{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.441 visninger | Oprettet:

Mine følelser for manden er væk! :( {{forumTopicSubject}}

Hej piger.
Jeg har den sødeste og mest betænksomme kæreste, han har altid været der for mig, er meget sød og omsorgsfuld og tvivler på jeg kan finde en anden der er så god som ham + økonomien er i orden og han har styr på job osv. MEN.. når han er i byen er han først hjemme mellem 7 og 9. skriver ikke rigtig til mig og vi lever meget "hver vores liv". Han arbejder meget + han har håndbold 3 gange om ugen. Så han er først hjemme kl 21 mandag, tirsdag og fredag og de andre dage omkring 17 tiden. Selvom han er hjemme har han ikke "fri" han sidder ved computeren og roder med sit firma, også i weekender, han har meget svært ved at slippe det og han vil ikke lave det om, for han vil yde den bedste service for hans kunder. fair, men føler aldrig han er 100% til stede og har "fri". Jeg har fundet nogen sms'er for et stykke tid siden jeg ikke synes var helt ok, men har lagt det bag mig, han sletter altid alle hans sms, når han har været på com sletter han alle de sider han har været på, hans koder osv er meget hemmeligt, han siger det er hans og det ikke vedrøre mig, men synes bare det virker mærkeligt. Jeg er da selv ligeglad om han kender til mine koder, ser sms'er osv. ikke fordi jeg vil snage men ser bare tit han sletter alt.. Vi laver aldrig rigtig noget sammen mere,vi har aftalt vi skal på en tur sammen nu her men jeg gider bare ikke smiley han kom hjem fra byen her kl 9 og ville putte, men sagde bar jeg havde ondt i maven for gad ikke smiley er så ked af jeg har det sådan, men har ikke haft et alt for nemt barn og (dreng på 6 mdr) og han har bar krævet så meget af min tid og overskud, så jeg har måske lidt "glemt" min kæreste og nu er jeg i tvivl om følelserne er helt væk eller om de kan blusse op igen.. Hvordan ved man det?? smiley Jeg har bare haft en lang periode nu hvor jeg har været ked og trist og ikke rigtig savnet ham når han har været væk.. Jeg er begyndt at være ligeglad med hvad han laver og hvad han foretager sig og drømmer bare om at være alene med min dreng. men samtidig er jeg så fandens bange for at fortryde hvis det her nu bar er en "dårlig periode". Jeg har været væk fra ham 3 mdr før og der fortrød jeg, men måske det var pga trygheden og det vante, jeg ved det virkelig ikke?" jeg vil heller ikke tage min dreng fra hans far for de elsker virkelig hinanden men tror desværre bare min dreng måske mistrives pga mit dårlige humør påvirker ham for tiden, selvom jeg gør alt for han ikke mærker til det, så gør han måske alligevel.. Jeg ved ikke.. Jeg synes bare alt er trist, og føler mig nedpriotiteret for tiden. Jeg har snakket med min kæreste om det før mange gange hvordan jeg har det med han arbejder så meget og har så travlt, men han siger bare jeg vidste hvad jeg gik ind til og det kan ikke laves om for det er sådan han er. så det er sådan lidt "take it or leave it". Åhr er bare så meget i tvivl.vil så gerne gøre det rigtige for alle parter. Vi har været sammen 3,5 år og har altid været meget on/of. smiley Det er så svært det her. Han snakker om vi skal købe hus sammen og jeg ved bare ikke om det er det jeg vil smiley help girls!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mine følelser for manden er væk! :(
  • #1   23. sep 2012 Ud fra det du skriver virker din kæreste som en fin fyr smiley med meget lidt tid til sin familie smiley var jeg i din situation ville jeg først og fremmest stille spørgsmål til de slettede SMS,er og sider virker lidt mistænksomt for mig smiley og så ville jeg tage en snak om det med at pivotere familien lidt højere frem for byen og sport når han i forvejen arbejder så meget smiley er han ikk til at hug og stik i ville jeg give ham valget familie eller byen/sport smiley ikke at han skal skære helt ned for det smiley
    Ville ikke smide et forhold væk som det du har uden at prøve at rede det smiley som du selv siger du kunne gå hen og fortryde smiley


  • #2   23. sep 2012 Jeg tror, at de tanker du har, om at forlade ham og være alene med din søn, bunder i, at du føler dig lidt magtesløs. Du ved at han ikke er til at hugge eller stikke i, og derfor føler du ikke der er andet at gøre, end at forlade ham. Men samtidig er du slet ikke parat til det, da han jo er en dejlig kæreste NÅR HAN ER DER!

    Jeg ville snakke med ham om det igen, og sige at det sårer dig meget, at han ikke er der så meget. At du har haft de tanker, som du har, om at forlade ham - men at du ikke kan få dig selv til det fordi du gerne vil løse det her.
    Når snakken om hus kommer op, kan du sige, at så skal der andre boller på suppen, fordi du vil ikke sidde i et hus alene, når han arbejder/fester/træner så meget som han gør.

    Held og lykke med det!


  • #3   23. sep 2012 jeg syns det lyder som om han egentlig bare er bange for at være singlemand igen.. at han så bare vælger at lade det være sådanne fordi han ikk tør se virkeligheden i øjnene som du tør.. jeg ville tage det meget op til overvejelse om det var det jeg skulle hvis jeg var dig.. også fordi som du siger går det ud over din søn... det jo ikke sjovt for jeg ved hvordan et barn bliver når forældrene ikke er det de har været.. barnet bliver utidigt og fustreret... og det ikk godt jo..

  • #5   23. sep 2012 Det hårdt for dig..

    jeg ville nok spørge ham om han virkelig vil jeres forhold, det kan være han ikke selv kan se det at han ikk " tager sig af dig " som du gerne vil fortæl ham hvad du føler og mangler i jeres hverdag..

    vis han ikke for advisen hvordan du har det så har han ikk en chance for rette op på det..

    og tit ser man jo osse vis mor og barn har det godt hjemme og virker glade jamen så tror far alt er fint...

    her hjemme tror min mand osse at byture og arb kommer først i billedet...
    Jeg har bare brugt tiden på hygge mig med Emma og tænkte jamen han skal bare have lidt luft for familie livet " forstået såen at man bare trænger til snakke med voksen og at alt ikk kun handler om ble og baby"

    efter noget tid begyndte by turen og startet torsdag og onsdag og til sidst hverdag hvor han en dag kom hjem og Emma ikk ville være hos ham og sagde at så længe du ikk deltager i famile livet jamen så vil hun jo helst være ved mig da vi altid er sammen.. Og der gik det op for ham at vis han skulle være mere med så var han nød til blive hjemme lidt..

    Så nu er vores uge sådan her..
    mandag er han på noget aften skole og så bader jeg og putter Emma

    Tirsdag er jeg til zumba i to timer så er han hjemme og bader og putter osv

    Onsdag er jeg til zumba i en time også er han alene hjemme hende

    Torsdag er vi begge ude hantil gokart. Mig til zumba så kommer farar og passer og putter..

    Fredag tager han som regl i byen men sådan har det altid været i vores forhold at fredag fester han vi har været sammen i tolv år så nyder den aften for mig selv.

    Lørdag og søndag er vi begge hjemme og hygger ..


    Jeg tror måske du skulle prøve få en fri aften hvor din mand er hjemme hos jeres barn alene så han osse kan prøve se hvor meget der skal gøres inden putning det ville osse styrke far og barns forhold...

    Håberi for det løste..


  • #6   23. sep 2012 Har haft det på samme måde med min kæreste.. vi har også været sammen i 3½ år nu...

    Jeg tog først en snak med en veninde om hvad hun synes... og hun fortalte mig om noget som mange mange måske ikke oplever... men mange siger der er en 3½-4 års krise i et forhold også...
    Men først gjorde jeg op med mig selv hvad jeg ville, brugte nogle aftener på at skrive alle mine tanker og følelser ned i en dagbog, det gjorde det hele lidt nemmere for mig... efter lidt tid kunne jeg jo se, jeg elsker jo min kæreste, og derefter viste jeg ham hvad jeg havde skrevet og gav ham simpelthen lov at læse det hele, så han virkelig kunne se hvordan jeg havde det...
    Side da er han blevet sådan okay til at være Far for vores pige og være kæreste for mig.... vi har derudover indført 1 månedlig dag hvor vi har kæreste aften.. vi enten hygger når vores datter er puttet med film og alt der høre med, eller får prinsessen passet og tager ud og spise eller noget i den stil hvor vi bare laver noget sammen smiley Nu køre det hele bare skønt smiley
    Så det er da en mulighed at prøve dette..


  • #7   23. sep 2012 Snak med ham... Længere er mit råd ikke. Og fortæl ham præsis hvad du har skrevet her. Ærlighed kommer man længst med. Og det skal sindbelthen bare siges som det er. Og så må du sige at du kan ikke forsætte sådan her hvis det bliver ved.
    Så har du kastet den lidt over på ham, og så må han afgøre hvad han vil. For ved at du siger det, viser det at du stadig vil prøve.


  • #8   23. sep 2012 Vil også sige at det med by tur kan man godt ligge på hyllen. Og det burde han også. Ellers så skulle i sindbelthen dele det, at den ene weekend tag han over, så du kan tage ud. Men det løser så ikke noget i længden heller. Men det ville gøre det fair som det er nu, så kan han også prøve det.
    Men han burde ligge by turene på hyllen. Arbejdet vil jeg sige er ret vigtigt, også da det nemt kan være svært at finde noget idag. Men også bare at have økonomien iorden.
    Men tror det ville hjælpe en del hvis de by ture også blev lagt på hyllen, Og så lave noget sammen.


Kommentér på:
Mine følelser for manden er væk! :(

Annonce