lidt som om din x føler sig tvunget til at se sine egne børn smiley

  • #7   13. okt 2011 Det virker også som om alle er meget tilfreds med den ordning og Sofie deres datter er meget tilpas med det selvom hun ikke helt forstår det da hun kun er 18 mdr.. Forældre er stadig venner og spiser sammen så vidt muligt hver mandag hjemme med moren, vi har været med enkle gange da vi alle er gode venner... Ingen af dem har fået ny kæreste men de har snakket om at det ikke vil ændre noget på deres mandags middager andet end en ekstra person ved bordet.. Jeg synes det er så fedt at de kan alt dette samme smiley

  • #9   15. okt 2011 Madeleine's mor P: Jeg prøver at forklare mine børn at deres far bliver nødt til at arbejde, jeg kan ikke sige så meget andet. For de skal jo ikke blive kede af det.

    Jeg ville også gerne have en 9/5 ordning så drengene havde fast base ved mig, men alligevel at deres far så dem en del.
    Jeg er selv dele barn og var ved min far hver anden weekenden og sjælden i ferie, og jeg savnede min far rigtig meget og var rigtig ked af at vi ikke så ham mere og derfor ønsker jeg at mine børn skal have mere med deres far at gøre, så de ikke kommer til at føle på samme måde.
    Min x og jeg kan også godt snakke sammen og fortage os noget sammen, men han vil kun se drengene ekstra hvis jeg er med.


Kommentér på:
Dele børn - hvordan?

Annonce