{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
925 visninger | Oprettet:

begynder at blive nervøs!!! {{forumTopicSubject}}

Ja nu syntes jeg det er ved at være tæt p´å!!

Jeg er så nervøs for hvordan fødslen går, ikke om jeg kan holde smerterne ud eller om det ender i kejsersnit. Jeg er nervøs for om man hæver op dernede.. Ja måske jeg er underlig smiley Men jeg er begyndt at hæve meget op dernede efter sex, og så tænker jeg bare hvad så efter en fødsel eller under fødslen?? Jeg er øm og hævet efter sex, kan man så godt klare en fødsel?? Eller kan man hæve så meget op at det ikke er muligt at føde naturligt??
En anden ting er plukveer de må vel gerne komme lidt hyppigere her i uge 35?? de gør ikke ondt eller noget syntes bare jeg har flere end for ett par uger siden.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  begynder at blive nervøs!!!
  • #1   6. aug 2009 Man er vist meget irritabel i underlivet når man er gravid, det var jeg i hvert fald. Hævede også efter sex, men har født 2 børn helt naturligt..
    Og det er jo klart du vil blive hævet når du skal til at føde, og det er helt normalt smiley
    Syns du skal snakke med din JM om det, hun kan bedre forklare dig det smiley


  • #2   6. aug 2009 Okay tak for svarene smiley Havde tænkt mig lige at snakke med lægen om det i næste uge!! Men kan jo selvfølgelig ligeså godt være jordemoderen..

  • #3   6. aug 2009 Jeg havde også en periode hvor jeg var meget nervøs, men nu er det næsten blevet overskygget af UTOLDMODIGHED!!! og jeg vil sige jeg har gået og blevet mere og mere klar de sidste uger..
    Så har det sådan nu dt går som det går!


  • #4   6. aug 2009 det er ganske normalt av være nervøs (: - det var jeg også i en periode, tag en dyb indåndning og tænk engang, du får snart din guldklump ud smiley

    ja man hæver bagefter, eller det var jeg, men det er kun et par dage, så er det ovre igen, og det er jo det hele værd når man kommer hjem med sin skønne baby ..

    men når du står i det, så tag det som det kommer, jeg var slet ikke nervøs, jeg tænkte bare ikke længere frem end det var til at overskue ..

    du skal virkelig glæde dig! det er så skønt, jeg kan ikke engang huske smerterne, så jeg vil da gerne prøve igen (; og helt ærligt, jeg vil hellere føde end at være gravid, smerterne ved en fødsel kan man jo se en ende på smiley

    Held og lykke til dig når du når så langt, plukve spørgsmålet kan ejg desværre ikke hjælpe med, dem havde jeg ikke, ikke jeg kunne mærke smiley


  • #5   6. aug 2009 Halløjsa du er bestemt ikke den eneste... jeg er idag 39+1 og jeg er monster nervøs... Vågner flere gange om natten bare for lige at mærke om lagnet skulle være vådt, for at se om vandet er gået. Vi skal til bryllup på lørdag og det vil jeg virkelig gerne med til da kæresten er forlover, og det er han lillebror der skal giftes, så håber ikke rigtig at det sker før efter weekenden...
    Nå men for lige at vende tilbage, så er jeg også meget bange for fødslen. Jeg er bange for ikke at kunne gennemføre, bange for at give op... Har fået at vide at han står som han skal og har sat sig fast men jeg er bange for de alligevel er noget der gør han ikke kan komme ud...

    Undskyld den lange smøre... Ville bare lige lade dig vide at du ikke er den eneste der er bange smiley


  • #6   6. aug 2009 Helle C:
    hehe det med at vågne og tjekke lagnet kender jeg godt hehe


Kommentér på:
begynder at blive nervøs!!!

Annonce