{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.547 visninger | Oprettet:

lidt mere ang bryllup {{forumTopicSubject}}

Vi sad lige og kiggede på der hvor vi vil holde festen, når vi engang når så langt hehe

men vi vil ikke være alt for mange, så vi snakker om 30 personer i alt.. og så kom vi jo lidt på den... for ska børn med eller ej...?
Min holdning er egentlig ja selvfølgelig skal de med!
MEN på den anden side, når vi ik ska være mere end 30 pers, og det fx er med børn, så kan vi ligeså godt droppe det, for der er maaange børn i familien...

hmmm hvordan grejer man lige den???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lidt mere ang bryllup
  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #1   27. mar 2012 Ingen børn smiley

  • #2   27. mar 2012 Mange holder jo reception efter kirken hvor børnene kan være med også festen om aften uden børn..

  • #4   27. mar 2012 hmmm sys den er svær hehe Kan sagtens se det smarte og det gode ved ingen børn meeeen..

    Kæresten er heeelt med på ingen børn, for så skal man ikke holde øje med dem, og det vil bllive mere hygge/romantisk siger han smiley

    Jeg sys bare det vil være lidt underligt at holde sådan en stor dag, men ikke have min søn med til det...



  • #5   27. mar 2012 hvis jeg skal holde bryllup en dag vil jeg da sige det er med børn og da især mine egne smiley

  • Moaren
    Moaren Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 458
    #6   27. mar 2012 Jeg ville aldrig holde stor fest uden mine børn. Har været til bryllup uden børn og hold da op en kedelig fest. I hvert fald for mig, som ik drikker blandt fremmede..

    Da jeg blev gift var jeg gravid, da jeg blev velsignet i kirken, holdt vi kombi bryllup/ barnedåb. Så her var børn velkomne. Som sagt ligger det mig meget fjernt at holde fest uden børn. Og det er altså ik fordi jeg har en lille familie- 4 søskende med påhæng, 4 niecer, 1 nevø også mine egne to børn.

    Synes I skal gøre hvad I føler for. Men personligt hader jeg fester (familie fødselsdag, bryllupper o. Lign) uden mine børn.....


  • #7   27. mar 2012 kan man egentlig tage direkte fra kirken og så til festen ?

    sikke mange ting man skal have styr på hehe, og han skal først fri rigtigt, når jeg har sparet op til det haha, men forberedelse er vel godt nok hehe


  • #8   27. mar 2012 det blir bare svært med alle de børn der er, at få det til at passe med 30 personer..vi ønsker nemlig ik noget stort og vildt, men mere hygge og de aller nærmeste (og det render hurtigt op i 30 personer uden børn..)

  • #9   27. mar 2012 Altså jeg er af den holdning at børn ikke høre med til et bryllup. Og tror ikke keg har været til et bryllup hvor der var børn med. Som regel (dem jeg har været med til) tager man Jo i kirke, derefter køre brideparet ud og bliver fotograferet hvor gæsterne køre frem til det sted festen holdes / et andet sted til en kop kaffe og sådan. Og når så brideparet kommer et par timer senere hilses der på gæsterne og så sidderan sig til bords. Min kusine valgte dig til hedes at istedet for at gæsterne fik kaffe et sted blev vi kørt rundt i en stor gammel London-dobbeltdækkerbus og så en masse skøn natur. Det var rigtig hyggeligt. Og så endte vi ude hvor de fik taget billeder og samlede dem op og kørte ud til festen og snakkede til en kop kaffe kort og gik så til bords. Min svigerinde rig svoger holdte en lille reception på en båd hvor der var børn, og et par timer efter blev ugerne afl til pasning og alle kørte videre til festen. Og for mig er det hele det rigtige. Ingen børn til festen smiley det er de voksnes fest hvor evt mor og far skal være midtpunkt og kan nyde hinanden og festen og ikke være OBS på børn eller have dem hængene. Og sådan bliver mit også når det kommer smiley

  • #10   27. mar 2012 guuuud havde helt glemt fotografen... uups hehe,

    Tak Ninna for den gode beskrivelse smiley


  • #11   27. mar 2012 det er vel hvad man er til så. ville ikke holde uden mine børn smiley har kun været med til 2 bryllupper så ved ikke hvordan de fungere hehe smiley men jeg var da med til mine forældres og det var min bror jo så også. vi var også med ude og blive fotograferet osv smiley og så har jeg været til min venindes der måtte vi selv vælge om vi ville have børn med eller ej. valgte så at tage dem med på rådhuset (der blev de jo så viet) og med til starten af festen, reception eller hva man skal kalde det hvor vi fik kaffe og nogen boller og noget kageværk, derefter kørte manden børnene hjem til hans mor. så spiste og festede vi imens hihi smiley

  • #12   27. mar 2012 Vi skal giftes den 1 september i år.. og vi har valgt at vores to børn skal med i kirke og derefter bliver de hentet .. festen synes jeg ikke er en børne fest når børnene er 2 og 3 år.. og derfor har vi valgt at invitere uden børn..
    Og jeg ved mine børn er I gode hænder så jeg kan slappe af og nyde festen og manden.


  • #13   28. mar 2012 synes det er noget andet når det er ens egen børn. min datter skal være der.
    da jeg blev gift havde vi børn med men det gør jeg ikke igen.. jeg kunne ikke rigtig nyde min aften..


  • #14   28. mar 2012 Min mands kusine blev gift i september sidste år og de havde inviteret uden børn men deres egne to var med i kirke og til festen og så blev de hentet da de blev trætte. Det syntes jeg var helt fint.

  • #15   28. mar 2012 Tja det er to vidt forskellige fester man har. jeg arbejder som bryllupssfotograf og jeg vil vove at sige at i langt de fleste har der været børn til stede. til nogle er babyer blevet passet men over 5-6 år for de lov st være med så længe de kan og ellers gå omkuld på en madras elsker bedste går hjem med dem. personligt ku jeg ikke forstille mig mit eget bryllup uden mine barns tilstedeværelse. og så kan man jo ikke rigtig forbyde gæsterne at tage deres med dem;-) tillykke og pøj pøj i fremtiden

  • #16   28. mar 2012 Der må også godt komme børn med til mit bryllup, og mine egne skal selvfølgelig med:) Jeg har kun været til et bryllup da jeg var barn og jeg hyggede med fint sammen med de andrd børn:)

  • #17   28. mar 2012 Har ikke lige læst alle svarene, men personligt ville jeg vælge uden børn.

    Da vi blev gift var Anabell med i kirken(brudepige hun var 1 år) og så med til reception, og så blev hun passet. Det var vores store dag, og hun ville ingen glæde have haft at skulle sidde ved et bord en hel aften og spise pænt


  • #18   28. mar 2012 hmm der må tænkes lidt over det, men det er jo heller ikke her og nu vi skal giftes, men det er jo godt at forberede og planlægge lidt smiley

    Tror næsten det bliver uden børn, ellers vil der ik rigtig være nogle voksne gæster hehe
    Men det er meget forskelligt kan jeg læse hvad folk gør


  • #19   31. mar 2012 Min mand og jeg blev gift på rådhuset da vi ventede vores første datter for snart 7 år siden. Sidste år holdt vi så vores store kirkebryllup og da var vores to piger hhv. 5 år og 3 år. Pigerne fik fine kjoler og blomster og var brudepiger sammen med min veninde og hendes datter i kirken. Efterfølgende var der reception fra kl. 14-17 og her var alle velkomne med børn, og selvfølgelig vores egne. De blev passet af vores nabo somm også var med til reception, og da kl. blev omkring 17 kørte de med vores piger og alle andre børn blev også hentet eller afleveret til pasning. Vi holdt selve festen uden børn, hvorfor jeg også insisterede på at der skulle være en reception så pigerne kunne være med det meste af dagen.
    Men jeg kender også mine piger, kl. 20 senest dejser de omkuld og de er ikke gode til at sove hvor der sker noget. Desuden ville min mand og jeg lige præcis denne dag bare være "mand og kone" , alle andre dage i vores liv drejer sig om børnene, så dennne ene dag skulle være vores og vi nød det rigtig meget.

    Dog skal det siges at havde jeg nu kunne stole på det danske sommervejr, kunne jeg godt finde på at have holdt en heeeelt anden slags bryllup, en havefest, med børn, soft ice maskine, popcornmaskine og nogle små forlystelser, karussel, hvad ved jeg, men lave det til et helt lille tivoli og fylde haven med børn. Men nu blev det i stedet en dag for manden og jeg, med 4 retter, dans og sang til langt ud på natten smiley


Kommentér på:
lidt mere ang bryllup

Annonce