Hvornår er nok, nok? {{forumTopicSubject}}
Ja, hvordan fanden skal man vide om ens parforhold kan blive bedre?
Hvor meget skal man gå på kompromis med hinanden?
Er det okay at træffe beslutninger uden den anden er enig? Eller skal man altid trække sig, hvis den anden er uenig?
Hver dag gør jeg ting for min kæreste, simple daligdagsting, men noget som letter hans dagligdag. Smører frokost, går ofte med hans hund osv.
Hver gang han kommer med noget han godt kunne tænke sig, siger jeg at det lyder som en god ide og støtter op om det. Her er det for det meste en hobby, da vi ikke rigtigt laver andet end arbejde og være hjemme. Ja vi lever meget som om vi har børn, men det har vi ikke. Han vil ikke før jeg er færdig og fået job.
Jeg træner hund, men er meget ked af at være der hvor jeg er, og sagde jeg i vinterpausen så istedet ville prøve motionsboksning, så jeg får en god omgang motion. Dette synes han ikke jeg skulle, på trods af at jeg ville være mere hjemme, da det ikke tager så lang tid som hundetræningen.
Dette droppede jeg.
Jeg startede op til træningen igen og det er stadig trist at være der, så der sagde jeg at jeg nok stopper, men jeg vil finde noget andet. Da jeg vil blive træls af ikke at gå op i noget.
Men i lørdags var jeg et andet sted og træne hund, og det var fedt. God stemning og den hjælp jeg skal bruge.
Inden havde jeg sagt at jeg ikke ville starte der, da det er for langt at køre benzin mæssigt. Dog fik jeg i lørdags de tilbud om at køre med nogen derop hver gang, og derfor halvering i pris.
God deal!
Jeg sagde ja tak, og tænkte ikke at dette kunne være et problem, da det jeg så bare lavede om mandagen bliver rykket til en anden dag.
Men det var det.. Han er møg sur og siger han ikke kan stole på mig, nu hvor jeg sagde jeg ikke ville starte.
Han synes ikke je skal. Ligesom med andre ting. Men jeg vil virkelig gerne og nu har jeg jo valgt at få en hund som kræver en del træning, så kan ikke se problemet.
Jeg vil seriøst ikke føje mig på denne, for så føler jeg ikke at jeg har mig selv mere i dette forhold..
Men jeg føler også lidt nu, at jeg bare har lyst til at vise ham hvad det er han kommer til at mangle hvis jeg går fra ham..
Det skal lige siges at for en måned siden var vi ved at gå fra hinanden, jeg synes det var af en latterlig grund og derfor pålagde mig hele skylden, da han virkelig ikke mente at han havde en del af den, og vi ikke forstod hinanden hvis jeg ikke kunne se det kun var min skyld..
Det er altid min skyld, i følge ham..
Hvornår ved man at man har fået nok?
jan 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 10 Svar: 495
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 35 Svar: 626
Han har ingen ret til at bestemme, hvad dine hobbyer er eller skal være! Føj siger jeg bare - han har mere travlt med at gøre dig til sin mor.
Er han meget jaloux?
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 105 Svar: 452
Men jeg tror man ikke er itvivl. Men tag en snak med det først hvor i ikke har andre aftaler. Tror i har behov for at snakke
dec 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 57 Svar: 328
jeg har talt med ham om det, og også dengang med boksetræningen.
Der sagde jeg at jeg følte at jeg blev spærret lidt inde, for ligemeget hvad jeg ville så var det en dårlig idé.
Selv med arbejde. Jeg tager alt det arbejde jeg kan, for ikke at have su-gæld på trods af jeg stadig studerer.
Dette blev han ked af og sagde det var urimeligt. Men det er jo sådan jeg følte/føler.
Jeg har bestemt mig for at starte til den træning EN gang om ugen, og så hvis han ikke kan acceptere dette, så er det desværre nok heller ikke den rigtige mand jeg har mig.
dec 2008
dec 2008
Jeg ville ønske han lavede noget ved siden af arbejde, for så kunne det være han havde større forståelse for det.
Men det er heller ikke ham der har bedt mig at skære ned på træningen, det er eget valg. Men jeg har også valgt at jeg VIL træne en gang om ugen.
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
dec 2008
Jeg tror lidt jeg er afklaret med hvornår jeg siger stop..
Det er bare så mega svært at vide om man skal, når det så går godt, som det før for det meste, så kan det bare ikke blive bedre!
okt 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 46 Svar: 973
Ja jeg havde sat mig ned, med en lidt muggen bitter tone havde jeg spurgt ham på en ret så pædagogisk irreterende måde om hvad HAN vil!! OG hvad HAN vil have at jeg sku!! Sæt dig ned foran ham med hænderne foldet og se stram ud i betrækket. Det havde 100 virket her. For han ved godt at når jeg kommer med det fjæs så er der noget der ikke er helt som det skal være
Så ville jeg se om det var nogle ting jeg ville slå mig til tåls med.
Umiddelbart så virker han ikke ret glad eller taknemmelig for dig og den tid du bruger på ham. Man skal ikke føle sig låst fast eller gemt af vejen.
Du skal bruge den tid på din hund som du vil.
Jeg har selv hest og rider. VI har 2 børn men det her, er noget jeg bare SKAL! For det er MIN tid og MIN interesse. OG får jeg ikke lov til at være mig, så duer jeg ikke som mor til daglig. Det er mit fristed og mit råderum.
Man skal aldrig lade sig selv syne hen.
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 88 Svar: 1.198
dec 2008
der er siden hen sket en masse. En dag fik jeg nok og pakkede mine ting.. Det fik manden på andre tanker og siden den dag har det været rigtigt godt, og det er et halvt år siden nu
Jeg står fuldstændig fast ved egen beslutning og det ved han nu
Hvornår er nok, nok?