{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.372 visninger | Oprettet:

hvad ville i gøre ? {{forumTopicSubject}}

Sagen er den at rune min forlovet pt. Arbejder nat og gerne vil ha ro når han kommer hjem af hvad jeg sagtens kan forstå og unde ham

Min bedste veninde derimod kan ikke forstå at jeg siger at jeg ikke kan ha gæster før han tager på job
Hun er faktisk blevet så kællingfornærmet at hyn pt. Har droppet vores venskab

Skal jeg bare droppe hende også eller hvad

Vil gerne vide om det er mig der er gal på den


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad ville i gøre ?
  • #1   13. mar 2013 Hvis hun har droppede jeres venskab pga det, så er hun bestemt ikke noget vejr efter min mening..

  • #2   13. mar 2013 Der er ikke meget bedste veninde over den behandling, men kan i ikke bare ses hos hende?

  • #4   13. mar 2013 Hun bor stadigvæk hjemme så det kan vi ikke

    Og rart at høre at jeg ikke er gal på den
    Er nu sikker på at det er normalt at tage hensyn til sin partner hvis han eller hun har nattearbejde
    Hvis det var mig gad jeg heller ikke ha folk på besøg


  • #5   13. mar 2013 Det er også helt fair at tage hensyn. Men han sover vel ikk al den tid han er hjemme?

  • #6   13. mar 2013 Nu arbejder min mand også nat torsdag fredag og lørdag, og han vil altså også gerne have lov til at sove. De dage arbejder han 12 timer hver dag (han ejer et beværtning) så han har brug for den søvn. Så hvis jeg skal være sammen med nogen tager jeg ud af huset så han kan sove.

    Jeg synes ikke det er fair hun ikke kan tage og se det fra hans side af. Han har jo ikke andre muligheder end at sove om dagen. Mine veninder respektere 100 % at min mand skal sove når han har natarbejde og det synes jeg bestemt også hun skal. Jobs hænger ikke på træerne lige nu, så han kan jo ikke bare skifte det job ud.


  • #7   13. mar 2013 Altså jeg er faktisk nået dertil hvor jeg har sagt til ham at jeg sover ude i morgen for at han kan sove og være frisk til hyggelørdag med sønen og mig

    Og altså gan sov i forvejen meget syntes jeg og det var da hans arbejdstid hed 14 til 23

    Nu sover han til kl.16 hvis han kan men er der så også til hjælp med barn og oprydning når han er vågen


  • #9   14. mar 2013 Jeg forstår godt din tankegang, min mand arbejdede også nat da jeg lærte ham at kende, det var fra 18 - 06 men han var så først hjemme kl 07 og så i seng omkring 7.30.. Og der sov han til omkring kl 14.. I de første 3 år vi var sammen var det også ganske naturligt for mig og min omgangskreds at hvis vi skulle tilbringe tid sammen så var det ikke herhjemme..
    I 2008 kom vores søn så til verden og klart nok så kommer der jo lidt mere gang i huset med sådan en bette trold men det rørte ikke min mand og ja da vores søn så var 6 måneder blev jeg ansat som dagplejer og så er der jo altså ikke meget ro.. Men så findes der noget der hedder ørepropper og det sover min mand med..

    Så jeg kan sagtens følge din tankegang men med mit eksempel ville jeg bare vise at det kan godt lade sig gøre at have besøg mens han sover, medmindre han da vågner af at der bliver tabt en knappenål på gulvet...

    Ja jeg ved ikke hvad du skal gøre med din "veninde" virker som om jeres venskab ikke betyder så meget for hende hvis der ikke skal mere til før hun smider det hele væk...


  • #10   14. mar 2013 Jeg ville jo mene. At bare for din mand arb nat skal du ikk lukke hele dit liv ned.
    I kan vel godt sidde og snakke over en kop kaffe selvom han sover?




  • #11   14. mar 2013 Problemet er at hun snakker meget højt og når man siger hun skal dæmpe sig ldt gør hun det i 10 min. Også har hun glemt det igen

    Og han sover gerne mere end 7 timer hvis han kan komme til det ellers er han ikke udvilet som han selv siger


  • #12   14. mar 2013 Så kan man jo bare be hende om det igen og igen det lyder i mine øre ikk som om du særlig villig til beholde hende som ven

  • #14   14. mar 2013 Undskyld men så må han sgu finde ørepropperne frem. Du kan da ikke gå på listefødder en held ag fordi han skal sove i 12 timer.

  • #15   14. mar 2013 Ja altså jeg vil nu også mene at man er udvilet efter 7 timer

    Men gider ikke vække ham fordi så ender vores dag bare med surhed


  • #16   14. mar 2013 Du behøver heller ikke vække ham, men han må acceptere at efter 7-8 timer der lister du ikke rundt længere. Du skal vel også støvsuge og den slags?

  • #17   17. mar 2013 Ja men veninden er droppet helt nu
    Og jeg har sagt til manden at efter kl.14 så lister jeg ikke rundt længere
    For ellers får jeg aldrig lavet noget i hjemmet


  • #18   22. mar 2013 Jamen nu er hun jo sådan set bakket ud og efter de beskeder hun har skrevet til mig så blir hun ikke tilgivet

  • #19   23. mar 2013 Altså jeg arbejder nat. Jeg arbejder fra 24 til 06.30
    Jeg er hjemme ca kl 7, men skal så have sønnen op og i bh. Så jeg kommer ofte først i seng 8.30 Så sover jeg til kl 15.00 for så skal jeg op og hente sønnen. Manden har først fri kl 20 for det meste.
    Så jeg får kun ca 6 timers søvn.

    Hvis manden er hjemme må han gerne have gæster de skal bare være muse stille, da jeg sover let, og hører hver lyd.
    Så for det meste er der ro indtil om eftermiddagen kort inden jeg skal op.

    Og han ved jeg gerne vil ha ro, og familie og venner ved godt jeg arbejder nat og derfor har brug for søvn om dagen, og det er intet problem her.

    Tænk hvis der skulle være nogle og forstyrre jer når i sover om natten? træls ikk?
    Uafbrudt søvn er det værste, om man så sover dag eller nat.

    SÅ her vil jeg gerne have ro til kl 14 og helst gerne til kl 15, når jeg står op.
    Og det forstår de alle.


Kommentér på:
hvad ville i gøre ?

Annonce