{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.661 visninger | Oprettet:

Hvad ville I gøre? {{forumTopicSubject}}

Dan og jeg har været sammen i 5 år, inden jeg mødte ham var jeg.. Øm, hvordan skal jeg sige det, lidt flyvsk.. Jeg flirtede meget, var ofte på dages, havde mange kærester på kort tid..
Jeg arbejde som bartender i Århus c, så jeg mødte mange..
Nå, men dan og jeg er barndomsvenner, eller bekendte, og han kender min fortid og jeg hans, han var OGSÅ sådan, og arbejde som dj..
Vi blev så kærester og lagde det vilde liv på hylden lidt efter lidt..
Dan er meget jaloux, og kan ikke have når jeg snakker med fyre, får beskeder på facebook, eller nogen han ikke lige ved hvem er kommenterer på noget jeg har skrevet.. Da jeg blev gravid med Axl, havde vi en ven, der var meget forelsket i mig, og skrev frække beskeder til mig i tide og utide, ringede osv. Og selvom jeg aldrig skjulte noget, viste Dan hvad han havde skrevet og hvad jeg svarede, var han stadig meget utryg/usikker på mig og når han fik lidt for meget indenbords, eller vi skændtes, fik jeg altid smidt i hovedet at jeg jo nok også bare havde kneppet udenom...
Nu vil skæbnen så, at Axl ikke ligner Dan ret meget, faktisk næsten ikke, de har samme øjenfarve og øre, men ellers er Axl som snydt ud af næsen på mig..
Det gør så at Dan stadig til tider kan bringe det her på banen med at han sikkert ikke er far til Axl, og at jeg har været ham utro., jeg har så tilbudt at vi kan få testet faderskabet, for dejen har intet at skjule, men det vil han ikke være med til, for som han selv siger, så gør det ingen forskel for ham... Men alligevel kan jeg mærke på mig selv at det virkelig generer mig at han bliver ved med at køre i denne her gænge, og jeg har prøvet at snakke med ham om det, og han liver bod og bedring lige indtil han gør det igen, og igenNu og igen... Og det gør lige ondt hver gang at få slynget i hovedet..
S tænker jeg, om jeg skal få foretaget en dna test uden han ved det, for at have den i baghånden, eller om det bare er at kaste benzin på bålet...
Ja, kom med jeres tanker


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad ville I gøre?
  • #2   2. jul 2012 Det er så lavt at slynge sådan noget ud .

    Jacob var røget ud på røv og albuer!


  • #3   2. jul 2012 Min kæreste fik af vide nogle år før vi blev kærester at han ikke kunne få børn.. vi havde haft 7 års krise og gik fra hinanden (en kort periode) hans x kom ind i billedet og jeg datede en anden i den periode.. vi havde begge følser der ikke vat slukket.. og blev enige om det var os igen og snakkede alt igennem der nu lå og var gemt væk (jeg havde i 4 år brugt 3-4 timer i transport om dagen til og fra job så vi fik aldrig snakket sammen på det tidspunkt) og her blev vi enige om at se om det kunne lykkes at blive gravide.. 2 mdr senere var jeg gravid der dog endte i en sa og igen 2 mdr efter var jeg gravid igen.. min kæreste og jeg snakkede og han sagde han.stole 100% på mig, men det var svært for ham i det han havde brugt 15 år på at forholde sig til, at han ikke kunne få børn.. hun ligner sin far, men vi lavede en faderskabstest som vi købte på nettet og sendte ind og der var heller ingen ting..



  • #4   2. jul 2012 Jeg vile nok også stille stolen for døren, og sige enten stoler du på mig eller også får vi taget den test for det andet er da ikke til at holde til.

    Nu står jeg ikke lige selv i denne situation da vores søn ligner hans far, og hvis det ikke var mig der havde båret ham havde jeg sku nok også undret mig lidt over om jeg nu var mor til ham hehe.. smiley

    Men jeg ville melde klart ud så det kan stoppe smiley


  • #5   2. jul 2012 Men syntes fandme ikke det er i orden han smider i hovedet på dig du er utro hver gang i skændtes

  • #6   2. jul 2012 Ej hvor ville jeg blive ked af det hvis Martin sagde sådan til mig.
    Han har joket med det en gang mens jeg var gravid, at han ville have en DNA test når jeg havde født, så han var sikekr på at han var faderen, selvom han jo godt vidste at det var han 100%. Og jeg tuede over at han kunen finde på at sige sådan.

    Nu du står med en mand der bliver ved og ved at bringe det på bane, så tror jeg simpelthen jeg ville tvinge ham groft sagt. Sige til ham hvor meget det sårer dig at han overhoved kan finde på at sige sådan, og at du derfor kræver den test taget da du ikke vil have den beskyldning smidt i hovedet mere, samt du vil have det gjort inden Axl er så gammel så han måske forstår hvad Dan siger en dag han overhører det. Det kan påvirke børns tanker MANGE år frem, hvis de hører sådan en lille "dum" ting.
    (taler af erfaring - her 25år efter det er sket sidder den i baghoved endnu. At ham der har været min far siden jeg var lille, engang sagde til min lillesøster, at hun var hans første rigtige / egne pige. Altså han er ikke min biologoske far, men mine søskendes biologiske far. Jeg mødte først min bio-far da jeg var 17).


  • #7   2. jul 2012 Jeg bliver også rigtig ked af det..
    Eller dvs. Først bliver jeg rigtig rigtig arrig, og har da også præsteret at pakke både mig og Axl sammen og smutte i et par dage, men desværre, ej det kan man ikke sige, men ja, 'desværre' holder jeg så meget af ham, at når han så ringer eller hvad han nu gør, så er jeg der igen med det samme..
    Men jeg ved også med mig selv, at Axl skal ikke høre sin far sige sådan noget til mig..
    Nu skændes vi ikke ret tit, men når vi gør så er det virkelig et stort et af slagsen...
    Og både Dan og jeg har et voldsomt temperament..
    Men ja, de beskyldninger er nødt til at slutte nu..
    Jeg trodede bare det var spyt de skulle bruge, og det ville jeg tage fra tandbørsten smiley


  • #8   2. jul 2012 Det er spyt ..


  • #9   2. jul 2012 det gad jeg dælme ik finde mig i at høre på, og da ik når i har været sammen så længe.. enten må han stole på mig og blive, eller også kender han vejen ud, hvis han sku blive ved med at sige sådan noget fis..

  • #10   2. jul 2012 Jeg synes det er SÅ stort af dig at tilbyde ham en test.

    Jeg personligt havde losset idioten ud !!!!

    At han ikke vil tage den er plat, og jeg synes du selv skal sørge for at få den lavet. Jeg ved ikke noget om det, men man kan vel som mor også be om at få lavet en sådan test ??

    Kram


  • #11   2. jul 2012 Jeg ville bede ham stille op til at få det testet eller aldrig nævne det igen?!?

  • #12   2. jul 2012 ...og jeg ville bringe det på banen - en god dag - ikke når I allerede er oppe at kører....
    Fortæl ham hvor meget det såre ham og at du gerne vil have lavet testen.....at du ikke ønske den smidt i hovedet i tide og utide og at jeres søn aldrig skal stå model til det....

    Ellers ville jeg ganske enkelt vise ham hvor døren er....


  • #13   2. jul 2012 såre ham = såre dig

  • #14   2. jul 2012 Det nytter ikke noget at din mand bliver ved med at kører i ring, så næste gang han slynger den i ansigtet på dig, så sig med rolig stemme: "Hvad vil du have jeg skal svare til det ? Jeg gider ikke hører på det der mere, så hvis du siger det en gang til, så bliver vi nød til at taget en Dna test. Det nytter ikke at du måske i underbevistheden er usikker på om Axl er din"

    For mig lyder det til at din kære mand stadig er meget usikker på dig (eller sig selv) så prøv evt at tale med ham om det, og om hvad du kan gøre og sige for at han bliver mere rolig..

    Jeg var utroligt usikker på min mand, så vi har snakket meget om hvad han skal gøre for at gøre mig mere sikker på ham. Det har taget mange måneder at lærer, men han ved sådan ca nu, hvordan han lige skal gøre det ekstra for at jeg ikke bliver urolig og usikker. I starten pissede det mig lidt af at Jeg - var nød til at lærer ham det, men eftersom jeg har tænkt mere om det - Hvem andre end mig kan lærer ham hvordan han behandler mig bedst smiley


Kommentér på:
Hvad ville I gøre?

Annonce