{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.722 visninger | Oprettet:

Er jeg gal på den :( {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen..

Pyha ja ved ik om det er mig men min eks og jeg skal op og se vores søns nye skole i morgen, og da jeg skriver til ham om han kommer skriver han ja hvis hans kæreste kan hm, de har så været sammen i 4 mrd og ja jeg kan ik lige se hvad hun skal med for.

Hun er nu rigtigt flink det ik det men synes bare at det er en del mellem mig og faren og ik kærester, så skulle jeg måske også have min kæreste med, han ser i det mindste børnene mere og vi har været sammen e 1½ år, men nej virker forkert når faren nu kommer men ja hvad mener i der ude om det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er jeg gal på den :(
  • #1   13. nov 2012 Nej, du er ikke gal på den. Kan slet ikke se hvad hun skal med for.

    Er det et stort problem, så spørg ham om det virkelig er nødvendigt at hun deltager. men får I nemt konflikter, så ville jeg lade den ligge, eller tage den med ham en anden gang.


  • #2   13. nov 2012 Skal jeg tale som mor så vil jeg sige hun ikke skulke med, sksl jeg tale som skolelærer, kan jeg godt se fornuften i hun er med, så hun også får en indføring i skolens rutiner, hvor hun skal hente, bringe, aflevere, hvor klassen ligger osv smiley

  • #3   13. nov 2012 jeg har spurgt ham pakkede det meget pænt ind da han hurtig bliver sur men hans svar var bare fordi han nu var sammen med hende også kunne hun også se skolen, så det fik jeg ik meget ud af skal også siges at han ik selv tager noget ansvar for børnene med mindre han har en kæreste, men ja lige nu ville jeg ønske han ik kom

  • #4   13. nov 2012 Mor til A,
    men faderen har jo kun kendt hende i 4 mdr? Hun skal jo slet ikke hente og bringe eller noget i den stil. Det er da forældrene der skal det?


  • #5   13. nov 2012 Var de i et seriøst forhold, og havde kendt hinanden i lang tid, kunne jeg forstå hans ønske om at hun deltager. Men ikke når hun er SÅ ny!
    Han bør slet ikke involvere hende med jeres søn, når ikke han har kendt hende i længere tid.

    Jeg ville være meget ked af det, hvis min eks mente at hans nye flamme skulle spille så stor en rolle i vores søns liv.

    Hvis han ønsker at vise stedet til hende, kan de jo køre forbi der en anden dag. Og så synes jeg det er lidt underligt, at han kun kommer, hvis hun kan? Agter han ikke at komme, hvis hans kæreste ikke kan få tiden til det?


  • #6   13. nov 2012 Kan godt se hvis de nu fik med skolen at gøre men de kommer ik til at hente el noget på skolen da jeg altid gør det kan lige se forældremødet hvor der så møder 4 mennesker op. og ja synes det er fedt hun ville deltage hvis jeg nu ik var der men når begge forældre er der kan jeg ik se hvad andre skal der ind for

  • #7   13. nov 2012 mor til Vito: lidt det jeg tænkte også, men ja sådan er han de flyttede sammen efter en mrd det kunne jeg jo ik rigtigt sige noget til men den her er svære at sluge synes jeg


  • #8   13. nov 2012 Tina,
    det er godt nok også tidligt. Jeg forstår slet ikke at man flytter sammen efter så kort tid, når man har et barn!
    Jeg går ud fra at jeres søn også kommer hjemme hos sin far?

    Min søns far flyttede også sammen med sin kæreste efter ganske få måneder - sådan er han altid, og det ved jeg, derfor kan jeg endnu ikke betragte deres forhold som seriøst.
    Til gengæld havde han ikke samvær hjemme, det har han stadig ikke, og hun mødte først vores søn da de havde været sammen omkring 6-8 mdr (kan ikke huske det helt præcist). og han var flink nok til at spørge mig om det var i orden.


  • #9   13. nov 2012 Jo begge vores børn er hos ham hver anden weekend, og ja han plejer også at flytte sammen tidligt med dem han er sammen med så hellere ik noget nyt i det, men ja første gang han sådan rigtig deltager i noget efter vi gik fra hinanden

    Synes bare selv det ser mere seriøst ud at forældre kan sammen for børnene skyld og hvis man skulle have alle med der evt skulle hente børnene skulle man jo også have bedsteforældre og sådan med også dem kan man altid tage med en anden dag synes jeg


  • #10   13. nov 2012 Hvis faderen er klar til at tage hende med til møde på skolen er han også klar til at lade hende hente og bringe.. Det tror jeg roligt du kan regne med smiley

  • #11   13. nov 2012 Det er en skam I ikke er enige om hvordan I tackler jeres partnere.

  • #12   13. nov 2012 mor til A,
    men et menneske man har kendt i sølle 4 mdr, bør da aldrig få lov at spille så central en rolle i et barns liv? Det er jo totalt vanvid?

    Man kunne jo som forælder også overveje at tænke på sit barn smiley



  • #13   13. nov 2012 Anja: kan kun give dig ret, men jeg synes at det fremgår tydeligt hvilke type far der er tale om her..


  • #14   13. nov 2012 Mor til A ja tror jeg også men ja må jo bare bide det i mig sku bare svært nogle gang det jeg faktisk frygter mest er hvis de går fra hinanden og en ny skal slæbes der op hvad lærer og sådan så tænker


  • #15   13. nov 2012 Vil lige tilføje at der er lige så mange gode fædre der ude bare så det ik kun er negativt smiley

    Mor til Vito ja drømme er jo at kunne samarbejde hele vejen igennem og snakke sammen om tingene


  • #16   13. nov 2012 Mor til A,
    ja, det tror jeg så også du har ret i. og det er ærgerligt, at den slags ting nogle gange har lidt svært ved at sive ind.

    Jeg er måske ikke altid begejstret for min søns far, men selvom han måske ikke er enig, respekterer han at jeg synes vi skal tage det stille omkring vores partnere og vores søn!


  • #17   13. nov 2012 Tro mig, jeg ser mange børn hvor både mødre og fædre slæber nye partnere med hjem hver weekend, og tilmed bruger deres børn som samtaleterapeut..
    Og det er ikke kun ressourcesvage familier hvor det forekommer..
    En dreng i 4. Klasse kender ikke sin biologiske far, men mor har været gift og skilt 6 gange i den tid han har gået i skole, dertil sksl lægges dem hun har dater i mellemtiden, jeg tror jeg har set en ny mand hver gang der har været samtaler..
    Den knægt har et så forkvaklet forhold til kærlighed, sammenhold, følelser, ja selv venskaber at jeg tvivler på han ender 'normalt'


  • #18   13. nov 2012 Mor til A,
    det er virkelig synd sådan noget. Jeg kan godt forstå at det er svært at omgås sine børn og kærester samtidig uden at nogen af dem mødes. Især når man er helt alene med barnet. Men man må virkleig tænkte langsigtet.

    jeg har mødt en fyr, som jeg ser en del hveranden uge (når hans børn er hos eksen).
    Da Vito jo er her stort set alle døgnets timer, er det lidt uundgåeligt at de mødes, for han sover her. Men vi kysser og krammer ikke, han deltager på ingen måde aktivt med Vito og tager ikke del i hans pleje. Han leger med ham, ligesom enhver anden gæst ville gøre det.
    Og han spiser kun sjældent med.

    Og den eneste grund til at han "får lov" at være så meget med, mens Vito er vågen, er fordi Vito endnu er så lille. og når han er her hele dage, er det i den weekend hvor Vito er hos sin far i dagtimerne.

    jeg synes det er smaddersynd når man konstant præsenterer sine børn for nye voksne, og hele tiden kræver af dem at de forholder sig til den nye relation, og forventes at knytte sig til vedkommende.

    Jeg håber ALDRIG jeg bliver sådan en mor, og det er klart min største bekymring om jeg eller min eks vil komme til at præsentere Vito for for mange forskellige partnere.


  • #20   13. nov 2012 lene mor: hvis han havde sprugt mig havde jeg også sagt nej til de begge deltog men han mener desværre ik det er noget jeg skal blande mig i


  • #21   14. nov 2012 jeg får måske på puklen. men jeg syntes ikke du er gal på den overhovede,
    jeg har selv en kæreste som jeg ser i weekenderne vi har været sammen 5 mrd og max har de sidste 2 mrd også set ham og været sammen med ham og mig de weekender han ikke er hos sin far, jeg står for max giver mad og skifter osv. men han leger og hygger sig med ham og mig. max er super glad for ham der er intet der. men ville aldrig tage ham med til møde i vuggestuen eller til nogle arrengementer. for det er for mig og max far.


Kommentér på:
Er jeg gal på den :(

Annonce