{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.818 visninger | Oprettet:

Endnu et emne (knas i forholdet) {{forumTopicSubject}}

Hej de damer

Her kommer der endnu et emne!! (beklager)
Min kæreste og jeg har været sammen i 3 år og har en datter på 2. (dvs. blev gravid ved uheld lige da vi mødtes næsten)
Det har været en hård kamp, både med hans familie og vores forhold sammen, for at få det hele til at fungere.

Men nu, føler jeg vi bare bor under samme tag?
Jeg har mistet mine følelser på det plan, til ham.. Og det er nok nu smittet af på ham!
Nogle dage kysser vi ikke engang hinanden, sidder i hver sit rum, med hver sin computer når vores datter er puttet.
Vi laver aldrig noget sammen.
NÅR han så giver mig et kys, holder om mig oa. føler jeg nærmest "afsky?".. Har ikke lyst til at være så tæt på ham.. smiley
Vi har nok haft sex ca hver andet mdr. det sidste års tid, og det har været pga. jeg har følt pligt og ikke lyst.

Mine følelser er lige så stille prallet af for ham, i løbet af det sidste år til 1,5..

Men sidder og "holder ud" i håb om det bliver bedre? At det bare er en face...?
Og tankerne........
....hvad hvis han ville få forældremyndigheden?
....hvad hvis han fik en ny kæreste der skulle være omkring min datter??? (os selv om det var som weekend far)
...hvad hvis jeg fortryder?
...hvordan med økonomi?
...hvordan vil han, hans familie og menneskerne omkring os reagere?

Og andre gange, der føler jeg måske at jeg stadig elsker ham.. bare lidt?

Hvor længe skal man holde ud??
Er det dumt at springe fra? Skal jeg se om den lille bitte bitte flamme blusser op igen`, eller er løbet kørt?






Oven i hatten, bliver jeg informeret af en veninde, at han skulle ha skrevet noget upassende til en pige.. (jeg er dybt imod at gå bag ryggen på sin partner og tjekke mobil osv.) MEN jeg logger på hans facebook og finder privat beskeder hvor han skriver noget så som :
"....du har jo os så travlt at du ikke har tid til en kæreste.. Men det er også nemmere uden!"
"....her går det som godt nok. Den bette er jo dejlig som altid"
"...syntes bare du skal vide at dit nye hår er virkelig smukt til dig"

Ikke fordi det er de helt HÆFTIGE beskeder, men føler mig alligevel stødt over dem?
Vi har absolut INTET med hende at gøre.. Hun er en af hans kammeraters X, fra før jeg mødte min kæreste, men jeg kender hende fra min skoletid.



Puuuh en smørre smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endnu et emne (knas i forholdet)
  • #1   23. sep 2012 Jeg orker ikke lige at skrive en lang smøre, men jeg står i præcis det samme dilemma som dig - du er velkommen til at skrive til mig, så kan vi da støtte hinanden lidt. Jeg fremlagde til manden idag hvordan jeg havde det, og han var enig i alt hvad jeg sagde. Jeg tror ikke vi kan finde gnisten igen, jeg føler intet for ham mere.. andet end han er far til mit barn og vi kæmper bare for vores drengs skyld.. men vi tænker et par dage hver for sig og så tager vi en snak...

  • #2   23. sep 2012 Mit tidligere forhold, var vi sammen i knap 8 år. Godt nok uden børn.
    Men men men... Det du føler er sku ganske normalt, og det kommer alle forhold igennem som er mere seriøst, og længer varende forhold.
    Der er små test, som man sindbelthen må overleve.
    Og især med børn. Men det hjælper I HVERT FALD ikke at i så sidder så langt fra hinanden når i laver noget.
    I flest af de tilfælde handler det om den ene el. begge bruger deres stolthed til ikke at gøre noget, og tage skridtet selv til at prøve.
    Man burde kunne sidde ned og snakke sammen omkring det, og evt. lave hver sin liste, og så få den til at passe sammen med sin partners liste.

    Men husk, at i et hvert parforhold kommer der forskellige test, og men er itvivl om sine følelser, fordi meget er rutinebreget.
    Hvis man har det sådan, kommer man aldrig i et langt forhold hvis man bare vælger at gå ud af det efter den her følelse.
    Nogle oplever det efter 3 år, andre 8, og nogle 15. Men de kommer.
    Nogle bliver itvivl om deres følelser, andre har en veninde/ven, som de begynder at føle noget for, osv osv osv.... Så bliver man nødtil at kotte forbindelsen til den ven/veninde, f.eks...
    Men der kommer TEST. Gør noget ved det, hvis i mener det!

    Min erfaring, og min mening omkring dette. Har oplevet det samme i et forhold på 8år.


  • #4   24. sep 2012 Jeg havde det
    Mere
    Eller mindre på samme måde
    Som dig.. Og det
    Endte
    Med
    Jeg gik fra ham
    Og kan mærke
    At det er
    Det rigtige smiley du må tænke dig
    Godt om måske
    Tag en snak med
    Din kæreste omkring det
    ?


  • #5   24. sep 2012 Jeg havde det på nøjagtig samme måde som dig. Men jeg blev, og vi kæmpede. Og nu er gnisten der igen. Vi har været sammen i snart 9år, og der været både op og nedture i de 9år, og ja vi har skændes meget, men det er blevet meget bedre. Vi kæmpede for vores drengs skyld. Og ja det har hjulpet utrolig meget. Håber i finder en løsning som i begge kan leve med, for Lykkelige forældre hver for sig er bedre end hvis i er sammen og ulykkelige, for jeres barn kan mærke det. Og kan reagere ved at bliv ked af det, indelukket så håber i tænker på jeres barn frem for alt smiley Held og Lykke smiley

Kommentér på:
Endnu et emne (knas i forholdet)

Annonce