{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  følelsen af at være gravid?
  • #1   9. jun 2009 Tja.

    Jeg har enlig ikke haft en dejligt følese vis man kan sige det sådan.
    De første 3mdr kastede jeg op hverdag og flere gange om dagen smiley
    Efter det stoppede fik jeg svangerskabsforgiftning så skulle til kontrol hver 2dag og blev indlagt hele tiden hvor jeg enlig ikke ville være der så blev udskrevet og ja sådan kørte det hos mig indtil jeg fik akut Kejsersnit og så var det rart og lægge med prinsessen smiley


  • #2   9. jun 2009 Da jeg var gravid ville jeg bare have det overstået det meste af tiden, men nu savner jeg det helt vildt.
    Det er en super fed følelse, slet ikke til at beskrive, sys jeg=)


  • #3   9. jun 2009 Hej.
    Det er den fedeste følelse i verden.
    Følelsen af at der er liv inden i dig og at alt hvad du gør gør du for det lille væsen inden i dig kan ikke beskrives.Utalige måneder med kvalme, vand i hele kroppen, smerter osv. det glemmer man lyn hurtigt når du endelig sidder med miraklet i armene:o)


  • #4   9. jun 2009 uhhh .. glæder mig altså bare så meget til det er min tur smiley vi begynder allerede projekt baby her i juli .. så der må gerne blive juli smiley

  • #5   9. jun 2009 Den mest fantatiske følelse EVER

  • #7   9. jun 2009 I starten var det okay, men da han rigtig begyndte at sparke og man kunne se fødderne bevæge sig under huden syntes jeg ikke det var rart længere. Der udover tog jeg også 30 kilo på pga vand i kroppen, så jeg de sidste to mdr snart ikke kunne gå.

    Men nu 5 mdr efter savner jeg det. Måske fordi jeg ved jeg nok kun kommer til at opleve det en gang til, for som flere skriver, så er det den vildeste følelse. At man går med denne lille skabning inde i maven i 9 mdr. Det er slet ikke til at fatte.


Kommentér på:
følelsen af at være gravid?

Annonce